Subaru Impreza 2.0D Edition
15 fotografiíSubaru Impreza
Proměnil naftový motor Imprezu v mainstreamový hatchback?
Honda NSX po Ayrtonu Sennovi může být vaše! Jenom si připravte miliony
Zákaz aut o víkendech a rychlostní limit na dálnicích. Německý ministr dopravy vystrašil řidiče
Mitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
15 fotografiíSubaru Impreza
Proměnil naftový motor Imprezu v mainstreamový hatchback?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
no,jestli je na tom autor clanku s termoregulaci stejne jako ja(ve vedru ujdu 100 metru a leje ze me,jak kdybych prave vysel ze sprchy),tak s nim docela soucitim …dobre fungujici klimatizace je proste vedle ESP,airbagu i pro nakupni tasku v kufru,tempomatu,atd. neco,bez ceho si auto uz proste nedokazu predstavit
Autor článku asi nepochopil , jak se nastavuje klimatizace. Pokud se dá vše na režim AUTO a nastaví požadovaná teplota, tak vše se řídí automaticky. T.j. od rychlosti větráku, směru proudění a směšování s venkovním vzduchem. Výsledkem jsou čistá okna, stabilní nastavená teplota a sepnutí klimatizace, jen když je to nezbytně nutné.
Souhlasím se vším, co je ve článku řečeno, až na zpochybnění pohonu všech kol. Pro mně je dost podstatný, a tak bych radší imprezu srovnával s Golfem 2,0 TDI DPF 4Motion 103kW (140k), který stojí 563100Kč! Sice je bez výbavy, ale i po doplnění všeho je levnější. A to nemluvím o tom, jakou člověk dostane od prodejce slevu z ceníkové ceny na VW a jakou na subaru.
Osobně to nevidím tak jednoduché. Jistě cena TESTOVANÉHO vezu je vysoká,ale standartní provedení je o cca 200 000 Kč levnější. To jsou pak trochu jiné počty.
Na druhou stranu, v "testu" jsem nečetl žádnou výhodu Subaru oproti VW, že by žádná nebyla? Osobně jsem najezdil asi 25000 km se "starou" imrezou a asi 5 tis s novou a musím říci jedno: jízdní vlastnosti tohoto vozu jsou FANTASTICKÉ! Opravdu.
Podle mne, kdo hledá auto na klidné pohodové ježdění, s dobrým zpacováním,auto bez slabin ať si koupí GOLFA, jistě neprohloupí.
Kdo hledá auto,se kterým si může na okresce opravdu zajezdit, kdo potřebuje perfektní trakci v zimě, spolehlivé auto na roky,kdo v ježdění vidí více než dopravit se z bodu A do bodu B, nadchne ho Impreza.
A pro takové lidi SUBARU svá auta vyrábí.
Poznámka nejsem prodejcem žádné automobilky
Presne tak, u Subaru clovek kupuje proverenou techniku a Subaru, i kdyz si to asi nepreje, fandi urcita vyhranena cast zakazniku, ktera ale moc dobre vi, proc to dela. ;o)
Ja myslim, ze subaru si to nielen ze praje, ono to vie. Preto ta cena. Osobne by som imprezu bral, aj keby ju mal kazdy druhy, bohuzial cena ma nepusti.
Nechci se hadat, ale subaru si to nepreje, uz podle toho, jak se snazi nekterymi modely zavdecit strednimu proudu – je to o prodejich, kazdy prece chce prodat co nejvic aut… ;o) Nastesti porad delaji trochu rozdilna auta, ktera se mne osobne libi a s nejakym "sedivym" Golfem bych si je nikdy nedovolil porovnavat.
Asi máš trochu pravdu v tom, že i SUBARU se snaží naslouchat svým zákazníkům. Tak dělá auta s větším kufrem, nebo pro poměrně malou část trhu (jen Evropu) vyvinuli unikátní diesel, již se nechtějí za každou cenu a ve všem odlišovat od ostatních…
Na druhou stranu i nový Forester, Impreza i nové Legacy (zatím znám jen z fotek) je tak jiné, že si je znalec nsplete s ničím jiným. Co zůstává, je bezvadná čtyřkolka a celá technicky perfektní podvozková platforma. A proto si lidé – znalci kteří to vědí – kupují "subáče". Jistě jsou i jiná auta, a nejsou špatná.
Ale znalci kupují subáče…
Třeba mně někdo nařkne z toho, že jsem fanouškem automobilky a je možné, že to tak i bude, ale rád bych se na celou věc podíval z trochu jiného úhlu pohledu. Když už připustíme to, že v Impreze bude diesel, (nevím, ale k tak trochu chuligánskému charakteru auta mi diesel nesedí, ale např. v Legacy či Foresteru mi nevadí), tak se jedná o jeden z nejlepších dieselů na světě vůbec, a to jistě nemusím připomínat, že Subaru a diesel bylo donedávna ale velmi "vulgární" sousloví.
Další věc co mi přijde tak trochu "mimo mísu" je neustálé žehrání na kvalitu interiéru. Ano, ve srovnání s Golfem má Subaru jistě co dohánět, ale autor jaksi opomenul to, že oba vozy si kupují zcela odlišné skupiny zákazníků, jinými slovy, interiér je to poslední, kvůli čemu by si potenciální majitel Imprezu kupoval.
Ten kdo má Imprezu rád, jí tento nedostatek milerád odpustí a ta ho za to vtáhne do děje tak, jak to Golf nedokáže. Zkrátka a dobře u mně vítězí Impreza, ale s benzinovým motorem 2.5. Nemohu se zbavit dojmu, že do hot hatche diesel prostě nepatří, ať je sebelepší.
Na tomto serveu jsou testmani ulítlí na "turboefekt" motoru BOXER DIESEL.
Velmi pochybuju, že vůbec v některém modelu s tímto motorem skutečně jeli!
Ten motor má totiž reálně tak neznatelný turboefekt jak je to jen možné, všichni na něj pějí ódy jako na motor od BMW, ale autoweb neustále dokola omílá svůj "výrazný turboefekt".
Kdybyste si článek o Impreze Diesel přečetl pořádně, zjistil byste toto:
"…působí o třídu čiperněji a neprojevuje se turboefektem…"
A o turboefektu ve Foresteru jsme se zmínili jen tak na okraj. Už jsme zažili horší.
Já ho taky četl pořádně a nepřesvědčíte mne, že na "turboefekt" BOXER DIESELU nejste ulítlý 😉
Jezdím stím teprve 14 dnů. Je to asi moje 6 té auto. PO MPV, kombiku střední třídy, Offroudu a SUV jsem se vratil do kompaktní třídy. Po přečtení článku mám dojem, že autor snad autem nejezdil. Auto má jeden z nejlepších hnacích dieslových agregátů v kompaktní třídě, zcela mimo konkurenci je perování a podvozek vůbec, nadstandardní odhlučnění interiéru, famózní jizdní vlastnosti.
Ovšem pro člověka, pro kterého se "pohon 4 kol stává břímě a nepřinaši žádné výhody" je zcela pochopitelně Golf výrazně lepší auto. Větší blbost jsem snad ještě v motoristické novinařině v životě nečetl.
Mně to připadá jako tradiční okurkáč, v těch autech co tu poslední týden autor popisoval opravdu asi nejel…
Mám ho jen týden. Pochvala na pohon 4×4. Tam, kde se s předokolkou do kopce musím rozjet alespoň z 20 metrů, tady není třeba nic. Obrovský krouťák. Jediná výtka je k řazení. jestli se to nerozhejbe, tak nevím. Zpátečka se řadí nejhůř ze všech aut, které jsem kdy řídil. Jízdní vlastnosti jsou dobré. Je však třeba se s tím naučit jezdit, správně řadit. Jako vytrénovaná osoba převážně s benzínem je nafta jiný styl.
Pak by mohlo být stejné břímě pro BMW pohon zadních kol, a pro porsche motor umístěný vzadu, který… žadné výhody nepřináší. Proč bych tedy měl vubec do SUBARU lezt, když nepotřebuji pohon 4 kol, pak je pochopitelné že je to pro mne drahé, hlavně že přesvědčujete tázající v PORADNĚ , že pohon zadních kol mu nebude dělat na horách problémy ( to určitě 🙂 (byl jste někdy na horách?) a že moderní elektronika ho nějakým zázrakem dotlačí výš, než by si myslel.
Po přečtení tohoto článku jsem se nestačil divit, co je dnes možné publikovat a jak naprosto neuvěřitelně nízkou úroveń může mít test vozu od profesionálního motoristického novináře. Tento článeček, nepřináší jedinou jízní informaci, jediný zajímavý postřeh, natož nejaké zhodnocení opřené o fakty, měření nebo praktické zkušenosti.Jedinou relevantní informací je velmi diskutabilní cena vozu 834.800,- Kč , kterou si v ceníku Subaru umí přečíst snad každý gramotný. Mimochodem, lidé od Subaru Vám bez okolků potvrdí její problematičnost, ale jedním dechem dodají, že se jednolo stejně pouze o omezenou serii vozů. Trapný pokus o srovnání s Golfem postrádá opět strohou, ale objektivní řeč čísel. Udělat však objektivní srovnání byť pouze vybraných parametrů obou vozů by skutečně dalo trochu práce! ( porovnávání vozu 4×4 s manuálem s dvoukolkou s automatem na základě podobných cen a pouze v tomto parametru snad nepotřebuje ani komentáře…). Autorovi se podařilo (jak jinak?)skrýt čtenářům drobnou informaci, že Subaru především nabízí zákazníkům Imprezu 2,0D Active ve velmi slušně vybavené variantě za cenu lehce převyšující 600.000 Kč.Jen pro pořádek, v parametrech a výbavách Golfu se orientuji mnohem lépe než u Imprezy znám také i značné rozdíly mezi vezí 4×4 a klasickou předokolkou (např. v objemu zavazadelníku atd.).
Tento příspěvek nemá posuzovat které auto je v čem lepší a proč. Na to bychom tu přece měli mít objektivní profíky, motoristické novináře, nebo ne? Pouze chci upozornit na neuvěřitelně odbytý a zfušovaný test. Pokud budou novinářské testy v tomto duchu pokračovat, nevím, proč bych je měl vúbec číst a myslím, že se ke mě připojí velká část čtenářů! Nebo se snad mýlím???
P.S. Nebo to nenazívejte testem vozu, ale nějakým stručným povídkovým popisem náhodně vybraných částí, nebo o co se to autor vlastně pokoušel?
podle me se jedna o provokaci se zamerem nalakat co nejvice diskuteru. neverim, ze jirka cervenka je takovy blb, aby to myslel vazne..
Pokud pominu tento test jako celek a informaci "o ničem",tak největší úlet je považovat pohon 4x 4 u subaru za přítěž .Bylo by dobré připomenout že v době kdy VW ještě nevěděl že existuje jiný pohon než na 1 nápravu subaru už mělo techniku pohonu 4x4zvládnutou. A cena? Trochu mi to srovnání připadá jako letáková válka :"již od..".Řekl tady někdo kolik TDI se ráno nenašlo na parkovišti a kolik subaru?
Zdravím,
najezdil jsem zatím dva tisíce km a už jsem propotil pár košil. Klimatizace ? Všechno může být lepší ! Hmotnost ? Také bych uvítal o pár kilo méně. Pohonné ústrojí. Bojím se chvíle kdy řekne dost ! Nepoznal jsem nic (mimo motokáry) co drží lépe. Spotřeba se dá udržet na 6 litrech. Cena ??? Golfy objíždím obloukem aby mu neřekla váha vzduchu dost.
Mas pravdu je to kus vola. Jazdil som impu 2d a dirft v 140kmh je malina a o hodinu v golfe 4motion a to v 100kmh mi ustrelilo zadok. Golf je suchar.