Nissan ví, jak udělat vtipnou a moderní reklamu. Velmi svérázným způsobem radí špatně parkujícím řidičům

Reklama v automobilovém průmyslu může mít několik podob. Může být vtipná, může být akční, ale nakonec i nudná nebo zakázaná. Ale podle toho, co vymyslel Nissan v Belgii a Nizozemsku může být také velmi originální a funkční.

Zdroj: Youtube.com

A to ani v tomto případě nejde o mu na auto jako také, ale o reklamu na jeden z pomocných asistentů. Nissan sice na kontě zatím nemá žádné převratné reklamní kampaně, ale právě ta, která se věnuje parkovacímu asistentu s názvem Nissan Pro Pilot je hodně povedená!

Nissan se rozhodl svůj parkovací asistent propagovat mezi těmi, kteří ho podle něj potřebují nejvíce. Chytře zvolil ty, kteří mají s parkováním problém a v ulicích jsou schopni svá auta nechat zaparkovaná tak, jak je zrovna napadlo. Většinou tak zabrali zbytečně moc místa a v některých případech klidně i část jízdního pruhu nebo chodníku.

To je ve městech bohužel běžná věc, ale Nissan ví, že právě díky jejich asistentu by k takovým parkovacím zvěrstvům vůbec docházet nemuselo. Proto kolem špatně zaparkovaných aut nakreslil bílé čáry a k nim řidičům dopsal vzkaz, že si mají auto příště nechat zaparkovat právě jejich chytrým systémem. Jednoduché, ale něco nám říká, že také velmi účinné. 😊 Tušíme, že to bude fungovat možná i lépe než všechny botičky a pokuty, které by jinak tyto konkrétní řidiče čekaly.

10.10.2018 6:00| autor: Anna Russová
Více o tématu: autaautoNissan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist