autoweb.cz > Volkswagen > volkswagen multivan > Stallone, Schwarzenegger, Gibson, Lungren a spol se vozí Volkswagenem Multivan
Stallone, Schwarzenegger, Gibson, Lungren a spol se vozí Volkswagenem Multivan
Nám to nevadí a chápeme to… Víme, jak funguje dnešní byznys a že (bohužel) peníze hýbou nejenom jím, ale celým naším světem. A tak, pokud chceme, aby aby vznikaly slušné filmy, musí je někdo zaplatit, a je v pořádku, pokud se chce zapojit nějaká automobilka. Aby automobilka vydělala, musí prodat co nejvíce aut a konkrétně u Volkswagenu to nebudou sportovní modely jako Scirocco R, ale naopak „mainstream“ typu univerzální dodávky.
A tak je v pořádku, pokud je tady film plný svalovců a klasických drsňáků staré filmové školy, který je propagován prostřednictví VW Multivan. A naopak. Mluvíme o filmu a jde o Expendables 3, který půjde do kin – nejprve v USA – v polovině srpna tohoto roku. A který přijeli jeho protagonisté propagovat na festival v Cannes.
Takže tady jsou Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger, Dolph Lundgren, Jason Statham, Wesley Snipes, Mel Gibson a Harrison Ford jako propagátoři filmu, a také jako cestující flotily dvaceti černých Volkswagenů Multivan Highline.
Setkání nejsilnějších hollywoodských mužů byl přítomen nejen Multivan, ale také Amarok, pick-up z aktuální nabídky značky Volkswagen. Jako tvář koncernu Volkswagen přijel do Francie německý herec Ralf Möller.
„Amarok je skvělý stroj, musím ho ukázat Arniemu,“ prohlásil Möller a, jak se na skutečného „gladiátora“ sluší a patří, proměnil svůj plán okamžitě v čin. Při fotografování se stal Amarok Canyon dokonce sám hvězdou. Harrison Ford, který hraje agenta CIA, jej použil jako svůj služební vůz a přitahoval zvědavé pohledy. „Silní muži a silná auta: to patří jednoduše k sobě. Proto tuto hollywoodskou akci velmi rádi podporujeme,“ doplňuje Ramsis Moussa, vedoucí marketingu značky Volkswagen, tedy její divize Volkswagen Užitkové vozy.
My souhlasíme a dodáváme poznámku, že je skvělé, že jde dělat marketing spojený s auty založený na ryze chlapských atributech a ne (jak je dnes poměrně módní a časté) s akcentem na ekologii, spotřebu či metrosexualitu.