Škoda Yeti 2.0 TDI CR – první test

16 fotografiíŠkoda Yeti

Yeti je možná bláznivé jméno, ale rozhodně ne bláznivé auto. Jak si stojí první pokus Škody o skutečný off-road?

Diskuze

50 komentářů

    Andrew

    Nejsou ze dvou různých aut? Na jedné fotce je TDI pod kapotou a na druhé otáčkoměr s červenou hranicí až v 6500 ot/min. To mi k sobě nějak nepasuje…

    Mike

    Jsou tam vyfocena 2 ruzna auta. Podivej se na prvni foto interieru nebo foto zavazadelniku. Je tam videt, ze to auto je tmave zelene, ne cervene. 😉

    karel66

    Proč to auto není jako ten první koncept , ten se byl dobrej , kompaktní , hravý a veselý autíčko , ale co z něj udělali už tak dobře nevypadá . Takový typický VW koncern . Bez výrazu , bez emoce , taková zaoblená krabice na kolech , hlavně nikoho neurazit .

    tk

    protože koncept byl nepovedenej a libil se akorat tak tobe..suv nema byt hravy auticko,ale poradny auto do terenu ty trubko. spousta veci byla nedoresena,napr. neprakticky votvirani zadnich dveri,hranata strecha,divny listy a podobny veci..kup si koncept na hrani na pisku ty intosi!!!

    Jenyk

    Je to už dlouho vidět, poslední auto trochu svébytné a se slušným vzhledem byla první Fábie. Tohle je bezostyšné plagiátorství: shttp://www.matrasport.dk/Cars/Rancho/rancho-index.html.

    Potřebovali byste nějakého Bangla a dát mu volnou ruku.

    pes

    no, tvl fakt!! 😀 Yeti tohle auto obšlehnul!

    Zdenek

    Podle mých zkušeností se Škodou, tak za 400000,- Kč bude úplné holátko bez ničeho. Konkrétně cenu auta na fotkách (interiér) bych tipoval minimálně na 700 tisíc. A za ty prachy se dá už sehnat plnohodnotný SUV a ne taková slátanina. Takže to nadšení pana redaktora bych bral hodně s rezervou.

    pes

    kefalín, co si představujete pod pojmem "plnohodnotný SUV za 700 000?"

    milan

    Uz se nam jich tady prohani po meste hodne a nazivo vypada lepe nez na fotkach. Proboha jen ne Bangla,ze skod ktere napachal se BMW bude dostavat jeste dlouho. Redakce Autocaru si ho take pochvalovala,terenu se neboji a to se o vsech dnesnich pseudo SUV rict neda.

    Fuzzy_Stone

    nesouhlasim, Bangel udělal v BMW úžasný kus práce který jejich design posunul o generaci dál. Zakonzervování není řešení, i když chápu že lidem narozeným před 30, 40 lety by to vyhovovalo.

    dablik

    taky se mi jich par prohani pres vesnici a v praci ho mame vystaveny…krasny auto a tem co se nelibi,neotravujte:)))!!

    Josef K.

    Motorizace modelových řad je komická. Do této bedny od syrečků se bude montovat 125kw 4×4, ale do Octavie to nelze dát ani do vrcholné RS.

    Z pohledu VW je ještě komičtější, že to nejde ani do Passatu.

    pes

    ?????

    Josef K.

    Čteno v článku :

    Silnější diesly 140 a 170 koní budou k dispozici jen spohonem 4×4.

    A 170koní je motor tdi 125 kw.

    milan

    Clovece o cem to mluvis,vzdyt Octavie RS ma diesel o vykonu 170 koni.

    boris

    Ale nelze je kombinovat s 4×4! To lze jen s základním 103kw….stačí jen líp číst.

    Josef K.

    Děkuji, žes to kolegovi vysvětlil. Bedna od syrečků má k dispozic nejlepší naftová střeva.

    pes

    ha ha ha ha… Octavia RS rozhodně potřebuje 4×4… 🙂

    Podle mě spíš potřebuje jiné označení a ne RS 🙂

    Josef K.

    Označení je nezajímavé. Pokud někomu vadí, může si to sundat. Tady je směšné to, že model, který stojí formálně na špici t.j. v případě škody model rs nemá k dispozici ani to co má tato bedna od syrečků. Tečka.

    Vavris

    Aha, to je skutečně názor odborníka. Takže do vrcholného Porsche 911 GT2 bych taky narval stavitelný podvozek z Cayenne, asistenta pro sjíždění z kopců nebo 80kg těžká sedadla s masážní funkcí. Vždyť je formálně na špici tak to musí mít… :D:D

    James

    Model RS na špici? S naftovým motorem? Nebuďte směšný.

    Josef K.

    Škoda má nastavený nějaký mantinely. V nastavených mantinelech je RS pro škodu špičkový model. Tečka. Bavit se tady o porsche ….. tak to jsou úplné bláboly.

    pes

    no, my normální se aspoň vašim názorům zasmějeme 🙂 Díky

    Rasto

    Chapem ze aj mna prekvapi ked RSa ma TDI PD a Yeti CR a to je smutne.. na druhej strane .. Ked RS tak benzin!!!

    milan

    Musis si laskave uvedomit ze Skodovka ma od materskeho VW nasteveny jiste mantinely,takze brecis na spatnem hrobe.

    Fuzzy_Stone

    zatímco všechny normální automobilky do podobného modelu nabídnout motor z horní hranice objemu, schade auto tam vrazí 1.2 aby si dělali zas ostudu. Proboha vždyt ty motory by se tam vlezly dva…

    Schade zas ukazuje jak jsou na tom s motorama na "úrovni"

    karel66

    Ta 1.2 je ten vynález na oblbnutí biomas , dají k němu turbo a vybičujou ho na 105 poníků . Stejně to nechápu , podle zkušeností když takovýmu motoru šlápneš na krk a chceš po něm práci jakou by odvedl dvoulitr bez turba ke kterýmu to přirovnávaj tak jde spotřeba do nebes a hravě překoná atmosferickej motor stejnýho výkonu . A vydrží takovej motor tolik jako větší , stejně výkonej ale bez turba ?

    milan

    Podle jakych zkusenosti,tohle je uplne novy preplnovany ctyrvalec ktery zatim zadny vuz koncernu v sobe jeste nema. Se soucasnym trivalcem ve fabii ma pramalo spolecneho. Jo a budete si muset panove zvykat tento trend nyni prosazuje vetsina automobilek.

    carfan

    Jak všichni nadávali na vysoké objem motoru v usa, tak nakonec to casem zacnou vsichni obdivovat zachvilku tu 1.4ku bude mit i tourag

    Jimm

    spíš je zarážející že ho nenabízí k Fabii místo HTP

    Vavris

    downsizing je momentálně "in", podivné by spíš bylo, kdyby Škoda žádný takový motor nenabízela, nemyslíš?

    dablik

    ty si taky vul co???? kdybys poslouzchal zpravy,zjistil bys,jak si vsichni v Nemecku kupujou Fabii 1.2 protoze je levna..asi na tom neco bude co ty gumo:)))

    Michal

    Špatné auto, to určitě nebude, ale svým konceptem to bude něco jako BMW X3, tedy auto do města. To že u nás bude drtivá většina motorizací 4×2 a ne 4×4 je bohužel pravda. Motor 1.2 je vtip, kterým Škodovka dokázala "oblbnout" masy, protože ve všech vozech, do kterých se montuje, stojí tato motorizace za jedno velké nic. Další věc je, že pokud Yeti koupit, tak jedině v zahraničí. Je to spekulace, ale pokud to tak skutečně bude, je cena 400.000,- Kč za "holátko" skutečně trapná.

    milan

    Priteli mluvis z cesty novy preplnovany ctyrvalec 1.2 se v zadnem modelu jeste nenabizi,je to uplne novy agregat ktery prvni dostane Yeti a nove Polo.

    Lodyha

    Proc to ma proboha palubni desku a volant ze Superba! Dyt Superb je luxusni segment a tohle outdoor. To ma bejt uplne neco jineho!

    Fuzzy_Stone

    odpověď je víc než jasná. Koncernová politika a šetření se u Škodovky projevují tím nejstupidnějším dojmem jaký lze vidět na celém trhu…

    carfan

    palubní deska jako z hyundai santa fe, teda myslim to tvarové provedení imitace dreva

    lustr

    Superb není luxusní segment. Je to stření třída stejně jako Mondeo, Passat, Laguna…

    McZerro

    tak tohle je velebnosti hnus, o důvod víc nosit si s sebou pytel na zvracení. A ten volant no tak to je teda síla 😀 takovou splácaninu jsem už dlouho neviděl. Vím že posuzování designu je čistě osobní záležitost, ale tohle nešlo nenapsat

    Michal

    Mně Yeti ošklivá nepřipadá, i když máte pravda, že ten volant ze Superbu je ohyzdnost. Jinak je to jedna z "hezčích" Škodovek. Mně jde spíš o motor a i když má být základní motorizace přeplňovaná, (jak zde někdo psal), tak nevěřím, že by 105 bhp s autem nějak výrazně zahýbalo. Dobrá bude 1.8 TSI, ale ta bude tak za 500 – 550.000,- a to už jsou trošku jiné peníze.

    Andrew

    Tohle je první Škodovka, o které bych uvažoval, kdybych hledal auto v segmentu, kde nabízí svoje produkty. Design, ač částečně ukradený, je celkem povedený. Horší je to uvnitř. Ten volant se tam skutečně moc nehodí, ale takových věcí tam je víc. Snad alespoň to rádoby dřevěné obložení lze objednat v jiném materiálu… Každopádně to, čím mě tento vůz zaujmul nejvíce, je nabídka motorizací. Že by? Že by konečně do škodovky přestali montovat prehistorické agregáty a začali používat něco soudobého? 1.2 bude dobrý motor. Odhaduju tohle auto tak na 1.5 tuny, takže 105 koní se nemusí zdát moc. Jenže většina těhlch potvor skončí ve městě a tam to bude bohatě stačit. A jedinci zvyklí na 1.2HTP si budou chrochtat blahem. Turbo totiž dává maloobjemovému motoru to, co mu chybí nejvíce – točivý moment. Cenová politika je druhá věc. Nevím jestli u nás Škodovka vsází na patriotismus nebo proč jsou tu ty auta tak předražené? Když už Škodovku tak z ciziny. Když už Škodovku tak tuhle. Když už tuhle Škodovku tak 1.8TSI – bude to určitě nejlepší volba, ale prodávat se asi stejně moc nebude. Naftomilové budou prostě naftomilové a raději si koupí 50k dražší TDIčko a budou si chrochtat jak ušetřili. Škoda jen, že v době, kdy to TDIčko začne šetřit bude asi u jiného majitele 🙂 Aspoň už to nebude ta traktoroidní vejtřaska 1.9 🙂 Budu rád, když se tomuhle modelu bude dařit. Pro Škodovku je to konečně krok směrem k modernější budoucnosti. Snad ten trend vydrží.

    Michal

    Přesně tak, nejlepší volbou bude 1.8 TSI, otázkou je, za kolik. Nebudě nějak extra "žravá" a výkonově to bude zhruba to, co bych od toho očekával.

    Rasto

    Chod si s tym autom zajazdit a posudzuj podla skusenosti , nemusis tu prezentovat tvoje predpojate nazory ktore si urobis z fotiek ako take male decko…

    bonoslav

    Osobne sa mi to auto vobec nepaci, ceny su prehnane a neviem si predstavit cielovu skupinu zakaznikov. Za tu cenu mate ovela zaujimavejsie modely.

    pes

    tak furt lepší kachna než veverka (roomster)

    Rasto

    AKE NAPR?

    carfan

    To ze to jde skopce je jasne uz na obsahu clanku SKODA YETI prvni test, panove z redakce byli jste tam a jeli jste v tom???

    Podle obshau clanku to vypada ze jste vzali do ruky katalog jakekoliv skodovky a opsali data motorů, ktere kazdy fanousek zna, a popsat interier z fotky umi taky kazdy, ale nikde se nedozvidam o komfortu odpruzeni, miře luku v kabině, o tom jak se sedi za volantem, a to že:

    ,,Uvnitř si všimnete, že vyšší stavba se projeví větším prostorem pro hlavu a je doplněna i slušným prostorem pro nohy předních i zadních cestujících.,, To je z fotek taky poznat.

    Pripada mi, ze nás zamerne klamete, takze az v tom pojedete, pokud v tom pojedete, tak o tom napiste neco normalniho.

    dablik

    ty si taky dbil co???? napis vlastnio clanek a pak ho komentuj..nejhorsi sou stupidni gumy,co tu jen vse kritizuji..trhnete si volove

    Rasto

    Trafena hus zagagala :))))))

    Rasto

    BINGO!

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist