Syrové maso a nože od krve. Chce Nissan reklamou šokovat?

Sdělení galerie fotografií je zřejmé a prosté, Nissan GT-R je auto, které drtivým způsobem deklasuje konkurenci.
syrove-maso-a-noze-od-krve-chce-nissan-reklamou-sokovat-1100x618.jpgCelá galerie 3 Zdroj: archiv redakce

Ne, Nissan nechce touto reklamou šokovat, jakkoli zátiší složené z řeznického nože zamazaného krví a ze syrového masa (v jednom případě z poměrně dost ožehavého místa – vnímáno, jste-li muž), může někoho šokovat. Milovníka bifteků nebo vyznavače raw stravy asi ne, ale slabší povahy a vegetariáni by mohli mít s obrázky problém. Navíc, když v tom je Nissan nevině…

Pravda je taková, že nejde o reklamu a že za fotografiemi není Nissan, podle dostupných zdrojů jde o sadu fotek z tvorby britského fotografa Tima Kenta a optikou reklamy je to samozřejmě podvod. Detaily neznáme a tak nevíme, do jaké míry mohl fotograf použít loga automobilek a jak se na to jednotlivé značka dívají, bez značné porce tolerance a nadhledu to asi nepůjde.

Nejsme odborníci na gastronomii, takže se u druhu masa můžeme mýlit, ale podle všeho tady máme T-bone steak s logem Ferrari jako vyjádření toho, že pokud hřebec, tak ideálně jako „flákota.“ Stejný vzkaz nese fotka, na které jsou frankfurtské párečky a logo Porsche. Přičemž do třetice se díváme na logo Lamborghini na cenovce s táckem s býčími žlázami.

  • obrázek1
  • obrázek2
  • obrázek3

Zobrazit všechny fotografie

O reklamu tedy nejde, v žádném případě ne o oficiální kampaň a jakkoli jsou fotky možná dost naturální, jeden si až říká, že vlastně docela přesně trefují hřebíček na hlavičku.

Ne snad že by Nissan GT-R byl objektivně lepší než všechny modely dotčených automobilek (položíme-li rovnítko mezi GT-R a trojici Ferrari-Lamborghini-Porsche tak, jak je komunikováno na fotkách), ale myšlenka drsné, chlapské reklamy na drsné sportovní auto vlastně není zase tak od věci a líbí se nám víc než akcent na ekologii anebo zprofanovaný čas na Nordschleife.

zdroj: Autoblog.com, tit.foto: Shutterstock.com

20.4.2017 2:50| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist