Renault Mégane II (2002 – 2008)

10 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Mégane II v provedení hatchback mnohé motoristy šokoval odvážnými tvary. Sedan a kombi ale padne do oka většině motoristů. Zejména kombi se na trhu ojetin daří.

Diskuze

35 komentářů

    k.ik

    vyhrálo titul Auto roku 2003

    Martin

    Ale jen rok po začátku prodeje… takže o nespolehlivosti se jeste tolik nevedelo

    Merkur

    Já ho mám od novýho (r.05,1.6 16v)a nemůžu si na něj stěžovat.Akorát ve 40tis. odešla cívka,nechal jsem vyměnit všechny 4,protože tam prý \“žabáci\“ už z výroby ládovali shitový cívky.V 80% lítám po městě a teď už mám natočeno 90tis. a jen jezdím

    Tomáš

    Vlastnil jsem Megana Grandtour 1.5 dci (78 kw) cca 3 roky. Najel jsem s ním přes 80 tisíc km a nikdy jsem neměl žádný problém. Vše fungovalo dobře, spotřeba kolem 5ti l, brzdy úžasný, všude dostatek místa. Po nezaviněné nehodě jsem musel vůz odvézt na vrakáč. Nyní jezdím v Octávii Combi 1.4 TSI, najeto mám cca 20 tisíc km a již jsem musel navštívit servis s motorem, který má výpadky výkonu. Já osobně mám tedy dobré zkušenosti s Meganem a špatné zkušenosti s Octávkou.

    Primos

    Auto mam sedmy rok najeto 92tisic km, je absolutne bez problemu, pohodli a jizdni vlastnosti perfektni, motor vynikajici, dynamika v pohode, spotreba prumer leto 4,5-gumy Continental v zime 5,0-gumy Sava S3+, ty jsou na snehu fakt jistejsi jako me predesle Dunlop WinterSport,auto nerezavi,nic se neloupe a sedacky jsou porad jako nove. Kdyz jsem na podzim v servise chtel vedet stav vyfuku zda nebude potrebovat vymenit, mechanik mi rekl…to je snad z nerezi nebo co, je jako novy…., za celou dobu jen pravidelny rocni servis, po peti letech jsem menil rozvodove remeny a to je vse!!
    Nedam na Megane dopustit ode me dostava 5 hvezdicek. Jo a jeste neco…letos v lete jsem koupil v letni akci noveho Megana Grandtour 1,5dCi 66KW Authentique tak to je teda parada….tak jak pisi v 49 cisle Sveta motoru ve srovnavacim testu\’\’tady se bydlelo suverene nejlip, takto pohodovou atmosferu nenavodi nikdo z konkurentu(Opel Astra SportsTourer,Ford Fokus kombi,Peugeot308SW)\’\’mam tedy Megany dva a plati doslova a do pismene\’\’hodne muziky za malo penez.\’\‘

    Karlos

    Co se tyce porovnani ceny vozu a co nabizi, to neni spatne vozidlo.
    Kazdopadne celkem hodne praskaji zarovky a vymenit predni zarovku pres diru v blatniku patri k mym oblibenym sobotnim radovankam {na kamaradove vozidle}.

    RMGT

    Servisaci vravievali, ze kto v tomto aute vymeni ziarovky, moze sa ist zamestnat ako gynekolog 🙂

    Mal som benzinovu 1.6 a bol som spokojny. Je to vyborne auto pre rodinu.

    Karta je oproti sklapaciuemu klucu vyhodnejsia. Nezabera tolko miesta vo vrecku nohavic, je lahsia a pri doplnkovej vybave ju nie je potrebne ani vyberat z vrecka.

    Sedenie vyssie, tak ze nie vhodne pre pretekarov. Pre mna, s mojou vyskou to bola vyhoda.

    rado

    renolt u mna bojuje s fordom a najhorsie skonstruovane auto na svete. Ked som menil ziarovky skoro som sa od nervov rozreval. Ta dementna startovacia karta je vysmech. Vrzga to vnutri otrasne. Vstreky, cerpadlo, ktore zanasa same seba, otras. Sa cudujem ludom co si to kupuju. Este dakto kto nema peniaze, a robi par km tak pochopim. Ale kto si to kupi potom, tak to je …..

    Vlado Brett

    Mám pocit, že co není německé je pro zdejší redaktory špatné. Jezdím Megana II, 1,6 16V od března 2003. Najeto cca 100 tisíc, měněná jedna žárovka (zde není za co chválit) a jedno nějaké čidlo v motoru za cca 1500 Kč včetně práce. Spotřeba do 6,2 l/100. Jooo, měřím 191 cm a se střechou se fakt nepotkávám. S klidným svědomím půjdu i do další generace. Ačkoliv, i takové Clio Estate je neskutečně šik….

    Peter

    Jen tak naokraj Radko, predstav si, ze nova Oktavie bude mit take startovaci kartu, vysmech je tvuj komentar…

    Lovap

    No … ja mám Megane II Grandtour 1,6 a poviem ti takto: mám najazdených 295 000 km.
    Takže: prevodovka sa doslova rozpadla pri asi 250 tis, je tam nový kompresor klímy, nový alternátor (a už aj ten je na odpis), rozvody sú normálka spotrebák – to je o.k., presuvník vačkového hriadeľa menený pri 210 000 je už taktiež na odpis. Jediné čo skutočne drží je podvozok – tam sa menili iba drobnosti.

    Lovap

    Ešte niečo – spolu s prevodovkou sa menila aj spojka aj s ložiskom – už prešmykovala. A to nepíšem skúsenosti predchádzajúceho majiteľa, ktorý mal problémy so zapaľovaním – cievky.
    Takže tak – tento Renault by som neodporúčal nikomu. Možno mám smolu na vadný kus a asi sú kusy po facelifte spoľahlivejšie, ale tento je prosto nepodarok. Rok výroby 2004.

    rado

    Neviem čo je zlé na klúčiku, ktorý funguje 100 rokov. Karty majú aj iné autá a vyzerá to celkom slušne, nie ako karta z renoltu, ktorá kričí do sveta, že stála 0,003 centy. A nieje to len o karte, ta je maličkosť. Proste to auto je nedomyslené, miestami nedorobené a tak to potom aj vyzerá v prevádzke a v servise.

    Peter

    Mam Megane sedmy rok, \’\’prevadzka\’\‘ perfektni, jsem nadmiru spokojen a servisuji v Renaultu Hlucin, jezdi tam servisovat 3roky take muj znamy z Rakouska, absolutne perfektni a profesionalni pristup, samozrejme vsechno je v lidech…a uz nehovor takove kokotiny…

    rado

    OK, kktiny už písať nebudem. Ale keď sa raz budeš v tých šmejdoch každý deň rýpať ty tak si spomeň. Ty buď len rád, že ti to ešte ide.

    Peter

    Myslim, ze je s Meganem spokojena spousta lidi, staci si precist recenze, kdyby to auto bylo smejd tak je vice negativ jak pozitiv, ale treba na Sautu.cz to vychazi 125:34 pro Megane a to je hodne dobre….

    Peter

    Jo a jeste kdyz jsme u tech recenzi v Sauto….Skoda Octavia ma 315 kladnych a 229 recenzi zapornych a napr. v dieslu s vybavou zakladniho Megane je o 150 tisic drazsi…a jeste neco pokud si prectes Special sveta motoru Diesel 3/2012 tak se doctes, ze jediny dobry dieslovy motor ve Skodovce je 1,9TDI, Zbyvajici dva 2,0TDI a 2,5 V6 TDI jsou ty opravdove smejdy…a za takove auto das hodne pres pul milionu…a jeste novinku, v testu Sveta motoru v listopadu dostal Megane s novym dieslovym motorem 1,6dCi za tento motor tri jednicky a takove hodnoceni dostane a tomto casopise 1 motor za 10 let…. tak zduř!

    pláša35

    Tak jak to píšete, to bude nejspíš vadný kus. Bůhví, kolik měl majitelů a jaké zacházení. Jezdím třetím rokem jiný Renault, podstatně starší a chvála Bohu bez problémů. Pro mě je Renault správná volba.

    rado

    áno. 2.0tdi a stará 110kw v6 boli smejdy. To je pravda. Ale bavíme sa o renoltoch. A ja nepíšem ze renolt je najhoršie auto na svete. Píšem ze je najhoršie skonštruovane. Človek sa pri tom brutálne nahresi lebo to proste vymyslel kkt..

    Peter

    je to s tebou opravdu tezke….jaky je rozdil mezi nejhorsim aute na svete a nejhur zkonstruovanym autem? …..Asi v tom, ze to nejhur zkonstruovane ma tolik kladnych recenzi…tak zduř! ….A pojdme su uz radeji bavit o devcatech ne?

    Lovap

    Tak o tom vadnom kuse je mi to jasné, oni prvé ročníky moc spoľahlivé neboli. Predchádzajúcich majiteľov to, pre zaujímavosť, malo presne 1 ks – kúpili sme ho od neho a veľmi dobre sme jeho stav poznali, často sme si ho od neho požičiavali. Ponúkol ho však lacno, a kupovať mačku vo vreci (autobazár) sme moc nechceli, no.

    Vlado Brett

    Ono je to i trochu o tom, jak se na daném autě dají provádět některé servisní práce. Ona pověstná žárovka v Meganu je skutečně na nerva. A takových věcí je spousta. U řady aut je třeba vymontovat kdejaké příslušenství, než se člověk dostane i k řešení malého problému. Kamarád mechanik podobně řve i nad AUDI A6 předchozí generace.Kdysi byl pod kapotou motor a převodovka, dnes, škoda mluvit…

    rado

    tak tak, presne aj o tomto hovorím. nuž ale to vie len ten kto s tým robí……….

    HLPxfVlAOAEEoLuNAy

    So that\’s the case? Quite a reveltoain that is.

    Rider

    Každý druhý auto fouká, nebo má načatý motor. Tohle není sranda, člověk si koupí vůz a ve finále jen platí a platí a vůz nejezdí. Nějaké motorizace tohoto vozu zkrátka nepatří k těm nejpovedenějším a totéž elektronika..Tím spíše doporučuji kontrolu ojetiny od profesionálů z firmy Kontrola vozu (www.kontrolavozu.cz). Mě Renaulta ve finále rozmluvili a šel jsem do Škodovky, s kterou jsem nad míru spokojen a pánům z Kontroly vozu tímto dodatečně děkuji

    libor

    mám kombíka 1.6 16V r.v.2006 kromě zapalovací cívky ve117tis km a praskání zárovky v pravém předním světla často jsem nadmíru spokojen.ještě přední tlumič jsem měnil ale to je opotřebenim na nasich hnusnejch silnicích.já bych neměnil bezlíčové odmykání a startování bez karty.nyní mám najeto 129tis km.jsem nadmíru spokojen, předtím jsem měl kombíka taky 1.6 16V r.v 2000 ten také nebyl špatný

    rmt

    Tak tento test me opravdu pobavil. psát do starosti design je hodně troufale, navíc problém u 1.5 DCI není v mazání, a vstrikovace a čerpadlo odcházeli od 74kw níž. Podvozek parádní, prostor (mám 190cm) nad hlavou je dostačující. co se týče spolehlivosti tak bez jakychkoliv problémů. Příště bych poprosil aby s psalo objektivně a nepsal to někdo kdo o tom nic neví. A spokojenych majitelů, kteří maji tento vůz je spoustu, a maji najeto i pres 250000km.

    Jakub

    A co by si chtěl po jebce která má najeto 300tis. Tyhle komentáře mě tak vytáčej.

    pepa

    Mám Megana Grandtour II 1,6 benzin z roku 2008, a auto je naprosto spolehlivé, tzn, kromě brzdových destiček a rozvodů nebylo třeba nic měnit nebo opravovat. Jsem fakt spokojený. Recenze jako tato pouze ukazuje jak moc jsme pod německým vlivem.

    zrns

    Od r.2010 Jsem majitelem Megana Grandtour II 1,6 benzin z roku 2004. Startování tlačítkem je skvělé. Kartu není ani třeba vyndávat, stačí ji mít někde sebe. Na klasický klíček už bych si zvykat nechtěl. Auto je prostorné, má hezky rovnou a nízko položenou hranu kufru, takže naložit něco většího je snadné. Pokud se auto dopřeje běžná údržba není žádný problém. Často zmiňovaná poruchovost je hodně přehnaná.

    Simot

    Měl jsem Renaulta Mégane Sedan 1,4 (72 kW) více než 10 let. Auto nemělo za tu dobu žádnou závadu. Snad se to dá přičíst i pravidelnému servisu ve značkovém servisu. Bylo to moc čiperné a spolehlivé auto, které se i v 10 letech rozjelo v Německu 10 deklarovaných 185 km/h, vynikající kotoučové brzdy vpředu i vzadu, prostorný kufr, hodně místa vpředu i vzadu. Perlička: baterie vydržela oněch zmíněných více než 10 let v kondici. Auto jsem prodával proto, že už jezdím jen sám a nebo ve dvou, takže se mi to zdálo být zbytečně velké. Teď máme o půl metru menší auto a prostornost subjektivně chybí :-).

    sasqsk

    Mám Megane II Grandtour od roku 07/2004, najazdeno 290 000 km, pravidelne servisovaný (doštičky, olej, menené 2x rozvody), tento rok som opravoval spojku už bola zodratá. Interier je zachovalý až na olupujúci sa gumový nástrek na držadlách dverí. Ako bolo písané predo mnou auto je vo vnutrí priestranné, mám 2 m a bez problémom sa zmestím do zadu a rád sa tam aj vozím. Priemerná celoročná spotreba je cca 4,2 l. Auto som chcel už dávnejšie aj predať ale neviem sa s ním rozlúčiť, a asi už dožije u mňa. Každé jedno auto je jedinečné a ja na môjho Megane nedám dopustiť.

    Jirka69

    Skvělý vůz, když to byla ještě novinky, tak jsem jej koupil od http://www.rpz.cz/ a doteď jezdí jako nový. Mé nadšení z jízdy ještě nevyprchalo a vytvořil jsem si k němu obrovskou důvěru. DOporučuji všemi deseti!

    Majkl28

    Dobrý den, po tom co jsem si přečetl váš komentář, by mne zajímalo, kde jste vozidlo kupoval? Rozhoduji se teď o koupi Renaultu Clio, našel jsem ho například tady http://www.rpz.cz/renault/nove-vozy/osobni-vozy/clio/nove-clio/ nebo jsem i koukal po různých bazarech, ale zatím si nejsem stále jistý a nechci udělat chybu, máte nějaký tip pro mě? Předem díky za odpověď.

    Radek

    Tak se také podělím o svůj názor. Zhruba před 2 lety jsem si koupil Megane rv 2006 přes https://www.truck1-cz.com/ a zatím si také nemohu stěžovat. Kamarádi mě od koupě odrazovali, že Renaulty jsou nespolehlivé, ale musím tedy říct, že za tu dobu, co ho mám jsem s ním neměl jediný problém. Snad to tak i vydrží. 🙂

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist