Škoda Citigo 1.0 MPI (75 k)
35 fotografiíautem do chorvatska 2017
Nejmenší škodovka se snaží z partnerství s Volkswagenem vytěžit maximum a na kvalitě detailů je to vidět. Přesto občas objevíte důkaz o maximálním šetření.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
35 fotografiíautem do chorvatska 2017
Nejmenší škodovka se snaží z partnerství s Volkswagenem vytěžit maximum a na kvalitě detailů je to vidět. Přesto občas objevíte důkaz o maximálním šetření.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
To jsem čekal že při klidné jízdě mimo město půjde ke 4. To se se spotřebou kolíňatům nerovná. No ale je fakt, že skutečné porovnání si musí udělat každej sám.
Já bych si zvolil Picanto. Už jen kvůli záruce a designu auta. Navíc rozštelovaná sedačka po sklopení, plechy v kufru, plech na dveřích namísto tapecíungu, nemožnost stáhnout okýnko u spolujezdce od řidiče a nesamosklápěcí plato v kufru neni zrovna super…
Nějak mi u téhle kategorie uniká smysl zadního (mini)plata. Stejně není ten krám kam strčit, když se sklopí zadní opěradla. Tak proč tam rovnou nedají záclonku jako v Dusteru. Vyjde to možná ještě levněji a nebude s tím takový problém.
Plato mi opticky ani zdaleka tolik nevadí, jako ta vyčnívající externí navigace s palubním počítačem. Jednak se do opticky uhlazeného interiéru moc nehodí a navíc známe české nenechavé ručičky:D
Mnohdy to limituji patenty. Kdy logicky škoda nechce zbytečně platit. Nevím zda je to případ i tohoto, jen poukazuji na věc, která vysvětluje mnoho takových \“mnohdy banálních\“ nedostatků.
Škodovka se mi libí a věřím, že je to fajn auto, odhalené plechy mně nijak neurážejí, interier se mi libí moc. Sakra, ale taková blbost jako je nesklápěcí plato (to vidím snad poprvé) a nemožnost stahovat okýnka od řidiče jsou vážně trapnost.
Na to plato se dá zvyknout. Za chvíli se naučíte si to pamatovat a vždycky ho sklopíte. Ale to stahování oken by mne asi iritovalo neustále.
A co rozhozený nastavení sedaček, kdykoli je sklopíte? U 3dvéřového auta docela velkej fail. I můj Golf2, Fiat 126P, nebo bmw e21 tohle mělo pořešené:)
Když svojí Fabču nehoním,jezdím za 4,2 lt/100km
. Když se hodně snažím a je léto už jsem 70 km jel i za 3,8 lt/100km.
A z Perninku do Ostrova nad Ohří za 1,3,ale to bylo asi tím že je to pořád z kopce a tak jsem jel bez plynu = 0 lt/100km!Takže to se bohužel nepočítá.Tak bych čekal,že Citigo půjde ke 3 lt/100km!
Hmm, tak vy musíte bejt pilot!
http://www.autoweb.cz/pomali-ridici-jsou-nebezpecni-ukazal-pruzkum/
Kia je pro mě korejec, a Citigo koncernový vůz.
Takže i přes chybky mám jasno.
VW Polo 1.4 (74kW) udržim na 6-ti litrech kombi,
u Citigo čekám že mezi 4-5 litry spotřeba bez problémů..
jenicek54