Staronovou světovou jedničkou jsou General Motors
General Motors
Největší automobilkou světa se po pěti letech opět stala americká skupina. Prodala přes devět milionů aut a předstihla Volkswagen (8,2 mil.) i Toyotu (7,9 mil.).
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
General Motors
Největší automobilkou světa se po pěti letech opět stala americká skupina. Prodala přes devět milionů aut a předstihla Volkswagen (8,2 mil.) i Toyotu (7,9 mil.).
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Noo Martine Plaštiaku, Vaše články už se konečně dají číst. Ještě před pár měsící to za moc nestálo, ale teď musím gratulovat. Na pozici redaktora zrajete jak víno. Jen tak dál.
Já vám samozřejmě děkuji a nechci se hádat, ale váš komentář mě překvapil. Snažím se zlepšovat neustále, jenže právě na Autowebu jsem ze svého progresu nikdy neměl dobrý pocit, mám tu minimum zpětné vazby. Občas mívám naopak dojem, že mi nějak dochází humor – což ovšem může být i pozitivní jev.
Můžete to nějak rozvést? Rád si přečtu konstruktivní kritiku, tou se nedá nikdy nic zkazit. Naposledy se mi dobrých připomínek dostalo tak před dvěma roky ve Fasteru, možná ještě léta před tím v Autocaru… na internetu není na editorskou práci čas.
Také by mě zajímalo, jaké starší články máte na mysli – mé dřívější novinky nebyly podepsané, začali jsme podepisovat až nedávno. Jedním z hlavních autorů novinek jsem byl přinejmenším celý rok 2011, spíš ještě dřív.
Díky za reakci
Martin Plaštiak