Renault Laguna Coupé 2.0 dCi Monaco GP

23 fotografiíRenault Laguna

Oslavuje městský závod F1 v Monaku, ale má pohon předních kol a čtyřválcový diesel. Dá se o ní tedy vůbec mluvit jako o sportovním autě?

Diskuze

6 komentářů

    Pěkný vůz

    Velmi pěkný vůz, germanizovaný český motorista jistě půjde jinam, ale Lagunou Coupé škodu natož chybu určitě neudělá.

    Krucipisek

    To vše podloženo kvalitním dílenským zpracováním viz. historie Lagun. Apropó neměli tu sérii už dávno zarazit jak slibovali?

    Michal

    Laguna (a vlastně celá francouzská produkce) \“není moc můj šálek kávy,\“ ale výtka k tempomatu je naprosto groteskní. Jestli konkurence umí 125 km/h a já pojedu 126, to je mi opravdu jedno. Daleko větším prohřeškem je \“nervózní\“ řízení a nepohodlná sedadla

    vjk

    Bohužel jsem osobně z této recenze, jako dlouhodobý uživatel Laguny Coupé dosti zklamaný. Jsem celkem dlouhodobým řidičem, nejedná se o moje první vozidlo a přesto jsem maximálně spokojen. Nebudu ale říkat moje subjektivní pocity, budu mluvit (ač majitel) objektivně. Od auta očekávejte svezení jaké lze očekávat od klasického středového coupé.

    Motorizace: Pokud chcete sportovnější svezení, volte buď mezi 2.0 benzínovým motorem, nebo 3.0 dieselovým. Oba tyto poskytují skvělé zážitky za volantem.

    Řízení: Klasická francouzská přeposilovanost je zvláště pro vyznavače automobilek z Německa určitým rozdílem, nechápu jak se autorovi daří \“drhnout\“ řadicí pákou, ještě k tomu s pocitem dřevitosti, stejně jako zprostředkováváním informací od řízení… Pokud neumím sešlápnout spojku a mám tendenci šolíchat řadicí pákou, je věcí jednou, pokud nejsem dostatečně schopný řidič na to, abych věděl co mé auto dokáže je bohužel věcí druhou. S tím souvisí i systém 4control, který nejen výborně drží auto v zatáčkách a prakticky s ním nehne ani o píď i při opravdu hodně přehnaných rychlostech. Pocitově se zpočátku řidič opravdu cítí, jako když mu zadní část auta lehce \“plave\“. 5 minut za volantem pak stačí na to, aby přesně věděl, kam jeho auto jede a nedalo mu to kdovíjakou práci.

    Pohodlí:

    Jako většina coupé vozidel má podvozek celkem tvrdý, v kabině je však i místa dost pro hodně vysokého člověka (já 194 cm) a sedačky příjemně obejmou tělo a jsou schopné i různých nastavitelných poloh pro různé tělesné velikosti. Nedokážu si představit jak musí být přesně tělo zdeformované, aby mu sedadla v tomto autě byla na obtíž.

    Jedná se o dospělý automobil, který není určený frajírkům co trhají gumy, je to vozidlo které vám nabídne něco nového, co ještě neznáte. Jestli se Vám to bude, či nebude líbit, je čistě na Vás.

    Mam lagunu GT Asi 4 roky(jednu z prvnich v CR)a ty sedacky(v podstate stejne polstrovani jako v coupe) jsou super. Teda az potom, co sem zhubl. Co jsem mel metrak, taky sem tam ten zadek nemohl poradne ulozit a po dvou odinach za volantem jsem skucel. Takze rada autorovi-zhubni a bude to OK.-
    A k cenove politice- ta je velka jen v tabulkach, renaulty se kupuji v akcich, neznam nikoho, kdo by kupoval renault za cenik.

    frc

    Mam lagunu GT Asi 4 roky(jednu z prvnich v CR)a ty sedacky(v podstate stejne polstrovani jako v coupe) jsou super. Teda az potom, co sem zhubl. Co jsem mel metrak, taky sem tam ten zadek nemohl poradne ulozit a po dvou odinach za volantem jsem skucel. Takze rada autorovi-zhubni a bude to OK.-
    A k cenove politice- ta je velka jen v tabulkach, renaulty se kupuji v akcich, neznam nikoho, kdo by kupoval renault za cenik.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist