Škoda Octavia III – už víme, co bude pod kapotou
Škoda Octavia
Dostali jsme se k informacím, které prozrazují použité motory pod kapotou nové generace Octavie. Té bychom se měli dočkat nejpozději na jaře v Ženevě.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Škoda Octavia
Dostali jsme se k informacím, které prozrazují použité motory pod kapotou nové generace Octavie. Té bychom se měli dočkat nejpozději na jaře v Ženevě.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Co by tam asi tak mohlo být že. Bez toho článku bych neusnul, to jsem mohl napsat i já 😀
Nikoho nezajímají nějaké zastaralé koně, ale kW!
A někoho třeba zajímá točivý moment, spotřeba a cena!
Tak udájně motory 1.2Tsi budou vyhrazeny primárně pro rapid.Základním benzínem oktávie prí bude 1.4Tsi 90kw.Navíc motor 1.2Tsi má být přepracován a nebude už mít řetěz,který bývá u těchto motorů po 20000km přeskočený o zub,bude mít tedy řemen rozvod dohc a výfukové svody chlazané vodou.
No nevím??? Dnes jsem četl článek, který naznačuje vetší auto než dosavadní Octavia a motory budou začínat na 1.4TSI 81 CNG, 90KW,1,4 103KW TSI ACT s vypínáním válců,1.8 TSI 132KW a nafta bude mít předělané motory TDI 1,6 a 2,0 77 a 110KW.1.2TSI se nebude dodávat vůbec. Auto bude dražší a bude mít odstup od Rapidu, bude hodně luxusnější.
A jakej je v tom rozdíl? 😀 Snad neni takovej problem si to v 21. století přepočítat 😀
No to určitě není problém si to přepočítat, ale všechny automobilky uvádějí ve svých specifikacích KW na prvním místě a teprve za lomítkem pak koně. Pro marketing a novinářské škrabali je vyšší číslo to pravé, které je třeba flusnout lidem do xichtu.