Ohlasy jezdců – Barumka: RZ 8

Slušovice (délka 11,95 km)

Sobota 20. srpna 2005 – 17:01 hodin

Francouz Simon Jean-Joseph vyhrál při své stíhací jízdě i poslední průjezd divácky oblíbenými Slušovicemi. Jen o málo pomalejší byl druhý Ital Renato Travaglia, který zvýšil svůj náskok v čele soutěže na více než půlminutu. Největší drama je ovšem v boji o bronzovou medaili. Mezi Janem Kopeckým (její momentální držitel), Giandomenicem Bassem a Václavem Pechem je totiž minimální rozdíl čítající po osmi rychlostních zkouškách 1,6 sekundy! 
Simon Jean-Joseph (startovní číslo 1, Renault Clio S1600):
„Nic zvláštního. Všechno OK.“ Renato Travaglia (startovní číslo 2, Renault Clio S1600):
„Všechno v pořádku.“ Jan Kopecký (startovní číslo 4, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Všechno v pořádku, na Vencu Pecha nijak netlačíme, má novější evoluci EVO VIII.“ Václav Arazim (startovní číslo 6, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Nějak vadne motor, možná je to tím počasím. Teď se dívám, že fouká míň turbo, již na předcházející rychlostní zkoušce auto příliš nejelo.“ Josef Peták (startovní číslo 8, Renault Clio S1600):
Poznámka: přijel se sedmiminutovou ztrátou – pomačkaný předek vozu. „Těsně před cílem v levé zatáčce jsme byli venku. Diváci nás vytlačili, ale je to špatné. Mám něco s poloosou.“ Tibor Cserhalmi (startovní číslo 9, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Je to dobrý, bylo i hůře.“ Marco Cavigioli (startovní číslo 10, Subaru Impreza STi):
„OK.“ Miroslav Jandík (startovní číslo 11, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Dobrý, na startu mi zhasl motor.“ Václav Pech (startovní číslo 14, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Vše v pořádku.“ Karel Trojan (startovní číslo 16, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„OK“ Martin Prokop (startovní číslo 18, Suzuki Ignis S1600):
„Rychleji už jet neumím, na Travagliu rozhodně nestačím.“ Pavel Valoušek (startovní číslo 19, Suzuki Ignis S1600):
Poznámka: přijel s trávou na chladiči vozu. „Byli jsme venku i když jsme neztratili skoro nic. Stalo se to v tom rychlém úseku,co to před lety rozbil Tomáš Vojtěch.“ Milan Chvojka (startovní číslo 21, Mitsubishi Lancer EVO VIII MR):
„Jedeme v pohodě. Na tom diváckém místě, kde je umístěn skok to vždycky podržím a diváci šílí. Skáčeme tam možná jako jediní.“ Emil Triner (startovní číslo 23, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Dělali jsme zadní diferenciál a chytili třicet sekund do časovky, na Pinduli zase gumu. Jedině na této rychlostní zkoušce je to dobrý.“ Georgi Tanev (startovní číslo 24, Subaru Impreza STi):
„Ztratili jsme 30 sekund penalizací v servisní zóně, měnili jsme zavěšení a další věci. Auto je nyní dobré, v posledním servisu ale uděláme změny.“ Petr Poulík (startovní číslo 26, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„OK.“ Milan Liška (startovní číslo 28, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Převodovka pořád není dobrá. Zrovna teď pod Hvozdnou mi zůstala čtverka.“ Antonín Tlusťák (startovní číslo 29, Citroen Saxo Kit Car):
„Pěkné, jelo se mi moc dobře.“ Miroslav Cais (startovní číslo 22, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Já že jsem před Jandíkem? Tak to ani nevím. Mám křeče a jsem rád, že jsem rád. Na druhou stranu jsem s časy velmi spokojený.“ Emil Triner (startovní číslo 23, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Dělali jsme zadní diferenciál a chytili třicet sekund do časovky, na Pinduli zase gumu. Jedině na této rychlostní zkoušce je to dobrý.“ Roman Odložilík (startovní číslo 30, Renault Clio S1600):
„Něco jsme zkoušeli v servisu udělat s podvozkem, ale nepodařilo se. Mám toho plné ruky.“

Zdenda Balcar

21.8.2005 8:50

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist