Barumka – Live info: RZ 9 Pindula

Jozef Béreš: "Na poslední kolo už bylo vyměněné servo."

Pindula opět nepřála vozům s jednou poháněnou nápravou. Především díky povrchu zkoušky si Václav Pech vítězstvím v RZ pojistil druhou pozici, když na Bouffiera najel 27 sekund. Druhý v testu skončil Kresta, poprvé vystrčil výrazněji růžky Polák Michal Bebenek. Třetím časem se dotáhl na své konkurenty a zítra svede důležitý souboj o páté místo. Vždyť mezi pátým Ojedou a desátým místem Karla Trojana je rozdíl pouhých 21 sekund… Rychlostní zkouška přinesla problémy Martinu Prokopovi. Prorazil zde chladič a ztratil na vítězného Pecha minutu a dvacet sekund. V neděli bude tedy jedním z aktérů výše zmiňovaného souboje.¨Roman Kresta (startovní číslo 1, Mitsubishi Lancer EVO IX):
Nemáme žádný zásadní problém, jen já jedu podstatně pomaleji a jenom tolik, co potřebuji. Například teď, při třetím průjezdu na Pinduli, kdy už to bylo oschlé, jsem byl jen o dvě sekundy rychlejší než při prvním průjezdu na mokru. Určitě se dá jet rychleji, ale já nemám proč. Pojedu hlavou. Petr Uhel , spolujezdec Václava Pecha (startovní číslo 3, Mitsubishi Lancer EVO IX):
Jedeme hodně rychle a budeme bojovat o druhé místo. Uvidíme, jak zítra bude tlačit Bouffier. Těch deset sekund penalizace jsme dostali za pozdní výjezd ze servisu, když se opravovalo auto po defektu. Jozef Béreš (startovní číslo 4, Suzuki Ignis S1600):
Na poslední kolo už bylo vyměněné servo, auto se chovalo o mnoho lépe. Na Pinduli bylo pořád dost bláta, někde to sice oschlo, jinde ale asi až za měsíc. George Tanev (startovní číslo 7, Subaru Impreza STi):
Zvolili jsme dobré gumy, na poslední Pinduli jsme se zrychlili o 15 sekund proti předcházejícímu průjezdu. Přestože jsem udělal pár drobných chyb a dostali jsme penalizaci, byl to pro nás dobrý den. Václav Arazim (startovní číslo 8, Mitsubishi Lancer EVO IX):
Tak jsem konečně přejel Pinduli bez defektu. Je fakt, že s vědomím časové ztráty už jsem neriskoval a pár krizových míst prodal. Kdybych chtěl, tak i mé stařecké závodnické srdce zabojuje a čas by byl mnohem lepší. Martin Prokop (startovní číslo 11, Citroën C2 S1600):
Tato RZ je pro nás zakletá. Udělal jsem hodiny a auto spadlo do příkopu, přitom se prorazil chladič. Ztratili jsme čas, když nás diváci vytahovali a taky když jsem zpomalil, protože teplota šla nahoru. Na cestě do servisu jsem zastavoval asi čtyřikrát u různých benzínek a dolíval vodu. Karel Trojan (startovní číslo 16, Mitsubishi Lancer EVO VII):
Po Trojáku jsme dolívali 1,5 litru vody. Vůbec nevím, kde se ztrácela. Teď na Pinduli už ale vše fungovalo normálně. Musíme zjistit, co se s autem děje. Miroslav Jandík (startovní číslo 18, Mitsubishi Lancer EVO VII):
Zase jsme postoupili o místo, ale rozestupy za námi jsou čím dál tím menší. Zítra ty S1600 asi půjdou před nás, my se čtyřkolkou vydělávali na blátě na Pindule. Roman Odložilík (startovní číslo 20, Renault Clio S 1600):
Uvidíme, jestli vůbec zítra pojedeme. Máme velkou ztrátu a na body do Evropy ani do mistrovství ČR už není šance, navíc za tři týdny máme jet závody v Řecku. Enrique García-Ojeda (startovní číslo 21, Peugeot 206 S1600):
Teď už to bylo mnohem sušší než předtím, sluníčko vysušilo hlavně úseky mimo les. Neměli jsme žádné problémy. Miroslav Cais (startovní číslo 22, Mitsubishi Lancer EVO IX):
Teď při třetím průjezdu jsem si dával velký pozor na defekty a jel jsem trochu opatrněji, i když pořád rychle. Michal Bebenek (startovní číslo 23, Mitsubishi Lancer EVO IX):
Teď při třetích průjezdech už dobře známe trať a jedeme rychle, ale ještě máme pořád rezervu. Bryan Bouffier (startovní číslo 25, Peugeot 206 S1600):
Boj s Pechem byl těsný, ale teď jsme ztratili zase 25 sekund. Bohužel, ale s dvoukolkou to v lese na tom kluzkém povrchu nejde zajet rychleji. Každopádně s autem jsem velmi spokojený a cítím se dobře, takže zítra budu bojovat a věřím, že nakonec dojedu druhý. Peter Gavlák (startovní číslo 26, Mitsubishi Lancer EVO IX):
Někde nám prasklo těsnění, ztrácela se voda a na Pinduli úplně vadnul motor. Milan Chvojka (startovní číslo 28, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
Jedu svůj standard, časy ostatních nesleduji. Můj cíl pro zítřek je nikde s autem nespadnout do příkopy a dojet do cíle. Gregorz Grzyb (startovní číslo 30, Mitsubishi Lancer EVO IX):
Z auta i ze své jízdy mám velmi dobrý pocit, jsme spokojeni. Teď jsme devátí, ale na šesté místo máme jen malou ztrátu. Jiří Volf (startovní číslo 31, Mitsubishi Lancer EVO IX):
Začátek RZ jsem trochu zaspal, tak jsem trochu přitlačil. Na závěr Pinduli už to bylo místy až moc. Pořád je tam hodně bláta a jak se obaluje na kola, je strašně těžké pak dobržďovat do zatáček. Tomáš Kostka (startovní číslo 48, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
Sedím v soutěžním autě potřetí v životě a nyní zase po dvou letech. Jedu v klidu, koncentrovaně, nedělám chyby, a to je asi důvod toho, proč jsme tak vysoko v pořadí. Až na poslední dvě RZ jsem s autem naprosto spokojený.

Zdenda Balcar

27.8.2006 12:05

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist