Renault rozkryl své plány
elektromobil
Wind s motorem vzadu dorazí za dva roky, nová Laguna a Espace o rok později. Připravte se však na vyšší ceny, v Evropě Renault končí s nízkými maržemi.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
elektromobil
Wind s motorem vzadu dorazí za dva roky, nová Laguna a Espace o rok později. Připravte se však na vyšší ceny, v Evropě Renault končí s nízkými maržemi.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak to potom skončili, ešte za tú cenu sa nekvalita a nízka technická úroveň pre niekoho možno ospravedlniť dala, ale keď zdražia budú nepredajní…
Přesně tak, pokud nepůjdou nahoru s kvalitou, jsou hotoví. Pro Renault je chybou, že ho vlastní francouzská vláda. Ti co chtějí Francouze, si stejně koupí Peugeot nebo Citroen.
Kvalita se znatelně zlepšila, Laguna + Megane se prodavaji vyborne. Fluence, Clio a Scenic též. Já bych Renault nepodceňoval. Potenciál má.