Porsche Carrera GT od Edo Competition

Porsche se na Carreru GT před nedávnem vykašlalo. A tak musí zasáhnout tuneři z Edo Competition.

Porsche Carrera GT bude ještě nějakou chvíli tím nejsportovnějším náčiním, které automobilka ze Stuttgartu vypustila na silnice. I po ukončení výroby se do ní tuneři velmi rádi pustí. Edo Competition to také zkusili. Nabízejí tři stupně úprav: 493 kW/670 koní, 526 kW/715 koní  nebo celých 566 kW/770 koní.

A jak že to dokázali? Carrera GT dostala nové sání, upravenou řídící jednotku, lepší vzduchové filtry a nové katalyzátory. Edo navíc přihodilo nerezový výfuk s elektronicky ovládanými ventily. Od začátku byl vyvíjen přímo na motorové brzdě a sám o sobě přidává 18 kW (25 koní) a 30 Nm. Navíc je o 18 kg lehčí než výfuk, který do GT namontovali v továrně.

Edo Competition ve spolupráci s KW vyvinuli stavitelný elektrohydraulický podvozek, jenž umí Carreru GT zvednout, například když přejíždí retardéry. Posledním zlepšovákem jsou nová osmnáctipalcová kola, osazená pneumatikami Michelin Pilot Sport Cup s šířkou 345 mm.

autoweb.cz

13.12.2007 7:25

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist