Renault Scénic (1997 – 2003)
10 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Renault modelem Scénic založil novou automobilovou třídu, zkrátka předběhl dobu. Nepřekvapí tedy, že i dnes je o Scénic první generace na trhu velký zájem.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
10 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Renault modelem Scénic založil novou automobilovou třídu, zkrátka předběhl dobu. Nepřekvapí tedy, že i dnes je o Scénic první generace na trhu velký zájem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
z vlastní zkušenosti mohu ještě říct že se objevuje poměrně hojně koroze a to i v podobě odfouklého laku např na blatnících!
z vlastní zkušenosti můžu říct, že se mi neobjevila koroze žádná ani po letech. Asi kus od kusu.
Bohužel s lakem mám stejnou zkušenost a i s korozí(ale to jen mírně). Jinak kromě ložisek na zadních kolech jak je zmíněno v článku jsem s autem nemusel dělat vůbec nic, kromě údržby. Je fakt, že mám 1.6/79kW. Takže naprostá spokojenost.
Mám Scenic1,6/78kW z roku 1999, korozi neznám, mám najeto 115 tisíc, zadní ložiska jsou naprosto perfektní, zadní tlumiče pérování jsem zničil přetěžovaným přívěsem.
Autor článku zapomněl na časté a většinou špatně zjistitelné poruchy elektroniky a ty chválené motory 1.9 DCi nemají taky bůhvíjakou životnost- často odcházejí vstřiky a turba.
To ale nemusí být chyba Renaultu. U některých čerpacích stanic je nafta bůhví odkud, a proto je lepší tankovat pouze u značkových distributorů. O tom, že jsou moderní diesely citlivé na kvalitu nafty, už bylo napsáno x článků
same chyby v clanku. Zakladny motor je 1,4 a ni 1,6!
taktiez prave stare dieselove motory su celkom spolahlive – hlavne 1,9 DT a s priamym vstrekovanim (nie CR) 1,9 Dti. Naopak motory 1,9 DCi su strasne crepy a turbo vam odide kazdy 50tkm…
Takové rozumbrady máme všichni rádi – motor 1.4 přece ve článku uvedený je. Ten tvůj opěvovaný turbodiesel 1.9 TD je totální hrob. Běžně se u těchto motorů kroutí hlavy a praská jak jejich těsnění, tak samotná hlava. Takže víš co? Nech těch rozumů a jdi dělat něco, čemu alespoň trochu rozumíš
máme taky jednoho v garáži a můj názor je že by se do toho neměly montovat motory o tak slabých výkonech (mám 1.6/68 kW) a sotva to leze, v 80KM/H mám pocit že z toho už víc nedostanu. a taky je žalostné to dílenské zpracování.
tak to nevím, co jste to měl za motor … asi špatný kus … osobně si půjčuji scenika od rodičů a i ve 4 lidech není problém ve 150 na to šlápnout a auto okamžitě zrychluje až ke 180 hladce a rychle a plynule 😉 jenom při této rychlosti se projevuje absence 6 stupně 🙁 jinak motor je 1.4 70KW 😉
Já mám doma 1.9 dTi/72kW. Kromě výměny ramen, vodního čerpadla, předních mlhovek a koroze pod odfouknutým lakem jsem s ním spokojen.
všechno co tu píšete já vubec neznam ,mám rok 1998 a sem nadmyru spokojen žadna koroze ani unik oleje,auto uz mam 2,5 roku a než jsem ho koupil tak melo najeto 115000km dnes mam najeto prez 178000km a vše v pořadku krome čidla na teplotu chladící kapaliny,pokazdy sednu a jedu a spotřeba u 2,0 litru není o moc vetší než u 1,6 16v ,ja osobně jezdím kolem 7 až 8 litry na sto km a to to nejak nešetřím 🙂
asi sem koupil dobrej kus 🙂 všem doporučuji ,dobry rodiný vuz
No tak na tomhle motoru ( 1.9 Dci ; r.r 2002 )mám najeto 212tis. s naprostou spokojeností. Bez jediné závady s naprosto perfektní spotřebou. Takže asi jde kus od kusu, za mne spokojenost a "jednička s hvězdičkou" 🙂
mám na 1,9 DCi najeto 180000 km a vše je původní..vstřiky, turbo..Jen pravidelný servis a výměna oleje do max 15 tis. km.
mám motor 1.6 55Kw který (krom toho že tu není nikde uveden) je opravdu velice slabý, dále odešla komplet elektrika, praskla poloosa, netěsnila hlava, odešla spojka a najeto celých 135000 🙂
všechny vas zdravim koupil jsem scenica 1,9 dti a při 190 tis se mi vysypala spojka a aby toho nebylo malo i turbo ale muj sikovny mechanik to udelal dobře auto mi pedal 4 dny před cestou do italie vezl jsem tri deti tak jsem s toho mel neskutecny strach co ještě prijde a ceste naprosto v pohode az na to te se mi chtelo v devět rano spat ))) tem mi trochu při volnobehu motor neklape jak by mel nevite někdo ??? bojim se ze vstřiky. a uz podruhe menim stabilizacni tycky ale to je nasema silnicema a hlavne minimalni položka. motorove nemuzu nadavat když se zblaznim jede to 160 uplne v klidu ale uz mii je 40 a nevidim smysl jezdit jak magor ))) dekuji za rady jestli si to někdo precte sobotka
a ještě jestli někdo nevite kde je moturek na stresni okno nechce se mi stravit celi den hledani kde se nachazi dekuji