Škoda Forman (1990-1995)
2 fotografieAutobazary a vše o ojetých autech
Po silnicích jich ještě jezdí spousty, v bazarech se dají sehnat za slušné peníze a navíc mají velký kufr. Kde je háček?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
2 fotografieAutobazary a vše o ojetých autech
Po silnicích jich ještě jezdí spousty, v bazarech se dají sehnat za slušné peníze a navíc mají velký kufr. Kde je háček?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Forman je dobrá kára.
Jo je to česká klasika, a ten motor 1,3 OHV neni tak špatnej, děda měl 50 kW verzi stříkačku a docela to jelo, osobně mě překvapovala pružnost, bralo to pěkně "odspoda".
Navíc si vemte, že základní motor Favoritu/Formana měl už v roce 1988 výkon 46 kW a u předchozí Fábie to bylo jenom 40 kW, no neni to ostuda? Jasně špatný zpřevodování ten motor zabilo, ale i tak…
ono to spatne zprevodovani bylo schvalne.. protoze se skodovacti inzenyri bali, ze by auto neuspelo v zahranici quli hluku od motoru. Proto to zprevodovali tak, jak to zrevodovali. Ty verze 1993 a novejsi uz maj zprevodovani "normalni"..
To jsou kecy jak od politika. Pinda pinda a v podstatě nic neřekne.
ok, a co bys rad vedel?…
Jo, že to bylo kvůli hlučnosti, tak o tom jsem taky slyšel.
Problem neni ani tak v tom, ze Fabia mela zaklad se 40kW, ale v tom, ze do toho Favorita jste si nic jineho ani koupit nemohl. To Fabii I. jste mohl mit i s 85kW (RS s 96kW). Ted pomijim naprosto nevhodnou skladbu zazehovych motoru prvni generace Fabie . . .
jooo byla snim sranda a stale je:-D v zatacce se pekne nahne odlehci skoro vsechny kola pekne se to zkrouti a hura ven :))) mam facka a formany (myslim tim i feldy) rad 🙂 tim to myslim vazne ne jak recesi 😉
Facko s karburatorem nevim kolik to melo koni byl to ten silnejsi:) tan pres 170 (tachometrovych) jel:)))) ale pak clovek brzdil i ocima:))) takze zas takova mrtvoola to nebyla na to že je v tom motor starsi nez ja x2 dohromady:)
Souhlas, mám taky formana, r.v. konec 1992 a doteď jede super…z menšího kopce těch zmiňovaných 170 dá. Nedávno jsem jel trasu Praha – Hradec Králové a docela jsem spěchal – celou dobu s plynem na podlaze a jelo to 140 – 165 km/h podle sklonu silnice…problikával jsem pěknou řádku felicií, fábií, ale i silnějších aut ať uhnou z cesty! 🙂
odlehčí kdyžtak 2, a na ty ostatní 2 začne působit silný boční tlak, který rozhodně namá na díly podvozku dobrý vliv. a v mírné zatačce ho v 170 někde opřít, tak by se dal z tama odnést v peněžence.
autor článaku zrejme oblubuje jazdný komfort \“rebrináku\“,pretož \“komfort rebrinákoveho vozu poskytoval\“ Forman či Favorit…………alebo presnejšie povedané vozilo sa v nom ako v \“táčkach\“…………