Volvo C30 2.0D
22 fotografiíTesty automobilů
Nejlepší motor pro C30 je dvoulitrový diesel, tvrdí Koubek. Ani náhodou, ušklíbá se Červenka. A nebylo by lepší tuhle motorizaci napřed vyzkoušet, pánové?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
22 fotografiíTesty automobilů
Nejlepší motor pro C30 je dvoulitrový diesel, tvrdí Koubek. Ani náhodou, ušklíbá se Červenka. A nebylo by lepší tuhle motorizaci napřed vyzkoušet, pánové?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vy dva si nedáte pokoj… 🙂 No, já bych se vůbec nerozhodoval, protože bych si Volvo C30 nekoupil, i když je to hezké auto. Radši bych zvolil osvědčeného Focuse, kterých je sice jako plevele, ale se základním motorem 1,6 benzín poskytuje velmi mnoho zábavy za relativně málo peněz. Má totiž hydraulický posilovač… A v v v votom to je. 🙂
jj,pravda,c30 je krásná a oprvadu stylová,ale kdyby to bylo na mě tak bych taky bral focus,jinak pěknej test
To jo, Focus je prostě zábavnější. Ale je jasné, že pro mnoho lidí bude C30 atraktivnější z hlediska designu, prestiže a tak… No, stejně je nejlepší hatchback na svezení BMW řady 1! 😀 Ale hlavně bez "M paketu", jinak běda běda…
Jj..Focus je prostě Focus. Ale stejně jak vás oba znám, tak byste nějradši za ty prachy skončili v ojeté M3, M5 nebo Nissanu 350Z 🙂 A já taky..
Pan Koubek umí vytvořit nevšední videa a pan Červenka zase nevšední recenze. Zatím co recenze pana Koubka čtu tak nějak "normálně", u některých výtvorů pana Červenky se musím zubit od ucha k uchu (vzpomeňme třeba recenci Mikry CC).
A konečně tu někdo pochopil kde je radost z řízení auta – v krásné mechanické přesnosti a sebejistých mechanických zvuků projevu a ovládání všeho co se v autě ovládat dá. Auto může být seberychlejší, chovat se na silnici sebelépe, ale s nepřesnou gumovou "vařečkou" v pravé ruce, dvouvteřinovou odezvou na plyn nebo spojkou ve které nic necítíte ani kdybyste řídili bosí mě osobně jízda prostě nebaví.
No, u testu Micry CC jsem se válel na zemi… a nebyl jsem sám, ale skoro celá kancelář (i slečny, které normálně takovým věcem nerozumí). A Jirkovy komentáře z dob, kdy byl v Carautu, mám všechny schované. Je to poklad, a doufám, že takový člověk v téhle branži vydrží i tehdy, až Bursík a podobná havěť zakážou všechna auta. No, a Honza koubek vydrží, doufám, také. Protože videa na autosalonu a automotoreví sledovat nechci. Jenom bych chtěl Honzu upozornit, že jediný diesel, který jakž takž akceptuji, je třílitr od BMW s dvěma turby a nebo TDV8 v RangeRoveru. 🙂
Nechci nijak poučovat, protože mých zkušeností s auty této cenové kategorie je fakt málo, ale měl jsem možnost se projet ve 130i s M-paketem a čekal, že to bude neskutečnej kostitřas, ale byl jsem příjemně překvapen…
Jo a C30 se mi sice líbí, ale taky bych si koupil focus. Nebo tu ojetou M3 🙂