Škoda Yeti 2.0 TDI (140 k) 4×4
19 fotografiíŠkoda Yeti
Konečně už víme, jak se nová Škoda Yeti chová na silnici a v terénu.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
19 fotografiíŠkoda Yeti
Konečně už víme, jak se nová Škoda Yeti chová na silnici a v terénu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Škoda vzhledu přední masky. Takhle to auto vypadá jak Fabie, teda hodně lacině. SUV mají vypadat kapánek jinak. Za ty prachy bych osobně šel raději do Hondy CRV.
chtěl bych tu Hondu CRV vidět v podobném terénu – about to fail
..no, ale kdo z normálních uživatelů a kolikrát (kromě elektromontérů rozvodných sítí), potřebuje jezdit v těžkém terénu..? To na tebe pak budou dělat zátah z vrtulníku jako na 4-kolkaře v Beskydech.
nehledě na to že to byla testovací mula pro novináře, takže nevadí když ji za měsíc změní ve vrak. Ke svému autu byses tak asi nechoval. Uvědom si že to není off-road, ale obyč auto 4×4 s (trošku) větší světlou výškou…
ale když to jednou za rok potřebuješ, tak dojde na lámání chleba a o to jde!
a pak se v deset večír v Peci můžeš vzteky pos.rat, když zůstaneš viset ve sněhovém mantinelu….
Mě se toto líbí víc než CRV. O dost víc. Čím dýl si na ten čumák zvykám, tím méně mi vadí. A už jsem našel i pár úhlů, ze kterých se mi líbí.
Třeba zespodu. Tam je fakt krásná.
podle me jako urcite schopny auto a pro mensi dobrodruhy bo chalupare skvely ale ten vzhled je primo odpornej…a taky se me zda ze to ma malej kufr ale jen sem do nej nakoukl na autosalonu…treba na nakupech bych byl prekvapenej…
Jak nemám SUV rád, tak tohle auto mně docela příjemně překvapilo (na to že to je masovka od Škodovky). Pravda, seděl jsem ve voze v plné výbavě s motorem 1.8 TSI a 630.000,-Kč za současné konstelace hvězd nemám, ale jak jsem řekl, až na ten design přední masky docela příjemné překvapení.
Po zvláštním Roomsteru, hranaté Fabii, pochybném Superbu a asijském faceliftu Octavie je tohle první ne-moc-divná Škodovka po pěti letech. Bravo.
jo, taky se mi nehnusí. Možná je to tím, že je to "něco nového".
souhlas …mne se dela nejvic spatne pri pohledu na zadek na "fejsliftovanej" napis Octavia …kdyz sem jeste netusil,ze je to soucast faceliftu,tak sem si myslel,ze si nejakej traged v tuning oddeleni Sparu koupil sadu pismenek a ten napis si tam nalepil,ale kdyz sem to videl i u ostatnich,tak mi doslo,ze nejvetsi traged sedi asi nekde v Boleslavi …napisy podobnyho stylu jsou totiz poslednich par let velice oblibeny u mamlasu a tuzeru se staryma sunkama …to se pokazdy muzu potrhat smichy,kdyz zastavim za votunenou Felicii 1.9D,ktera ma na zadku slozenej napis 1.9 TDI (pismena DI samozrejme cervene) a na kazdy krizovatce se nouma uvnitr snazi ohromit vsechny okolo svoji silenou akceleraci …ale to neni jedinej pripad …takhle by se dalo pokracovat do aleluja
sice to neni 4×4,ale to vlastne "neni" ani Yeti s haldexem …ano,sice mi Korejci prodaji jen 1.6ku,ale s jejima parametrama se za ni clovek rozhodne stydet nemusi a v konecnym souctu usetri na povinnym ruceni,ne-li i na nakladech na naftu …a kdyz se budeme bavit o cene,tak za bratru 400 tisic mam u Asiatu druhou nejvyssi uroven vybavy v podstate se vsim,co v modernim aute potrebuju a hlavne tak nejak ocekavam,kdezto u Skodovky vam za 400 tisic prodaji jen zaklad …a nakonec,ten Soul je mi prijemnejsi i vzhledove
Tak sem na tebe zvědav až budeš toho tvýho soula prodávat za 5let..budeš čučet kolik ti za něj v bazaru daj (málo).
A navíc. Lepší yeti s haldexem než soul s hrabajcím jedním kolem:D
ja jen porovnaval dve auta z vlastniho pohledu …ani jedno z nich mi stejne do garaze nesmi …a co se tyka tech hrabacek – protiprokluzovej system ti nic nerika? ten haldex vyjede mozna o trochu vic,ale porad je to v podstate jen predohrab s haldexem v opravdovym terenu nepouzitelnej …a vykupni ceny u bazarniku? nezajem …po splaceni leasingu auta nechavam leasingovce a kupuju jiny
Takovejch frajerů už tady bylo a nakonec mají tu svoji feldu doma taky 🙂
Na té fotce co je tady na autowebu v headru článku vypadá krásně, fakt se mi to auto líbí, všechny SUV vypadaji stejně, tohle je něco nového a svěžího.
dmce zas jeden člověk podle sebe soudím tebe. Chudáku
Bydlím v nížině 400m.n.m. a na český kopce prům. výška 800m.n.m.,které lemují mé město mi stačí přední náhon.Pokud bych měl vybírat mezi Soulem a Yetim,tak bych bral Soul.Má hezčí desing,kvalitní atmosféru 1,6l,nemá haldex a turbo a stojí podstatně míň.Pokud bych měl přemýšlet,kolik při prodeji tratím,tak bych si nic nekoupil a jen slintal u bazaru.A tak když vydám víc,tak prodělám víc či míň nebo snad jó,né a co servis,provoz,náplně atd.!?Tuhle otázku je lepší neřešit.
No jestli srovnáváte design Soulu a Yetiho, tak Yeti to u mě vyhrává na 100%. Soul bych si nekoupil hlavně kvůli tomu designu.
Kia Soul je konkurentem oplastované fabie. To nemá s Yetim nic společného.
Bydlím v nížině 400m.n.m. a kolem mě jsou český kopce o průměrný výšce 800m.n.m. a zatím jsem neměl touhu pořídit si 4 kolku.Pokud bych se měl rozhodovat mezi zmíněným Soulem a Yetim,tak jednoznačně vítězí Soul.A to z několika hledisek,má povedený desing,má kvalitní motor 1,6l,nemá haldex a turbo a stojí postatně miň.Kdybych měl vždy přemýšlel kolik při koupi novýho auta tratím,tak jezdím mastnou tyčí a slintám kolem bazarů.
Nějak se mi to podařilo poslat omylem 2x a pokaždý jinak.
Podle mě je Yetti moc pěkné a praktické auto. Bravo.
Podle mě je Yeti moc pěkné auto, hezký design a zároveň je velice praktický.
Stotožňuju se s těmito 2 názory. Dobrá práce škodováci.
Yetiho a Soul bych neporovnával. A když už, tak Yeti u mě vítězí.
Vzezření Soulu je skutečně podivné, ta Korea tam prostě je, kvalitní interiér kazí asisjký venek, ostré linie si někde hrají na Japonce, někde zase na Němce… auto působí zkrátka hloupě. Yeti je mnohem vyrovnanější a v celku kvalitnější vozidlo, které ač se snažíte či ne prostě budete vlastnit rádi, pocit kvality budete dlouho ocenovat. Soul je masovka, nikoli imagovka. Imagovku může udělat jiná automobilka, KIA to zatím bohužel není, ale blíží se… Yeti je lepší auto tečka.
Souhlasim. Design soula je nevyvazeny, hlavne ty zadni lampy, jako by tam vubec nepasovaly. Taky kdyz jsem videl soul poprve, tak to bylo jak okopirovano z kocpetu yetiho. Take kdyz se podivate na koncept "soulster", tak uvidite inspiraci prevzatou u Cecho-Nemcu v Mlade Boleslavi ( a to nejenom nazev )
Přesně. Co sem viděl interier u soulu, tak mi z toho bylo uzko. Jak z kindr-vajčka:D U toho yetiho je vidět, že za svoje prachy dostaneš kvalitní interier.
asi Ti budu oponovat – Soul je zvenku docela povedený, ale vevnitř je to běs. Tolik můj názor.
Je to nejškaredší auto jaké jsem kdy za tyhle peníze viděl ! Nechápu jak si to někdo může koupit.
Odporný jako hybrid dodávky, zvaný Roomster. Tohle je nějaká parodie na off, nebo all roada ?
Co to má vůbec za systém 4×4 ?
Ani jsem nikde neviděl žádný fotky z terénu. Fotky co jsou umístěny zde, je jen hliněná cesta a ne nějaký neprostupný terén ! To by projelo KAŽDÝ AUTO.
Nechápu, jak tu tenhle hnus můžou srovnávat s VW Tiguanem. To auto je za malý přípúlatek úplně jinde. Mnohem hezčí interiér, z venku vypadá luxusně, 2.0Tdi motor mu fakt "sedí".
Tohle je škodovácký titanik a kromě (možná) levného servisu, nenabízí VŮBEC nic.