Seat Ateca na českém trhu: První dojmy
15 fotografiíparkovací asistent s kamerou
Seat uvedl oficiálně na český trh model Ateca, moderní SUV s nespornými kvalitami pro jízdu v terénu, které svůj život prožije ale spíše ve městech.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
15 fotografiíparkovací asistent s kamerou
Seat uvedl oficiálně na český trh model Ateca, moderní SUV s nespornými kvalitami pro jízdu v terénu, které svůj život prožije ale spíše ve městech.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Co se mi na SUV libí, krome lepsiho nastupovani a vnitrniho prostoru je právě vyšší pevnost a tuhost vozidla včetně podvozku. Neni třeba zdurazňovat, že auto bude používáno převážně pro městský, resp. příměstský provoz, i když je určeno do „lehkého terénu“, kam se většina z nás zřejmě ani nevydá. V tom „terénu“ se skoro všichni nacházíme stále. Tato auta jsou u nás velmi oblíbená právě proto, že stav našich silnic, ať už okresních nebo městských odpovídá právě tomu „lehkému terénu“, místy možná i těžšímu terénu. Vyšší a dobře dimenzovaný podvozek je tedy u nás spíše nutností než rozmar. A když k tomu přidáte práci českých silničářů v zimě, není se čemu divit, že v Kvasinách nestíhaji vyrábět.