Volvo S40/V40

15 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Vyrábí se v Holandsku, slyší na švédské jméno, na jeho vývoji spolupracovalo Japonské Mitsubishi a některé motory jsou od francouzského Renaultu. Říkal tu někdo "globalizace"?

Diskuze

2 komentáře

    kikil

    deláte si srandu s tou výhodností dílů??? zvlášt toho ramene? na bmw kupuju celý rameno vč.silentbloku originál za 2200kč

    Proboha, který rádobyznalec z novinových pisálků zase psal tenhle blábol! Nejvíce mne zaujal odstavec NEBRAT! Absolutní nesmysl, který může napsat jen člověk, který o těchto vozech více slyšel, než v nich jezdil! Konkrétně těchto V40-tek jsem majitelem v počtu 6-ti kusů. VŠECHNA (!) jsou výhradně v motorizaci 1.9 v naftě roky výroby 2002-2004. Všechna mají dnes natočeno přes 200 000 km, jeden dokonce 450 000 km a jeden 330 000 km. téměř nic z toho, co zde pisálek píše se nezakládá na pravdě a jsem si dost jistý, že to mohu více než odborně posoudit, protože tato auta vlastním dlouhá léta a většinu km jsem na nich také odjezdil buď já sám, nebo manželka či dcera se synem. Vyjma jedinného modelu, kde jsem se netrefil s koupí a vozidlo bylo ve značně zanedbaném stavu (už je rok vyšrotované), jsou všechna řádně servisovaná s pravidelnými servisními intervaly výměny olejů a všech filtrů. Není ani pravdou, že rezavějí a to u mě nikdy žádnou garáž nepoznaly. Stojí léta venku. Reznout začnou ve chvíli, kdy je někdo nabourá a je pak tedy nutný zásah do karoserie s výměnou dílů, zpravidla neoriginálních. Jinak na nich korozi skoro nenajdete, byť zub času a počet najetých kilometrů se pochopitelně na každém autě musí nutně nějak podepsat. „parkovací“ škrábance po celé karoserii atp. Prostě auta, co opravdu jezdí v provozu. Motory a právě zvláště naftové 1,9 od Renaultu jsou naprosto spolehlivé, včetně turbodmychadel stejně tak, jako vstřikovačů. Nikdy jsem na žádném z nich nic takového nemusel řešit. Stačí pravidelný poctivý servis a tankovat naftu do plné nádrže. Je téměř jedno, u jakého prodejce. Ale abych jen nechválil, všechna mají „nemoci“ v podobě praskajících per, jejich výměna za nové ale není nijak smrtící záležitostí. Téměř u všech také ale po nějakém čase, zvláště, když se z avolantem střídají řidiči, kteří posouvaji sedadlo řidiče, začne svítit kontrolka airbagu. Čidlo prostě nepošle správný signál a počítač to vyhodnotí jako nefungující airbag. Funkční ale je i tak, jenom ta kontrolka je otravná. Ale o tom se pisálek vůbez nezmínil.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist