Volkswagen představuje nové logo ostrých modelů R

Volkswagen R představuje nové logo v souladu s novým směřováním značky. Budoucí design značky je definován čistým designérským stylem. První uplatnění na modelu Atlas Cross Sport R-Line v Severní Americe.
thumbnail_01-1100x618.jpg Zdroj: Volkswagen

Sportovní značka Volkswagen R zdobí v portfoliu modelů Volkswagen nejsportovnější verze, které poskytují svým majitelům adrenalinové zážitky při víkendových jízdách na závodních okruzích i veškerý komfort a bezpečnost pro rodinné využití. Modely R jsou od roku 2002 doma na závodních okruzích a kromě výkonných motorů nabízejí všestrannou využitelnost v každodenním provozu a decentní vzhled s vytříbeným stylem. Portfolio zahrnovalo kromě čtyř generací modelu Golf R také modely Passat R36, Touareg R50, Scirocco R a Golf R Cabriolet.

V současnosti je kromě modelů Golf R a Golf R Variant k dispozici také nový T-Roc R. Volkswagen R se představením nového loga R vydává novým směrem. Jost Capito, generální ředitel společnosti Volkswagen R, k tomu říká: „Volkswagen R dodává značce Volkswagen emoce, které budeme v budoucnosti ještě více rozšiřovat a zintenzivňovat. Na strategické i provozní úrovni pracujeme na skvělých produktech a jedinečných zážitcích pro zákazníky.“

Symbolem dalšího vzestupu sportovní značky je nové logo R, které je modernější, čistější a purističtější. Nové logo R je redukováno na elementární prvky a může být flexibilně používáno zejména v digitálních médiích. Nové logo R bylo vyvinuto v designérském centru Volkswagen. Tým Klause Bischoffa pracoval na novém logu R společně s technickým vývojem a marketingovým týmem společnosti Volkswagen R.

Nové firemní logo se vyznačuje čistě vedenými tahy a zřetelně horizontálním uspořádáním s dynamickými křivkami. Výrazný zlom, tvořený jasnou diagonálou, umocňuje progresivnost značky. Dlouze protažené R zesiluje celkový dojem a vyjadřuje ambice značky Volkswagen definovat sportovní výkony a exkluzivitu budoucnosti.

Klaus Bischoff, šéfdesignér značky Volkswagen, vysvětluje: „R-Line dodává našim modelům atletickou eleganci. Díky mnoha důkladně propracovaným detailům využíváme veškerý potenciál jejich designu. Nové logo R-Line je značkou této estetiky a sportovnosti. Podobně jako nové logo Volkswagenu získalo na čistotě a šarmu v emocionálním světě naší značky.“

Jost Capito zdůrazňuje: „S novými logy pro modely R a R-Line přichází také nová orientace značky Volkswagen R. Celý náš tým intenzivně pracuje na novém designu značky i našich produktů a těšíme se na jeho zavádění v širokém měřítku, které nás čeká v nadcházejících měsících.“

Prvním vozidlem, které ponese nově navržené logo R-Line, bude Atlas Cross Sport R-Line pro Severní Ameriku. Model, představený jako koncepční vůz na jarním autosalonu v New Yorku, oslaví světovou premiéru 11. října 2019 v 16:00 SEČ.

10.10.2019 9:00| autor: Tomáš Malík | zdroj: Volkswagen

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist