Škoda Octavia 2.0 TDI PD DSG

12 fotografiíminimální vzorek zimní pneu

Facelift nové Octavie. Pomohl jí, nebo uškodil? A co nové motory, jsou dobré? A budou se vůbec prodávat?

Diskuze

67 komentářů

    cromerx

    proc to tak kazite, chapu, ze lide co to shlednou na streamu nebudou moc nadsenci a pro ne bude video super, ale vzdyt tohle je hruza… vase uroven vzdy byla nad ostatnima, mozna i proto, ze komentar byl vyhrazen zcela p. Koubkovi. vzdyt tenhle styl testu vozu je cely roadlook nebo automotostyl a to je opravdu hruza… ve vasich testech byl vzdy vtip a prirozenost, takhle to vypada jako byste cetli PR clanek nebo tiskovou zpravu od automobilky… a ti dva komentatori novi, proc mam pocit, ze s testovanym autem ani nejeli ???

    doufam, ze se vratite k puvodnimu stylu…

    Tomáš

    Naprosto souhlasím, tento web a především videotesty jsem si oblíbil díky panu Koubkovi a jeho komentáři – ten byl vždy naprosto zúčastněný a profesionální. Tento "videotest" byl přesně na bázi roadlook nebo autosalon a podobně. Sklouznutí mezi tuctové pořady…pro řadu lidí zklamání.

    Carlos

    Ocenuji snahu o "zpestreni" a inovaci reportaze dvema novymi hlasy, presto davam prednost puvodni verzi jen s komentarem p. Koubka….

    Kiko

    Bohužiaľ musím súhlasiť. Tento nový formát je totálne na … Ten druhý mužský hlas bol príšerný a o tom ženskom ani nehovorím.

    Prosím vráťte sa k starému formátu!!!!!!

    Honza Koubek ruleez!!!!!

    Pajas04

    Souhlasím, prosím Vás o návrat k původnímu stylu, ty další hlasy mne znechutily.

    Jarda

    Souhlas 🙂 a doufám, že se vrátí k původnímu…

    palo

    suhlas.. ten test je priliz divoky, mam dopozerane a ani neviem o com to bolo.. stare videa mali sarm, dusu, vzdy som si kazde pozrel aspon 2x

    kryton

    Taky se přidávám, Mr. Koubek sám je 10x lepší 🙂

    Pedro

    Prosim vratte se k puvodnimu modelu testu. Honza to delal tak krasne prirozene, bez snahy o vtip a "normalne" ze kvalita byla uplne jinde. Videa byvala vtipna a originalni.

    Prominte ale opravdu toto NE, opravdu se vratte k solu HONZA KOUBEK. Dekuji.

    PetrX

    Měl jsem TDI PD 2.0 v O2 sice bez DSG, ale tak servisně náročnej a poměrně neúspornej motor jsem nezažil – proti starým TDI s rot. čerp., kde spotřeba a spolehlivost bylo jejich + tak u tohoto motoru to prostě neplatí. Tenhle motor se fakt nepovedl.

    Petr

    Mně se naopak video móóc líbilo !

    skejpa

    Naprosty souhlas. Pan koubek sólista, byl daleko lepsi…

    Libi se mi srovnani nakonec, celkový obsah je taky dobry ale at do toho nezasahuje nikdo jinej. Je to takove rozkouskovane, divne.

    Jestli bude nejaka petice za navraceni k puvodnimu vzhledu, tak sem s ni. Autoweb sem si oblibil pouze kvuli TV a tohle me dost mrzi.

    P.S.: nesla by do fóra dodelat registrace a automaticke informovani mailem o novem komentari k memu prispevku ? Myslim ze by to spousta lidi ocenila…

    Michal

    Nelze než souhlasit s předchozími přispěvateli. Pokud to takhle bude pokračovat, jediná originální show o autech bude Top Gear.

    Aleš

    Rovněž souhlas. Mohlo by se zdát že více hlasů oživí a zpestří video, ale není tomu tak, přijde mi to umělé a zbytečné.

    Sice je zde vidět propracovanost, jak na sebe navazují hlasy dalších dvou komentátorů a pana Koubka, ale o 100% lepší mi to přišlo, když i další doplňující info, né přímo z jedoucího auta, podával opět p.Koubek. Pokud to neni nějaký problém, uděláte lépe, když se vrátíte k zajetému stylu.

    Aleš

    Musím ještě dodat, že video je jinak povedené i když bez tradičních ftípků či narážek, aspoň s ftipnými fwd drifty! pěkné:)

    skejpa

    mluvíte mi z duše…

    Quark

    Ja osobne sa snažím nekritizovať ak sa dá, každý robí čo môže. Ale toto je moc aj na mňa. Ten druhý hlas sa ešte dal(prvý je p.Koubek, druhý je ten nový a tretí je ten druhý nový) ale ten tretí to už bolo dosť zlé … Beriem to celé ako pokus(ktorý nevišiel). Dúfam že sa vrátite k starému šťýlu, poprípade ten druhý hlas môže ostať a sem tam niečo povedať (SEM TAM). Oceňujem snahu o inovátorstvo ale tadeto cesta nevedie.

    Brs

    preboha bolo? 5 a pol minuty opis motora s pouzitim tych istych vypoctov a vyhlaseni ako pri starom teste octavii RS? Okrem toho toto video ako aj starsie nie su ani od tvorcov autowebu ale Auto mag ako sa da vsimnut podla loga. Niektore vyhlasenia si dokonca odporuju ako napr to o prevodovke. Celkovo to hodnotim ako velmi slabe video. Autoweb straca na kvalite. Bohuzial.

    Libor

    s nadšením jsem otevíral video a s otrávením zavřel. Vraťte se prosím k dřívějším formám videotestů..!!

    Pepe

    Ani mne sa tento nový štýl moc nepozdáva, celé je to také umelé, nudné, tuctové… Autoweb som si obľubil práve vďaka tomu, ako pán Koubek ešte donedávna viedol testy. Načo špekulujete a meníte to, čo je dobré?

    Luděk

    Komentáře nikdy nepíši, dnes po shlédnutí videa ale musím. Vaše videa patří u nás, myslím, k tomu nejlepšímu co se dá shlédnout, velice si vážím vaši práce, vašich názorů a ze všeho nejvíce toho, že jste měl vždy, pane Koubku, svůj zcela osobitý styl a nesnažil se nikdy nikomu zalíbit a vždy řekl v testu co myslíte. Některá Vaše videa jsem viděl snad dvacetkrát, možná i vícekrát, konkrétně testy Imprezy WRX A STI a focuse ST, protože přemýšlím o některém z těchto vozů a Vaše testy těchto vozů, troufám si povědět, patří k těm nejlepším jaké jsem viděl a mám prolezlé snad celé you tube :-). A teď k dnešnímu videu … ani jsem ho nedokoukal pane Koubku, nejdřív jsem myslel, že se mi to snad zdá, nezdálo :-(. Komentář tohoto typu je pro mě zcela rušivý, nezáživný, tuctový, tímto je toto video, test, dle mého soudu absolutně mimo. Prosím, vrať se ke staré verzi, pane Koubku. Myslím, že máte početné publikum z řad opravdových fandů motorismu jako jste právě Vy sám a to je, myslím, více, než se zálíbit pár lidem který se na Váš pořad podívají a už za pár minut nebudou vědět o čem byl. Myslím, že tímto krokem ztratíte opravdovou základnou vašich FANS, ke kterým se i já hlásím. Dle mě jste jeden z nejkvalitnějších moderátorů, jaké u nás máme, i když pravda, musel jsem si na Vás chvíli zvykat :-). Pověděl jsem, co jsem měl na srdci, nezbývá než popřát mnoho šťastných kilometrů Vám i všem ostatním čtenářům.

    Karel

    Prosím vratte se k původnímu konceptu videotestů,novátorství se minulo účinkem a není to ku prospěchu věci. Pan Koubek test uměl nejlépe okomentovat a ostatní to jen kazí.

    Adam

    Tak jsem se těšil na nové video od p. Koubka a ono na mě vykoukne něco, co se až nebezpečně podobá Auto moto stylu nebo, ještě hůř, Autosalonu na Primě. Proč se snažíte opravovat něco, co fungovalo?

    Jenyk

    Auto dobře udělané, ale zoufale nudné. Jízdní vlastnosti nic moc, prostě těžká a velká záď dělá své. Na venkovní rozměry je uvnitř málo místa, nojo kufr….

    A nedělte ten článek na tolik částí, nedá se to číst. Asi tam máte reklamy, stejně je ale rozumný člověk díky AdBlocku nevidí.

    kejkl

    Dopuručuji,aby komentář četlo ještě alespoň 24 lidí.Teprve potom to bude mít pořádnou šťávu

    Roman

    Dobry den,

    porovnavacie tabulky chvalim. Staci prerusit video a clovek sa moze pokojne zorientovat (v TV niekedy nestiham porovnavat parametre napr. 2 – 3 aut a sucasne pocuvat komentar v tej chvyli venovany niecomu inemu. Okrem ineho taketo tab. so zakladnymi parametrami sa mozu samostatne vyuzit ako databaza (nap. ak si budem chciet zoradit auta podla velkosti bat. priestoru, premernej spotreby, razvoru, ci výkonu. Pokial ide o stratu originality a identity testov p. Koubka je mi to luto. Vzdy boli vtipne, erudovane ale hlavne osobite. Ak je to mozne, a neuvazujete o zmene/ odchode moderatora, co mi jedine dava zmysel tejto zmeny, vratte sa pls. k povodnej forme. Fandim Vam.

    raro

    no tak toto neeeeeeeeeeeee ten test sa mi vobec nepacil a tie hlasy boly otrasne…. a inak taka mala chybicka…. v teste mate 4 hviezdicky a vo videu 3,5 hviezdicky….

    Fuzzy_Stone

    video špatné není, trošku nechápu vlnu odporu kterou jsem si tu mohl přečíst. Pro mě je důležité vidět pana Koubka za volantem a slyšet ho tam mluvit. Jsem si jistý že přenechání přednesu jeho vlastních slov dalším mluvčím není žádná katastrofa, naopak, mě se to líbilo.

    Rasto

    No mne sa uz minuly test Dacie Logan pacil ovela viac ale toto co bolo dneska, bolo konecne nieco na urovni. "Uprimne povedane" ten pan Koubek neni ziadna star a vzdy mi vadili tie jeho komentare a "srandicky"… Vrchol vsetkeho bol test Volva XC90. Dnesne video bolo uplne na urovni a tie dva nove hlasy su ovela prijemnejsie ako ten jeho. Celkovo velmi super spracovany test, len tak dalej. Prajem Vam vela uspechov do dalsej prace.

    igicz

    muj nazor…

    1. z videa jsem celkove rozcarovan, starsi vid jsou lepsi

    2. ty srovnavaci tabulky…nemely tam byt trochu jine auta? treba mondeo, mazda 6, accord, avensis…?

    Slepý io

    Mondeo, Mazda 6, Avensis = vyssi trida, tudiz nemely..

    igicz

    tak to mi pak prijde, ze octavka je asi kategorie sama pro sebe:-D

    Vašek

    Zdravím redakci Autowebu,

    považuji pana Honzu Koubka za jednoho z nejlepších českých motoristických redaktorů. Jeho styl, jakým vůz prezentuje byl skvělý, na úrovni, pobavil. Špetka anglického humoru a hlavně osobitost dodávala všemu jiskru!! Což nynější test značně narušil. Honzo(omluva za tykání), vrať se ke svému projevu, bylo to to nejlepší co se dalo v ČR sledovat. Žádné další hlasy, řízení je tvá parketa, projev jak by smet. Fandové autowebu navštěvovali portál hlavně kvůli tvým testům. Víceméně mi bylo jedno jestli testuješ hondu,ford nebo dacii, těšil jsem se, že se zasměju, že se dozvím informace od řidiče a ne od někoho jiného předrecitované z tabulek.

    Bawos

    nelze nez souhlasit s prevahou nazoru, na tyto testy se tesim kazdy tyden a toto je snad jediny motoristicky videomagazin co peclive sleduji a pokud by se to melo ubirat smerem AMS-AR-AS nebude v tom zadny rozdil a ztraci to pro me punc originality a zanikne v sedi prumeru. Srovnavaci tabulka je jiste dobra vec. Doufam ze videa AW ziskaji zpet na sve zajimavosti pro kterou se s chuti kazdy tyden postavim pred monitor a sleduji. Pokud ne asi ne nebude mrzet ze sem tam naky dil neuvidim jako tomu je u AS , ktery jsem v dobach skoly velmi rad sledoval.

    Morák

    Súhlasím s ostatnými…staré videá boli zaujímavejšie a jednoducho lepšie. Nehovoriac že tieto posledné sa otvárajú v ,,miniokne" alebo Fullscreen… starý štíl bol naozaj lepší…

    MarlboroMan

    Nezbývá než souhlasit s výše uvedeným, celé video (první video na autowebu, které jsem nedokoukal do konce) jsem přemýšlel jak upozornit na kvalitu tohoto videa a jen hloupě nekritizovat. Jenže vše podstatné již bylo řečeno a já se jen přidávám k davu. Těším se na další týden a další video, které bude kompletně v rukou nepřekonatelného:) Honzy Koubka.

    palo

    uplne najhorsie je ze napriek tomu ze 99% reakcii je negativnych, budu vsetky odignorovane 🙁

    Vít Petrásek

    Dobrý den,rád bych protestoval proti zavedení spolukomentářů,působí to roztřžitě a nesourodě,vypadá to jako by pan koubek byl odsunut stranou a měl vyhrazeno jenom pár šotů a zbytek za něj odříkali jiní.Hlásím se k názoru,že předchozí formát byl lepší,měl nápad a vtip,komentáře p.Koubka byly vždy trefné a zpracování videií čím dál lepší.Ale tohle!Fuj.

    Yaroukh

    VZDEJTE SE! :))

    Nedy

    Obvykle nemám potřebu vyjadřovat se v diskuzích. Bohužel však to nešlo jinak. Přidávám se ke všem negativním hlasům. Původní videa byla skvělá a viděl jsem je několikrát bez ohledu na testované auto. Jedno vím jistě, toto si už nikdy podruhé nepustím. Budu doufat, jako většina hlasů zde, že budeme vyslyšeni. Prosím vraťe se zpět!

    Vojta

    Co tohle panebože bylo? Chcete jít asi s průměrem, co? Daří se vám to. Hrůza a děs!!!

    Rosťa

    Ach jo, spousta veci se neustale inovuje, vylepsuje, a tak doufam ze si autoweb.cz nerekl, ze spolu s novou Octavii by mohli vylepsit i sami sebe… Clanky Honzy Koubka hltam uz od prvnich cisel Autocaru a i kdyz se to mozna nekomu nelibi, povazuji ho za jednoho z nejvetsich odborniku na soucasny automobilovy svet u nas. Jeho osobity a pritom stale objektivni pristup je u nas jedinecny a stoji za to, aby zustal zachovan! Doufam, ze predstavenstvo webu uzna, ze toto byl krok spatnym smerem, jinak prijde nejen o jednoho z pravidelnych ctenaru techto stranek… Sorry za OT, jinak nova Octavia se mi designove libi, i kdyz fanda Octavii TDI rozhodne nejsem…

    traktorista

    Už jsem se těšil na komentáře typu: "hmm, dobré auto, jezdí jak má velký podvozek, ale stojí jak má velkou karoserii." Nic. Jedna věta že podvozek drží. Sice krásně natočené video ale s trapnými tabulkami typu ams a nějakými cizími hlasy. Vaše videa byla tím důvodem proč máte tolik fandů. Jak tu všichni píší, nic nevím, znovu si ho nikdy nepustím a byla to v podstatě citace promo materiálů. Ani ta stížnost na starší motor a převodovku nevyzněla tak jak měla. Pro příště prosím zase jen Vaše videa, protože pak už autoweb pozbude smyslu skoro číst. Přeci není tak neprůstřelná, že jediná věc je cena a PD (a ten opravdu hnusnej volant)?

    TOTO KLOPÝTNUTÍ ODPUSTÍME, ALE JSME V PŘESILE!!! 🙂

    Luděk

    Odpoledne jsem napsal příspěvek a teď když jsem si pročetl celou diskuzi, jsem napočítal pouhopouhé dva pozitivní příspěvky, což myslím, mluví za vše. Vyzývám tímto pana Koubka :-), aby nám přispěl do diskuze svou vlastní reakcí na reakce naše. Velmi by mě zajímalo co si o tom myslíte. Děkuji.

    Honza Koubek

    Nejdřív bych rád poděkoval za vaše komentáře, opravdu mě potěšily. Za sebe musím říct, že mě ta změna také nenadchla, ale po diskuzi s kolegy jsme se to rozhodli zkusit. Teď už je jasné, že to bylo šlápnutí vedle a videa se vrátí k původnímu formátu – resp. se budeme snažit je vylepšovat jiným způsobem.

    Teď ovšem budete muset mít trpělivost, protože videa jsou předtočená a předstříhaná několik dílů dopředu, takže návrat bude pár týdnů trvat. Díky za pochopení a ještě jednou dík za podporu.

    Rudo

    V podstate suhlasim s vacsinou – myslim ze p.Koubek dokaze video okomentovat aj sam velmi dobre.

    Na druhej strane ale nevidim dovod uplne zatracovat tento styl a nerozumiem ako niektori z Vas mozu hodnotit video bez toho aby ho dopozerali. To je rovnake ako so zlym filmom. Skutocny fanda ho (mozno v nadeji ze sa ku koncu predsa len zlepsi) vzdy dopozera do uplneho konca aby ho potom mohol so vsetkou vaznostou ohodnotit. Ja som si toto video pre istotu pozrel hned 2x.

    PRE:

    Definitivne ozivenie a velka zmena (aj ked mozno nie hned k lepsiemu)

    Dobry strih videa + hudobny doprovod

    PROTI:

    Novy, viachlasny styl videa by som hned neztracoval. Mozno by to chcelo este popracovat na %-ntualnom rozlozeni hovoreneho slova medzi jednotlive hlasy – menej je niekedy viac a logicky to rozclenit do rozsiahlejsich odstavcov (statí).Niekedy by mozno tiez stacil jeden extra hlas na cele video.

    Opat a zase – nasvietenie videa!?! To si kameraman vysledne video nezvykne pozriet? Zase tie iste miesta: batozinovy priestor a interier vozidla (resp.palubna doska lebo ine ani nebolo ukazane!)

    Mozno az prilis rozkuskovane zabery na jednotlive detaily auta. V jednoduchosti je krasa a snazit sa za kazdu cenu vtlacit videu punc originality nemusi vzdy dopadnut dobre. Tu by som bol napr. vdacny za postavenie obidvoch generacii Octavky vedla seba. Tiez si nespominam na video v ktorom by som sa vyslovene kochal jednoduchymi, dobre nasvietenymi (napr.s efektom odlesku slnka, zrkadlovy efekt od budovy,…) a neuponahlanymi zabermi na nejake auto…

    Tak aj ja drzim palce aby to nakoniec vyslo ku spokojnosti vsetkych.

    palo

    napriek tomu ze si sa snazil, po precitani prispevku je mi jasne ze mozem smelo napisat.. vitaj do klubu 🙂

    Michal

    Ako pozrel som si video, v podstate sa mi pačilo, aj argumenty su slušne..Ale( jazdim na firemnej Oktavke 2,0 TDi, a aj na benzinovej 2,0 TFSI,aj na Audi A6)Auta sa použivaju na firemne ucely, su typu kombi a vačšinou ich plne využivame,plny kufor cca 450 kg, trasa Nitra Praha 2x týždenne.Neviem o akých vybráciach a nepríjemnych otrasoch moderator hovoril?? To su fakt tak strasne zamerany proti TDI PD? Ako smejem sa, pretoze jazdim kazdy den s tymito autami a nie som ani fanusik škodoviek.Ale 2,0 TDI sice ma hrkotavy zvuk na volnobehu, v rozmedzí otacok 1000 az 1900 mierne dunivý zvuk čo vsak NAOZAJ výraznejsie pocut iba pri vypnutom rádiu,inak to nič strašné NIE JE!!!Pri dialničnych rychlostiach 120 až 140 km/h motor vobc nepočuť, skor aerodynamicky hluk, pripadne odvalovanie kolies. Takze moderatorove slova o neprijemných vybráciach a trasení su skor zavádzajúce….Čo sa tyka spotreby ,je stale menšia ako pri ktoromkolvek benzinovom prevedení v bežnom jazdení.Ale na kratke trasy a najazdení cca 15 az 20 tis km ročne y som tiež bral benzín.Diesel sa vyplatí pri najazdení vyššieho počtu km ročne.

    palo

    vibracie su s i 😉

    doma mame tiez staru 1.9tdi a pri jazde s mierne nad limity zere 4,7l nafty.. benziny davaju 2x tolko.. mysim ze pri cenach paliv je to dost silny argument

    Krabat

    Souhlasím s Tvým názorem. Také denně jezdím s 2.0 TDI PD DPF a musím se smát těmto absurdním kritikám. Řekl bych, že je to už nějaký český folklór. Motor je za studena a v nízkých otáčkách klepavější, má jednu dunivější zónu, ale po zahřátí mi jenom krásně šumí. Interiér je slušně odhlučněný, se zapnutým rádiem se už vůbec není o čem bavit.

    Kohokoliv jsem vezl a ptal se ho na názor na motor, tak každý jen kroutil hlavou, proč se tak šíleně TDI PD kritizuje. Jednu dobu jsem si myslel, že mám snad štěstí na lepší kus, protože jsem nikdy nebyl nucen dolévat ani olej (další kritizovaný prvek TDI PD), ale potom jsem se od dalších majitelů dozvěděl, že mají stejné zkušenosti. Zřejmě tedy kritizují a nadávají jen ti, kteří tento motor slyší ráno za studena klepat na křižovatce, ale určitě s ním pravidelně nejezdí.

    Kolega má nového Forda s Common Railem a když jsem slyšel, jak mu ten motor za studena duní, i on uznal, že to moje TDI je snad lepší. Vím, že to zní naprosto nemožně, ale každopádně zrovna to jeho CR není žádná výhra.

    Robert

    ach jo, zase jeden na sluzebni ochcafce!!! Kdyby jsi to mel cvaknout sam, uz davno volis jinou znacku a jiny model!!!

    Michal

    Trefa!

    Rudo

    Hmm,… asi tak. Ale aspon som sa snazil 🙂

    Roman Trojna

    Dobrý den, děkujeme za reakce, vypadá to tak, že jsme s novými komentátory zřejmě skutečně šlápli vedle, i když, každému se člověk nezavděčí. Postupně se i na autowebu objeví videa zřejmě opět jen s Honzou Koubkem, přednatočená videa ale samozřejmě mají určitý dojezd, tak mějte trpělivost. Pokud budete mít nápady, co byste ve videích koncepčně přidali nebo upravili, sem s nimi.

    Rasto

    No zbohom, videa po starom budu zase katastrofa. Ale co uz, tak si moderatora budem aj nadalej odmyslat…

    Yaroukh

    Kuš, babo!

    Tom

    Reaguji na Váš předchozí příspěvek. Pokud Vám vždy vadily komentáře a "srandičky" pana Koubka, pravděpodobně jste nikdy neviděl pořádně konkurenci. To co předvádí například v Auto moto stylu, ty jejich rádoby vtipné kreace a vynucené vtípky, to se nedá vůbec s Autowebem srovnávat. Podle mého názoru pořady jako Top gear a Fifth gear mají takový úspěch především díky charismatickým redaktorům s vlastním (ne vždy objektivním) názorem. Bohužel poslední video zapadá do šedého průměru a pokud bude návrat k původní, pro motoristického fandu velice přitažlivé koncepci, jedině to uvítám.

    Rasto

    Sledujem aj AMS a takisto aj autosalon na Prime a ti ludia tam su mi velmi sympaticky a testy na profesionalnej urovni. Neviem si predstavit, ze by si tak protirecili, ako tu moderator ked si clovek pozrie par testov spatne za sebou. A myslim si ze prave tomuto moderatorovi chyba ta charizma o ktorej pisete…

    pes

    to, co vysírá Prima jako Autosalon a ČT jako Auto Moto a Hnůj, je jedna velká vyblitina, na kterou se člověk podívá dobrovolně jen jednou.

    Kdyby měl Autoweb lepší technické zázemí, udělá videa á la Top Gear.

    Honza má skvělej smysl pro humor. Držím mu palce! Umí pobavit, narozdíl od ostatních rádoby odborníků.

    Honza Z.

    Dobrý den. Za všechny rozhořčené čtenáře děkuji. Vím, že otestovat dvě auta za týden je pro Honzu hodně vysoké pracovní tempo, ale jsem rád, že opět objeví i jako komentátor. To radši oželím každý týden jeden test, jen ať jsou jako dřív a Honza stihne všechno do nejmenších detailů prozkoumat.

    Co se týká novinek, tak se mě osobně líbí hodnocení hvězdičkami a srovnání s konkurencí. Tabulka je ale na obrazovce jen velmi krátce a malými písmenky a člověk nestihne údaje ani přečíst natož porovnat. Možná by bylo dobré dobu jejího zobrazení prodloužit a také okomentovat (třeba i Lenkou). Delší doba by tak byla pro diváka stravitelnější. Například v čem je ten který vůz lepší nebo horší, atd.

    Při prohlížení na internetu se to dá obejít zapauzováním videa, ale při sledování Autom-magu v televizi to není příliš komfortní.

    Pokud chcete zaměstnat pana Horáka, bylo by dobré, kdyby v pořadu přibyly nějaké reportáže. Například z nejrůznějších novinářských prezentací, fanouškovských sjezdů apod.

    Takže ještě jednou děkuji za vyslyšení našich názorů a přeji Vám i celému týmu hodně odhodlání do další práce.

    Honza Z.

    E....

    Prosim vas co to je, nejakej novej styl videi, hruza. Stokrat lepsi kdyz mluvi jen ten hlavni "moderator" je to s nim sranda a ktomu se opravdu neco dozvime.!!!!

    vzzzum

    Tez se pridavam k tem,kterym se video nelibilo. Pripadal jsem si,jako bych koukal na primacky Autosalon (na ktery sice koukam,ale je to tak trochu nuda – jeden test jak druhy). Doufam,ze se vse vrati do starych koleji…

    Hans

    Proboha, co mají znamenat ty přiblblé kalkulace s tabulkovými hodnotami týkající se spotřeby a návratnosti PC?.. nevím, proč by se vám měl celý rozdíl mezi pořizovací cenou TDI a TSI vracet, když i za několik let prodáte TDI za vyšší cenu(obzvlášt u nás, kde si všichni octaviafanatici myslí, že je to nejlepší diesel na světě a jsou ochotný zaplatit za něj ranec)… to by platilo jedině, kdyby jste to auto chtěli mít do smrti a nikdy ho už neprodat

    Raydowe

    ja ale nekupujem auto koli tomu, ako sa mi bude potom predavat… Ak si kupim naozaj vyborne auto, naco ho potom predavat ze?… podobny argument ako s tym kufrom.

    Jakub

    Pridavam hlas starsiimu formatu videii,nove neznamena lepsi…

    Rudolf

    Recenze se dá dělat mnoha způsoby. V ČR se hledí na velikost kufru, jinde zase zajímá občany velikost držáku nápojů, třeba u sportovního kupé je to VELICE důležité!!! Tak pozor!

    http://www.youtube.com/watch?v=ejBhtMIG_50

    PS: i já přidávám své zklamání nad posledními videorecenzemi na autowebu. Ani by mi tolik nevadily jiné hlasy, jen kdyby ty řeči byli o něčem a nebylo to tak rozvláčné. Nepotřebujete v týmu nějaký čerstvý posily??

    roman

    Nova octavia je krásna a aj tie staršie modely sú nádherné octavia je najlepšie auto na svete : veľký kufor, nádherný design, ponuka super motorov a kvalita je na velmi vysokej urovni a to včetko za priateľnú cenu

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist