Škoda Rapid pro Evropu a Indii. V čem je rozdíl?
7 fotografiíreportáž
Stačí malá úprava podvozku a chování auta se kompletně změní. To jsme si mohli vyzkoušet na testovacím polygonu společnosti Škoda Auto.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
7 fotografiíreportáž
Stačí malá úprava podvozku a chování auta se kompletně změní. To jsme si mohli vyzkoušet na testovacím polygonu společnosti Škoda Auto.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak na naše cesty by pri všetkých týchto bežných rodinných vozoch mal byť v sérii podvozok určený pre východné trhy a ten normálny za príplatok. Veď už skoro ani na diaľnici nie je normálny asfalt. Medzi Brnom a Prahou duplom.
To máš pravdu,ale raději ten tužší podvozek,nikdy člověk neví kdy se na silnici dostane do krizovky(výhybný manévr),či na okresce v zatáčkách auto působí jistějším dojmem.Na tužší podvozek se dá líp spolehnout.Nakonec,ani tužší odpružení asi nebude o nic nepohodlnější,proti tomu východnímu,což je patrný i s videa po přejezdu dlažby.
To je sice hezký, když má někdo tuhý podvozek. Jenže plno šetřílků si na to nazuje čínský slupky za tři stovky. Pochybuju, že si někdo na Rapida dá Continentaly SportContact3 nebo Michelin PilotSport. Na lacinejch gumách stojí i sebelepší auto za starou bačkoru
Raději lepší gumy za vyšší cenu, které jsou schopny lépé zvládnout krizovou situaci a ještě se s nima můžu \“svézt\“ na okresce… Ale máte pravdu, dost lidí se koupí nejlevnější, ikdyž mají na nalepeném štítku nejhorší možné parametry…
Souhlas, když jsem jednou nedobrzdil, už jiný gumy nekupuju než to nejlepší (aspoň podle testů). Vono se může zdát, že o pět metrů delší brzdná dráha nic neznamená, ale v reálu je to rozdíl mezi pohodou a škodou třeba za 80 000
Hlavně, že se všichni diví popularitě SUV, kdyby mi osobák nežral tak málo tak si na dojíždění 50km do práce (půl okresky, půl praha) taky pořídím SUV, protože bych rád vyměnil stabilitu na okreskách za pohodlí na cestě po rozmlácenejch okreskách co už si pomalu říkají o dvě tuhý nápravy (kdo zná třeba jílové u prahy ten potvrdí)
Sportovní podvozek je krásná věc do sporťáku, ale po ránu se chci vklidu dostat do práce a večer zpět. Na blbnutí mám jiný stroje
Nějaké SUV si nejdříve zkuste. Jsou stavěná na podvozcích o hodně nižších aut a protože jsou principiálně kvůli vyššímu těžišti nestabilní, dělají jim automobilky často tvrdší podvozky.