Suzuki SX4 1.6 VVT 4×4

12 fotografiíSuzuki SX4

Ačkoli nevypadá jako crossover, je to něco mezi hatchbackem, MPV a vlastně i SUV. Jeho hlavní předností je pohon všech kol, pokud ho někdo potřebuje.

Diskuze

10 komentářů

    Kuban

    na relativní 4kolku je spotřba i dynamika docela adekvátní….

    pochopitelně s klamnými rádoby 4×4 systémy od VW to dost dobře korelovat nemůže, protože u VW se ten výkon nepřesouvá tam kde by to člověk chtěl (tedy člověk co ví, proč si čtyřkolku kupuje) …..

    právě z toho hlediska nechápu spíše záporné hodnocení funkčního 4×4 systému..

    pohánět čtyřkolku není levné… To umí jen VW. Pohánět logo 4×4 na kapotě za mnoho peněz, to je VW.

    Kubanec

    Že tobě někdo s VW ojel kluka, jinak si tvou až fanatickou averzi ke všemu od VW nedovedu vysvětlit.

    lojza

    Kdo musí dojet na čas, bez ohledu na silničáře a počasí, ví proč kupuje 4×4. Kdo potřebuje parkovat venku a zároveň vždy najít svoje auto, ví proč nejde do konzernu a výš. Kdo potřebuje vypadat nenápadně a nedávat na odiv majetek, ví proč nekupuje SUV. Takže SX4 ocení 🙂

    jsk

    posaz, ale nechce rodinné MPV. Jezdí docela pěkně, je to takový větší Swift, jeden z posledních klasických mohykánů japonské konstrukční školy.Jen se nemsí kupovat u nás, ale na Slovensku, kde napč. SX4 Street nebo GS stojí v přepočtu 299000,-kč, což je za 1.6 120hp, 6pytlů, ESP, autoklima, bezklíčový stárt a vstup, vyhřívaná sedadla atd. docela slušné

    jsk

    posaz, ale nechce rodinné MPV. Jezdí docela pěkně, je to takový větší Swift, jeden z posledních klasických mohykánů japonské konstrukční školy.Jen se nemsí kupovat u nás, ale na Slovensku, kde napč. SX4 Street nebo GS stojí v přepočtu 299000,-kč, což je za 1.6 120hp, 6pytlů, ESP, autoklima, bezklíčový stárt a vstup, vyhřívaná sedadla atd. docela slušné

    Kuban

    to ne, na to jsme si naštěstí uměl dobře vybírat…

    VW je spotřební koncern, přesně na toto založený… Proti tomu sem nic neměl a docela to obdivoval. Averze přišla až v dobách, kdy VW začlo vykrádat nápady a aplikovat je do spotřebního sektoru (tedy vyrobit něco aby to nějak fungovalo, ale nic to nestálo) …. Právě takový byl haldex a dodnes evidentně je….

    kde je mechanická podpora? Alespoň na jedné nápravě, abych jí hrdě mohl říkat alespoň tříkolka když už to není čtyřkolka?

    VW totiž ví, že s LSD na hnané nápravě vůz dovede projet to co haldex ne-li lépe….. Doposud LSD do vozů necpali, je to moc drahé vole a pro dementy zbytečnost, budou nadávat že se to kurví atd (všechno je to pravda a problém je opravdu v řidičích)

    Takže to není z mé strany jen averze na VW, ale na lidi co to fanaticky bezmyšlenkovitě kupují, tedy s největší pravděpodobností i Vás…. :-/ čest vyjímkám.

    M

    my mame na nasej SX4 1.6 spotrebu 6.1 podla PP. Je pravda ale ze na nej jazdi zena kludnym tempom. Spolahlive auto, vyssi posed, dobry vyhlad, lahke ovladanie.

    Pavel Jelínek

    A to jste netestovali dieselovou variantu. Mám třetí SX 4 v řadě, začínal jsem na 1,6, potom 1,9 diesel a nyní 2,0 diesel. Najezdím v průměru 40 000 km ročně a nikdy mne nevypekla. A co se dieselu týče, vzhledem k velkému kroutícímu momentu a šestistupňové převodovce, byť manuální, bezva svezení, za všech povětrnostních podmínek. Nedám na SX4 dopustit!!!

    SJ

    Nemáte někdo zkušenosti se spotřebou? Testovala jsem na několika nádržích vykazovanou průměrnou spotřebu a realitu. A pokaždé se stejným výsledkem, rozchází se to o víc než litr. Takže krásných 5,8 nebo 6,1 na displayi, je 7,2 ve skutečnosti.

    ppppalo

    No ja mam sice Fiat Sedici ( takmer to iste auto,s uplne rovnakym motorom ako SX4 ) a mam dlhodobu spotrebu podla palubneho pc 6,3 l/100 km a realnu tak max.6,7 l/100 km…takze v pohodicke,na taky super zivy motor je to parada. Jazdim autom ako clovek nie ako prasa,ale ked niekedy potrebujem,tak ho poriadne vytocim a taha ako s turbom. Zatial najlepsi motor aky som kedy mal. Celkovo je to velmi podarene auto…hlavne 4×4 a vyhrievanie prednych sedaciek je skvele.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist