Renault Scénic (1997 – 2003)

10 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Renault modelem Scénic založil novou automobilovou třídu, zkrátka předběhl dobu. Nepřekvapí tedy, že i dnes je o Scénic první generace na trhu velký zájem.

Diskuze

18 komentářů

    Ing.Magor

    z vlastní zkušenosti mohu ještě říct že se objevuje poměrně hojně koroze a to i v podobě odfouklého laku např na blatnících!

    Kocmeister

    z vlastní zkušenosti můžu říct, že se mi neobjevila koroze žádná ani po letech. Asi kus od kusu.

    stanley

    Bohužel s lakem mám stejnou zkušenost a i s korozí(ale to jen mírně). Jinak kromě ložisek na zadních kolech jak je zmíněno v článku jsem s autem nemusel dělat vůbec nic, kromě údržby. Je fakt, že mám 1.6/79kW. Takže naprostá spokojenost.

    René

    Mám Scenic1,6/78kW z roku 1999, korozi neznám, mám najeto 115 tisíc, zadní ložiska jsou naprosto perfektní, zadní tlumiče pérování jsem zničil přetěžovaným přívěsem.

    Riwal

    Autor článku zapomněl na časté a většinou špatně zjistitelné poruchy elektroniky a ty chválené motory 1.9 DCi nemají taky bůhvíjakou životnost- často odcházejí vstřiky a turba.

    Michal

    To ale nemusí být chyba Renaultu. U některých čerpacích stanic je nafta bůhví odkud, a proto je lepší tankovat pouze u značkových distributorů. O tom, že jsou moderní diesely citlivé na kvalitu nafty, už bylo napsáno x článků

    kljôklj

    same chyby v clanku. Zakladny motor je 1,4 a ni 1,6!

    taktiez prave stare dieselove motory su celkom spolahlive – hlavne 1,9 DT a s priamym vstrekovanim (nie CR) 1,9 Dti. Naopak motory 1,9 DCi su strasne crepy a turbo vam odide kazdy 50tkm…

    Driver

    Takové rozumbrady máme všichni rádi – motor 1.4 přece ve článku uvedený je. Ten tvůj opěvovaný turbodiesel 1.9 TD je totální hrob. Běžně se u těchto motorů kroutí hlavy a praská jak jejich těsnění, tak samotná hlava. Takže víš co? Nech těch rozumů a jdi dělat něco, čemu alespoň trochu rozumíš

    hudos

    máme taky jednoho v garáži a můj názor je že by se do toho neměly montovat motory o tak slabých výkonech (mám 1.6/68 kW) a sotva to leze, v 80KM/H mám pocit že z toho už víc nedostanu. a taky je žalostné to dílenské zpracování.

    Ermanio

    tak to nevím, co jste to měl za motor … asi špatný kus … osobně si půjčuji scenika od rodičů a i ve 4 lidech není problém ve 150 na to šlápnout a auto okamžitě zrychluje až ke 180 hladce a rychle a plynule 😉 jenom při této rychlosti se projevuje absence 6 stupně 🙁 jinak motor je 1.4 70KW 😉

    Vetek

    Já mám doma 1.9 dTi/72kW. Kromě výměny ramen, vodního čerpadla, předních mlhovek a koroze pod odfouknutým lakem jsem s ním spokojen.

    RENOLTAK

    všechno co tu píšete já vubec neznam ,mám rok 1998 a sem nadmyru spokojen žadna koroze ani unik oleje,auto uz mam 2,5 roku a než jsem ho koupil tak melo najeto 115000km dnes mam najeto prez 178000km a vše v pořadku krome čidla na teplotu chladící kapaliny,pokazdy sednu a jedu a spotřeba u 2,0 litru není o moc vetší než u 1,6 16v ,ja osobně jezdím kolem 7 až 8 litry na sto km a to to nejak nešetřím 🙂

    RENOLTAK

    asi sem koupil dobrej kus 🙂 všem doporučuji ,dobry rodiný vuz

    RRR

    No tak na tomhle motoru ( 1.9 Dci ; r.r 2002 )mám najeto 212tis. s naprostou spokojeností. Bez jediné závady s naprosto perfektní spotřebou. Takže asi jde kus od kusu, za mne spokojenost a "jednička s hvězdičkou" 🙂

    mike

    mám na 1,9 DCi najeto 180000 km a vše je původní..vstřiky, turbo..Jen pravidelný servis a výměna oleje do max 15 tis. km.

    MoguL

    mám motor 1.6 55Kw který (krom toho že tu není nikde uveden) je opravdu velice slabý, dále odešla komplet elektrika, praskla poloosa, netěsnila hlava, odešla spojka a najeto celých 135000 🙂

    sobotka

    všechny vas zdravim koupil jsem scenica 1,9 dti a při 190 tis se mi vysypala spojka a aby toho nebylo malo i turbo ale muj sikovny mechanik to udelal dobře auto mi pedal 4 dny před cestou do italie vezl jsem tri deti tak jsem s toho mel neskutecny strach co ještě prijde a ceste naprosto v pohode az na to te se mi chtelo v devět rano spat ))) tem mi trochu při volnobehu motor neklape jak by mel nevite někdo ??? bojim se ze vstřiky. a uz podruhe menim stabilizacni tycky ale to je nasema silnicema a hlavne minimalni položka. motorove nemuzu nadavat když se zblaznim jede to 160 uplne v klidu ale uz mii je 40 a nevidim smysl jezdit jak magor ))) dekuji za rady jestli si to někdo precte sobotka

    sobotak

    a ještě jestli někdo nevite kde je moturek na stresni okno nechce se mi stravit celi den hledani kde se nachazi dekuji

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist