Tipnete si, kolik řidičů dokáže u auta vyměnit žárovku?
Průzkum, který odhalí možná víc, než bychom chtěli vědět. Nejde jen o čísla, ten výsledek svědčí i o naší (ne)šikovnosti.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Průzkum, který odhalí možná víc, než bychom chtěli vědět. Nejde jen o čísla, ten výsledek svědčí i o naší (ne)šikovnosti.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vymenit ziarovku, ked sa len da dole jednoducha krytka v motorovom priestore je fajn. Ked sa meni dierou v blatniku od kolesa, je to uz horsie. Pokial nie je H1/H7 uchytena klasickymi dratenymi „pruzinkami“, treba hladat na internete, do ktorej strany treba tu ziarovku pacit (dost velkou silou), aby vysledkom bola uvolnena ziarovka a nie prasknuty nejaky kus plastu. Navod doporucuje na vymenu ziarovky servis. A to nehovorim o autach, kde sa musi odmontovat cely modul svetiel, aby sa dalo dostat k ziarovkam.
Hovori to nieco o nesikovnosti uzivatela? Maximalne o dizajnerovi.
U těch žárovek je blbý že když praskne jedna tak brzo za ní praskne i druhá tak není od věci si umět poradit, Výměnu brzdových destiček zvládnu a to nejsem automechanik. Internet toho poskytuje pro kutily strašně moc a tak se s tím dá celkem dobře vypořádat.
myslím že vyměnit žárovku je v dnešní době schopno deset řidičů ze stovky. víc určitě ne
Je trochu zkreslené porovnávat opravu starých aut s těmu dnešnímu, ne? Samozřejmě kdybych měl Žigula jako tata, tak se o o opřu, jednou, dvakrát zašroubuju tam či onam a mám vyměněnou polovinu motoru. Neboť vše co se tam nalézalo bylo píst, svíčka a karburátor! V tom se nedala udělat chyba! Dnes otevřete kapotu a bojíte se už jen sundat ten kryt, neb kdo ví co kde ulomíte a pak to nepude zpět… K tomu si vente, že 3 výše jmenované maj k sobě 10 elektronických udělátek a čidel a k tomu se tam někde fláká ještě servo, ESP, ABS, ASP a čert ví co ještě… A teď se v tom hrabejte, když na to nemáte školu… 😉