-
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Já to říkám pořád, že toyota neumí udělat auto. Dělá jen odporné, nudné a rádoby ekologické krychle. Poslední dobré auto od Toyoty bylo AE 86. Pak už to šlo z kopce a dneska to stojí za h…o všechno.
Neví někdo jestli se ty budíky dají sehnat i do té litrové Toyoty?
Ale Toyota stále dělá dobrá auta.. jen jim teď říká Lexus:))
dd, jaktoze neni videotest? … recenze pekna ale video je vdy takove zivejsi … diky 🙂
radši ať tu energii věnujou na něco, co za to stojí; tohle evidentně nebyl ten případ
nj, mozna mas pravdu nicmene z video recenze si kazdej muze udelat obrazek sam … a nerad ctu 😀
Hmmm…zajímavé…o tomto Yarisu jsem četl už spousty článků a měl jsem možnost se v něm i svézt…a z 90% z něj byli všichni nadšení…a můj názor je…že je to velmi povedené auto…design mi nepřijde nudný ani trochu…17 palcová v kombinaci s černou metlou=repre vzhled a vůbec tvarově mi auto jako celek přijde povedené…motor má podle mého perfektní zátah už odspodu a podvozek je skvělým kompromisem mezi sport jízdními vlastnostmi a komfortem…Nevím proto co si mám myslet o autorovi…jestli je zaujatý nebo měl zrovna blbou náladu..?
Nebo tomu třeba rozumí lépe (má více zkušeností než těch tvých 90%?
aaaaa pan vlezdoprdelka….
Jaká vlezdoprdelka? Mám stejnej názor. Jistě, že má redaktor víc zkušeností než těch 90%, může porovnávat různý modely od různejch automobilek. To máš stejný s třeba BMW Z3, každej ti po svezení řekne jaká je to paráda přitom v tisku pro to nacházejí jen to nejhorší hodnocení.
tvoje máma je vlezdoprdelka
spíš zapni mozek – když se někdo živí autama, tak o nich asi bude vědět víc, než drtivá většina populace
živit se něčím a rozumět tomu jsou dvě naprosto odlišné věci a né vždy bývají v souladu, bohužel
Hmmm…zajímavé…o tomto Yarisu jsem četl už spousty článků a měl jsem možnost se v něm i svézt…a z 90% z něj byli všichni nadšení…a můj názor je…že je to velmi povedené auto…design mi nepřijde nudný ani trochu…17 palcová v kombinaci s černou metlou=repre vzhled a vůbec tvarově mi auto jako celek přijde povedené…motor má podle mého perfektní zátah už odspodu a podvozek je skvělým kompromisem mezi sport jízdními vlastnostmi a komfortem…Nevím proto co si mám myslet o autorovi…jestli je zaujatý nebo měl zrovna blbou náladu..?
No jde o to jestli si jen v tomhle "Sportu". Autor sám píše, že "obyčejný" Yaris je o něčem jiném. Sám jsem majitelem jednoho kusu (rv 2000) s litrovým motorem a jsem s ním také velmi spokojený. Akorát teda, dobrý zátah v nízkých otáčkách, tak to si teda představuju úplně jinak. Přesně jak píše autor, do 4k otáček máte opravdu pocit, že udávaný výkon je dost nadhodnocený. Ale on se ten motor točí rád a navíc má hezký hladový zvuk, který vám nedělá překážky točit ho víc a víc. A hladový na benzín naopak vůbec není.
Teď mám navíc možnost srovnat s konkurencí. Pravda, trochu mladší. Najel jsem teď několik set kilometrů v malinkém Micubishi Colt CZT. Teď přesně nevím co tam je za motor, buď 1,2 nebo 1,1 a popravdě ani nevím jaký mu tam udávají výkon ani spotřebu. Ale zátah zespoda má mnohem silnější a zdá se mi i živější. Interiéry srovnávat nebudu, protože je mezi nimi rozdíl 5 let, o výbavě zrovna tak. I když jsem vděčný za tu nejskromnější výbavu v Yarisu, která nemá ani ABS (které bych teda zrovna jako jediné uvítal) ani centrál, ani posilovač… Auto je totiž úžasně lehoučké (cca 800 kg) a elektrický posilovač v Coltu mě nedával pocit spojení duší člověka a auta tak jako v Yarisu bez posilovače. Převodovka jasně taky vítezí v Yarisu, je rychlá, přesná a každý zařazený stupeň doprovází krásné suverénní mechanické cvaknutí. V Coltu se občas při rychlém řazení zadrhne, je gumová a občas jsem nevěděl jestli už tam ten stupeň zařazený je nebo ještě mám zatlačit víc. Spojka je v Yarisu také přenáší více citu než ta v Coltu.
Kdybych si měl vybrat Yaris & Colt, vybral bych si Yarise, ale pouze tu starší řadu, protože design toho nového se mi zcela zásadně nelíbí. Z Colta mě oslovil jen motor. Je silnější, lépe táhne, spotřeba bude zrejmě celkem srovnatelná a má naprosto charakteristický zvuk, který jsem neslyšel u žádného jiného benzínu. Místo takového jakéhosi pískání tipického pro motor z Yarise se z pod kapoty ozívá zpočátku dost podivné vrčení. Ale jak jsem brzy zjistil velmi návykové vrčení, které vás bude zase nutit motor protočit aby jste si ho znovu mohli poslechnout. A navíc, se zvyklostí s Yarise, jsem ještě při 80 km měl zařazenou 4ku. Bylo to z toho důvodu, že jsem zvyklý řadi při určitém "hluku" jenže motor v Coltu je lépe odhlučněný a stejná hlasitost se dostaví až při vyšších otáčkách. Navíc má Colt delší převody což je určitě dobře, u Yarise je krátké zpřevodování na delších cestách k vsteku.
Eh pardon, CZT je vlastně ta nejsilnější verze s turbem, to jsem si popletl označení, tohle nebyl Colt CZT, ale prostě asi "jen" Colt 🙂
Pan redaktor opravdu malým autům nerozumí. Dokonce se ani neobtěžoval si to někde přečíst než to napsal, takže předpokládám, že recenzi T-Sportu psal u píva tak 15 min a pak se s tím netrápil. Jak vidno.
Není nad to si udělat názor svůj než čerpat z recencí, kde si píše každý, kdo chce, co chce, i když jsou to blbiny…
A chápu, že se mu auto nelíbí, vždyť tady se tu testují samá auta, která si nikdo nemůže koupit, o testy nejprodávanějších kategorií B a C v ČR tu člověk spíš nezavadí. Videa už se tu objevují jen opět pro drahá auta nebo spíš žádná, kde je ta doba, kdy jste je dělali co? No nic… Fakt je lepší si auto vyzkoušet sám, než dát na "novináře" :-).
Děkuji za upozornění. Z jiných textů byste zjistil, že počet válců litrového Yarisu mi nezůstal utajen a tady mi jen uklouzl výraz, na který jsou moje prsty mnohem více zvyklé, ale na tom nesejde.
Za tuto fatální chybu, která naprosto zásadním způsobem mění věrohodnost i vyznění celého článku, se omlouvám:-)
P.S. Mohlo by Vás zajímat, že ze 68 recenzí publikovaných letos na autowebu bylo plných 29 o autech spadajících do segmentů B a C. A světe div se, některá z nich jsme i pochválili!
Sam jsi omyl…