Sedm staromódních off-roadů, které si pořád můžete koupit
35 fotografiíNissan
Jsou dnešní off-roady vlastně jen stylové krabice s nálepkou SUV pro lidi, kteří v terénu nic neumí? Můžeme si dnes koupit pravověrný off-road?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
35 fotografiíNissan
Jsou dnešní off-roady vlastně jen stylové krabice s nálepkou SUV pro lidi, kteří v terénu nic neumí? Můžeme si dnes koupit pravověrný off-road?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
nejlepší staromódní offroad je olítanej Favorit bez technický. Vyjede všude.
Tak to můžu potvrdit http://static.autoweb.cz/img/smiles/cool.png
Místo Pajera spíš L200? A co např. Suzuki Jimny, Uazy, Honker, Iveco Massif a ARO a co já vím ještě? To jsou taky staromódní offroady a pořád k mání. 😉
Pajero podlední generace bych dříve offroadem nenazval, ale s \“SUVčkovatěním\“ off-roadů tam dnes určitě patří. Pak ještě Land Cruiser 150 je určitě spolehlivý a schopný. Ještě bych tam určitě zařadil Discovery. Sice vypadá jako SUV, ale díky geniální technice zvládá opravdu hodně. Pak sem ještě určitě patří ARO, Santana…
Ještě nesmíme zapomínat na českého zástupce… Bureko H2x. Pak mě napadá ještě jedna dobrá neřízená střela: Ford F-150 SVT Raptor
Pokud se rozpakujete nad zařazením Pajera, tak Navara musí ven taky, protože stejně jako Pajero má nezávislé zavěšení předku. Oldschool offroad podle mně je na samostatném žebřinovém rámu a dost. To je od Nissanu PATROL. A pak taky Suzuki Jimny. V podstatě by do výčtu neměla patřit ani Niva, ale vzhledem k solidnosti sovětské konstrukce samonosné karoserie a hlavně poskytovanému \“pohodlí\“ se tam může zařadit:-D
Jen pro info pajero má nezavisle zavěšený všechna čtyři kola.
Jinak souhlasím Jimny a Patrol ve výčtu chyběl.
Ale celkově vzto kdo chce pořádnej off road tak vyřazený V3S z armády vyjdou na 50kkč a některý mají i mechanickej naviják 🙂
Měl jsem za to, že Pajero má částečně rám, nezávislý předek a tuhou nápravu vzadu (aspoň teda 2gen. zpátky – poslední s kulatýma světlama by to tak mělo mít). A ještě Land Cruiser je koncepčně off-road jako Patrol. Akorát vevnitř nemají ten \“old school feeling\“ defenderu 😀
A co Suzuki?