Renault Fluence (od 2009)
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Cenově dostupný francouzský sedan patří k mladým ojetinám, v autobazarech se ale už objevuje. Zájemce láká zdařilým designem i dobrou výbavou.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Cenově dostupný francouzský sedan patří k mladým ojetinám, v autobazarech se ale už objevuje. Zájemce láká zdařilým designem i dobrou výbavou.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zdá se že autor nikdy s renaultem vybaveným tempomatem neujel více jak 10 kilometrů.
Ono zmiňované aktivační tlačítko je totiž přepínač režimů (vypnuto, tempomat, omezovač rychlosti) a v praxi si jej většina řidičů nechává trvale sepnuté na tempomat.
Celé ovládání tempomatu poté sestává z doteků na tlačítka na volantu a na přepínač lze zcela zapomenout.
Výborná je shodná logika ovládání napříč modelovými řadami – při přesedání si nemusí řidič zvykat jinak.
Myslím,že jste v článku Fluence dost setřeli.Vlastním Fluence 1,6 od roku 2010 v nejvyšší výbavě a i když již mnoho nenajezdím(důchodce)jsem s vozem absolutně spokojen.Mohu pouze vytknout spotřebu která v Praze v průměru nespadne pod 7,6l/100km.Zadní kotouče určitě nejsou z nejkvalitnějšího materiálu,protože při malém nájezdu cca.5t/rok často reznou.Jinak oceňuji spolehlivost a výbavu,prostosnost(měřím 194cm/125kg).
Fluence není pro mladého blázna co jenom šlape na plyn,ale pro klidné ježdění.Mám najeto cca.mil.km.
To jsou opravdu významné „starosti“, že je páka přepínače směrovek jinak než by si přál autor článku, nebo že plasty na dveřích nejsou měkčené. Nebo jak nepochopil, k čemu je tlačítko na středovém tunelu. Nepřijde mi ten článek moc objektivní.
Mám Fluence už čtyři roky a naprostá spokojenost. Hezké velké auto za rozumnou cenu s výbavou, která je například u Škodovky už za příplatek.