Škoda Rapid: zákulisí mezinárodní prezentace – jak to chodí?

27 fotografiíreportáž

Jaké to je dělat práci motoristického žurnalisty? Je to řehole, ale někdo ji dělat musí. Včetně účasti na mezinárodních prezentacích.

Diskuze

9 komentářů

    Vita

    Pěkný a zajímavý článek. K poznámce o celistvosti materiálu.. mě osobně by vůbec nevadilo, kdyby se ve videu objevilo více variant auta, ba právě naopak.
    PS: netvrďte mi, že to není zábava 🙂

    vzteklej pes

    Občas mám pocit, že jsou tyhle prezentace k ničemu. Podle mě jsou auta speciálně upravený, aby měly větší výkon a nižší hlučnost a hlavní je novináře nakrmit, aby moc neremcali. Ale třeba se pletu. Jen moc nevěřím tomu, že jsou ta auta stejná, jaká pak vyjedou od showroomu, až si to koupim.

    Tomek

    zda to plně hradí automobilky, nebo si také něco hradíte sami… věřil bych spíš té první variantě, páč jde určitě o co nejpříjemnější dojem z auta .. tedy i z celé akce … 🙂

    Tomek

    pochybuju že upravený … hlavně asi v max. výbavě, prostě pohádka pro oko.

    traktorista

    hlavne ze skoda ma za sebou uplne \\\“ciste\\\“ prezentace octavie 1 1.8T. Takova verze motoricky rs pro 110kW a upraveny pocitac na spotrebu …

    Čičo

    Tak pochybuj ďalej, ale pravda je iná…

    Zdeněk

    Vy už taky nevíte, jak ten Rapid nacpat na web. Nedávno tady (nebo možná na Facebooku) byly drsný řeči o tom, jak je škodovka blbá, že vás nepozvala na první představení a jak je Rapid strašný auto a nedlouho potom tu vyjde pět nebo kolik \“velkých\“ článků o Škodě Rapid. Takže máme ŠkodaWeb, aha? Gratuluji.

    abc

    Ale chlapci, takový samožer? Tvrdá náročná práce, vstávat v pět ráno, to jste opravdu chudáčci, jak moc chcete politovat?

    Když budu hodně upřímnej, tak byste si hlavně měli neskonale vážit toho, že vás někdo naloží do letadla, přepraví do ciziny, tam obskakuje, nechá vás svézt se novými auty, kvalitně nakrmí, pohodlně uloží na noc a další den opět přepraví zpátky.

    Jste uznávaní odborníci v autobranži? Dělali jste někdy ve vývoji, výrobě, servisování? Máte za sebou zaznamenatelnou kariéru v motosportu (závodník, trenér, funkcionář)?

    Uvědomte si, že píšete jen do jednoho z mnoha internetových serverů. V klovacím pořadí lidí od médií jste tak nutně hodně nízko. Tím spíš, že jste ze země malého trhu.

    Psát moc neumíte – podívejte se například hned na první větu tohoto článku a dále v textu si cvičně najděte „školní“ hrubku. O stylistice nemluvě. Jistě, v oborových článcích jde víc o informaci a věcnost než o literární kvality, ale i tohle o vás vypovídá.

    A v neposlední řadě se na sebe na fotkách podívejte. Na akci v zahraničí, kde reprezentujete česká média i svého chlebodárce, vypadáte jako při víkendovém návratu z koupaliště.

    Buďte rádi, že vám zástupci automobilky do očí neřeknou, jak se na takové (nejenom vás, ti ostatní na fotkách nevypadají o mic lépe) dívají. Takoví novináři jsou pro ně užiteční idioti, s nimiž ale musí vycházet.

    Nedávno se mladý herec Kotek přihlásil k zásadě, kterou sice jistě nevymyslel, ale prý dodržuje (toho debila neberte v žádném případě osobně, jen cituju): „usmívej se, debile, děláš svou práci snů“.

    Takže se usmívejte a s dramatizací své „těžké“ práce to nepřehánějte. A pracujte na sobě.

    Vincent

    já se až do přečtení článku domníval, že potíže by šly za autorem, teď vím, že šli. Ježiši…to není poprvé, pan Žák totéž, korektor není dostupný? Stačilo by to dát přečíst svým případným potomkům ve školním věku…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist