Škoda Yeti (2014) po modernizaci: kompletní představení

5 fotografiíŠkoda Yeti

Navzdory docela zásadní změně designu je facelift crossoveru Yeti jeden z těch běžnějších, pár věcí se však přeci jen mění. Projděte si jej s námi bod po bodu.

Diskuze

8 komentářů

    Auto pro buzny!
    Na to se nedá nic jiného říct.
    Když od auta nic nečekáte, tak si kupte Yeti.
    Ne, nejsem zahořklý majitel, ale zkusil jsem to a je to fakt hnus (a to si myslím, že nejsem zas tak náročný).

    Když je to auto pro buzny, tak proč sis ho nekoupil. Ses vzorová …

    Petr

    Takové obecné emocionální komentáře jsou k ničemu. Já žádnou Škodu cca 20 let nemám, ale když jsem se vezl v Octavii tak jsem nic negativního nepozoroval. Snad bys mohl specifikovat co považuješ u Yeti za problematické.. Protože když diskuse není konkretní tak to připomíná některé zřejmě zakomplexované a neúspěšné lidi, kteří do každé diskuse vstoupí a převedou ji na politiku, Klause, Zemana a pod.

    Kvído

    Nejde ani tak o obecné emoce, spíše o osobní názor. Nespočetkráte jsem musel dlouze bojovat o to, abych mohl před tímto národem, který ve Škode spatřuje jakousi „nadpozemskou entitu“, velmi důsledně popisovat nějaký model Škody. Šlo o vyjádření osobní i psaná. Tedy konkrétně a korektně mohu říci (ano, je to můj subjektivní názor), že Yeti trpí mnoha neduhy. Nejde ani tak o to, že je to auto vzniklé doslova vymentením skladů s díly a dalo se tam kde co. Jde o následující věci. S Yetim jsem jezdil, stejně jako se všemi dosud prodávanými Škodovkami (myšleno modely, aby mě někdo netahal za slovo) od Felicie dále a po mnoha tisících km si dovolím konstatovat toto. Yeti má špatně odhlučněný motor (2.0 TDI, 81 kW). Šestistupňová manuální převodovka není příliš exaktní, dráhy nejsou ani zcela přesné a nesnese rychlé přeřazování, je neochotná. Pravdou je, že poněkud toto SUV (Sport Utility Vehicle) zapomnělo na SPORT. Nejde si s tím autem užít. Ale dobře, není to na užívání. Podvozek není komfortní, stejně jako interiér a sedět na zadních sedadlech je doslova utrpění (ergonomie sedadel, tvrdost). Dobře, není to reprezentativní vůz a na dlouhé cesty. Jsme národ chalupářů, ale to vozidlo nemá kufr (tedy má jen cosi na přepravu dvou bas s pivními lahvemi). Motor příliš nespolupracuje, jelikož je dýchavičný (to možná řeší silnější verze), je nekultivovaný, což silnější verze jistě neřeší, jelikož s výkonem kulktivovanost neroste a navíc je poměrně žíznivý (jezdil jsem s ním za 6,5l/100 a více sám a bez nákladu v rámci rychlostních limitů ČR). To auto tedy není ani úsporné. Navíc mě dosti vyděsila cenovka. To auto není ani levné. V mých očích nespokytuje ani průměrnou hladinu solidního poměru cena:výkon. Tedy si pokládám otázku: „K čemu je to auto dobré?“.

    Johny

    Šmudlíku, jsi si poleštit do gáráže svou starou Octávku s křídlem z plastu, pak si při pohledu na ní můžeš přeleštit ještě něco jiného, oteři si pivo a jsi vejrat na TV. Na víc se očividně nezmůžeš. V opačném případě reaguj korektně.
    To auto jsem nevlastnil, bylo služební a už je v háji a jedině správně, protože to byl krám a to auto mi plodilo jen ostudu. Styděl jsem se za něj.

    T.

    Bohužel souhlasím. Mám s ním naježděno přes 20k a většinu bodů musím potvrdit. I motor 2,0 TDI 110 kw je na auto slabý, DSG řadí hluboko pod špičkou výkonu a ve snaze \“netrhat\“ navíc jakoby část výkonu chvíli po přeřazení pohlcuje. Při souvislé tachometrové 140 po dálnici žeře 7,5 – 8 litrů, podvozek je tvrdý a nekomfortní (po D1 drncá víc, než Rapid), při vyšší rychlosti je motor hlučný.
    Na druhou stranu je kufr zcela dostatečný pro městský pár (ten nákup se tam fakt v pohodě vejde, stejně jako zavazadla na dovolenou pro dva), v případě potřeby převozu větších zavazadel se hodily sklopné zadní sedačky – ale vyrazit s tím ve čtyřech na lyže do alp by nešlo. Výška auta (především sedáku) je velmi příjemná pro starší lidi (při vysedání není třeba je z auta vytahovat vzhůru jeřábem). Sedadla vpředu jsou velmi příjemná, přiměřeně tvrdá s dostatečným bočním vedením, v zadu jsem zatím neseděl. Čtyřkolka v kombinaci s kratičkými převisy pracuje velmi pěkně na sněhu, není problém si hrát i s přetáčivými smyky.

    Děkuji Vám, pane kolego. Jen k tě sedadlům, prosím, zkuste si střihnout nějakou delší cestu (řekněme 200 km) na zasních sedadlech. Skutečně to není nic, na co by člověk rád vzpomínal. Posuďte sám.

    T.

    Já jen, že jste se tázal „pro koho to auto je“ – myslím, že svoje zákazníky si najde. Nemám jediný důvod zkoušet si delší jízdu na sedadlech vzadu – jezdním s ním sám, maximálně s jednou další osobou. Pokud nás jelo více (tak 5x za půl roku), vždy šlo o krátký přesun do 20 km na nějakou akci. Na takové ježdění (krátké cesty po městě a vesnici) pro jednoho dva lidi, nadto třeba i v oblasti, kde bývá dost sněhu, je to auto v pohodě, ale žádný zázrak.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist