Víme, jaký bude Ford Focus RS
Ford Focus
Přední náprava Focusu RS se bude muset poprat s výkonem 330 koní. Naštěstí mu v tom bude pomáhat náprava RevoKnuckle a samosvorný diferenciál.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Ford Focus
Přední náprava Focusu RS se bude muset poprat s výkonem 330 koní. Naštěstí mu v tom bude pomáhat náprava RevoKnuckle a samosvorný diferenciál.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
\“… především ale bude ve Focusu namontovaná napříč.\“ Chtel bych se autora zeptat v cem je toto tak nove oproti minule verzi Focusu RS. Poslednim malym autem of Fordu, ktere melo motor jinak nez napric byl podle mne Escort RS Cosworth. Diky za upresneni.
Tak uz jsem si na to odpovedel sam, pri druhem precteni. Omlouvam se. Autor porovnava ulozeni motoru v Mustangu a ve Focusu.
hezká porce techniky… blbečci to ale neocení..
Ford by měl zblbovaťet… Vysrat se na mechanické samosvory, vyhodit svůj povedený revonakl atd…
jen si myslím, že 330 kobyl, to už je lehce nad hranicí toho, co má ještě pro FWD smysl… Ale co, já se rád nechám překvapit 🙂
v dnešní době, mám radost z toho, že někdo ještě ví, jak vyrábět auto pro řidiče a né pro blbečky!