Suzuki SX4 1.6 VVT 4×4
12 fotografiíSuzuki SX4
Ačkoli nevypadá jako crossover, je to něco mezi hatchbackem, MPV a vlastně i SUV. Jeho hlavní předností je pohon všech kol, pokud ho někdo potřebuje.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
12 fotografiíSuzuki SX4
Ačkoli nevypadá jako crossover, je to něco mezi hatchbackem, MPV a vlastně i SUV. Jeho hlavní předností je pohon všech kol, pokud ho někdo potřebuje.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
na relativní 4kolku je spotřba i dynamika docela adekvátní….
pochopitelně s klamnými rádoby 4×4 systémy od VW to dost dobře korelovat nemůže, protože u VW se ten výkon nepřesouvá tam kde by to člověk chtěl (tedy člověk co ví, proč si čtyřkolku kupuje) …..
právě z toho hlediska nechápu spíše záporné hodnocení funkčního 4×4 systému..
pohánět čtyřkolku není levné… To umí jen VW. Pohánět logo 4×4 na kapotě za mnoho peněz, to je VW.
Že tobě někdo s VW ojel kluka, jinak si tvou až fanatickou averzi ke všemu od VW nedovedu vysvětlit.
Kdo musí dojet na čas, bez ohledu na silničáře a počasí, ví proč kupuje 4×4. Kdo potřebuje parkovat venku a zároveň vždy najít svoje auto, ví proč nejde do konzernu a výš. Kdo potřebuje vypadat nenápadně a nedávat na odiv majetek, ví proč nekupuje SUV. Takže SX4 ocení 🙂
posaz, ale nechce rodinné MPV. Jezdí docela pěkně, je to takový větší Swift, jeden z posledních klasických mohykánů japonské konstrukční školy.Jen se nemsí kupovat u nás, ale na Slovensku, kde napč. SX4 Street nebo GS stojí v přepočtu 299000,-kč, což je za 1.6 120hp, 6pytlů, ESP, autoklima, bezklíčový stárt a vstup, vyhřívaná sedadla atd. docela slušné
posaz, ale nechce rodinné MPV. Jezdí docela pěkně, je to takový větší Swift, jeden z posledních klasických mohykánů japonské konstrukční školy.Jen se nemsí kupovat u nás, ale na Slovensku, kde napč. SX4 Street nebo GS stojí v přepočtu 299000,-kč, což je za 1.6 120hp, 6pytlů, ESP, autoklima, bezklíčový stárt a vstup, vyhřívaná sedadla atd. docela slušné
to ne, na to jsme si naštěstí uměl dobře vybírat…
VW je spotřební koncern, přesně na toto založený… Proti tomu sem nic neměl a docela to obdivoval. Averze přišla až v dobách, kdy VW začlo vykrádat nápady a aplikovat je do spotřebního sektoru (tedy vyrobit něco aby to nějak fungovalo, ale nic to nestálo) …. Právě takový byl haldex a dodnes evidentně je….
kde je mechanická podpora? Alespoň na jedné nápravě, abych jí hrdě mohl říkat alespoň tříkolka když už to není čtyřkolka?
VW totiž ví, že s LSD na hnané nápravě vůz dovede projet to co haldex ne-li lépe….. Doposud LSD do vozů necpali, je to moc drahé vole a pro dementy zbytečnost, budou nadávat že se to kurví atd (všechno je to pravda a problém je opravdu v řidičích)
Takže to není z mé strany jen averze na VW, ale na lidi co to fanaticky bezmyšlenkovitě kupují, tedy s největší pravděpodobností i Vás…. :-/ čest vyjímkám.
my mame na nasej SX4 1.6 spotrebu 6.1 podla PP. Je pravda ale ze na nej jazdi zena kludnym tempom. Spolahlive auto, vyssi posed, dobry vyhlad, lahke ovladanie.
A to jste netestovali dieselovou variantu. Mám třetí SX 4 v řadě, začínal jsem na 1,6, potom 1,9 diesel a nyní 2,0 diesel. Najezdím v průměru 40 000 km ročně a nikdy mne nevypekla. A co se dieselu týče, vzhledem k velkému kroutícímu momentu a šestistupňové převodovce, byť manuální, bezva svezení, za všech povětrnostních podmínek. Nedám na SX4 dopustit!!!
Nemáte někdo zkušenosti se spotřebou? Testovala jsem na několika nádržích vykazovanou průměrnou spotřebu a realitu. A pokaždé se stejným výsledkem, rozchází se to o víc než litr. Takže krásných 5,8 nebo 6,1 na displayi, je 7,2 ve skutečnosti.
No ja mam sice Fiat Sedici ( takmer to iste auto,s uplne rovnakym motorom ako SX4 ) a mam dlhodobu spotrebu podla palubneho pc 6,3 l/100 km a realnu tak max.6,7 l/100 km…takze v pohodicke,na taky super zivy motor je to parada. Jazdim autom ako clovek nie ako prasa,ale ked niekedy potrebujem,tak ho poriadne vytocim a taha ako s turbom. Zatial najlepsi motor aky som kedy mal. Celkovo je to velmi podarene auto…hlavne 4×4 a vyhrievanie prednych sedaciek je skvele.