Renault Fluence 1.5 dCi Privilege

20 fotografiíRenault Fluence

Pokud chcete co nejvíc prostoru a výbavy do čtyř set tisíc, kupujte, ale opravdové limuzíny u Renaultu pořád ještě neprodávají.

Diskuze

25 komentářů

    alda

    Všechno o interieru a exterieru co bylo v tomto testu kritizováno je subjektivní věc. A dost zaujatě se na těchto stránkách vyjadřují všichni redaktoři o Renaultech. Že by zase sponzoři z Mladé Boleslavi?
    Na mě na první dojem to auto působilo dost hodnotně. Sic jsem se pouze vezl. Mimo jiné vlastním Lagunu III 2.0 dCi

    O Renaultech se takto ale vyjadřují všichni novináři, nejen tady, takže na tom asi něco bude. Smiř se s tím, že Renault kvalitou zpracování a použitými materiály nijak nevyniká.

    Martin Plaštiak - autor

    Tedy zaplacený od Škody nejsem, tomu věřte. Dokonce nejsem ani velkým fanouškem naší největší automobilky. Jenže mám hned dva důvody uvádět její jméno tak často: Škoda je výbornou referencí, do styku s ní totiž přišla zdaleka největší část čtenářů, ale především jsou interiéry škodovek ve svých třídách výrazně nadprůměrné (stejně jako Volkswageny). Můžete mi tvrdit opak, ale postavte si vedle sebe Mégane a Octavii a uvidíte sám.

    Co se renaultů obecně týče, nemáte pravdu. Mégane není nic moc (ovšem kompenzuje nedostatek kvality cenou), ale Laguna je úplně jiné auto. Mnoho lidí se mnou nebude souhlasit, ale poslední Laguna má (nebo měla) podle mne jeden z lepších interiérů ve svém segmentu. Už jsem v ní nějakou dobu neseděl, ale pokud mě paměť neklame, byla o světelné roky před Mondeem a vypadala uvnitř lépe než Passat. Naneštěstí Renault pro změnu nezabodoval karoserií a Laguna se prodává mizerně. Právě proto podle mého Francouzi rezignoval na kvalitní interiéry a udělali Mégane tak laciný.

    tiez si myslim, ze ten clanok bol zaplateny..mam toto auto s benzinovym motorom..a sedi aj pri 130 km/h aj v dazdi uplne perfekne..mozno je to aj seriovym esp..urcite by som ho volil znovu radsej ako tu octaviu tour..a oktavka tretej generacie s touto vybavou je uz cenove niekde inde..a v cene octavie by som urcite radsej volil LIII.. a co sa tyka vnutra octavie , alebo golfu tiez to nieje ziadna slava..a pri dnesnych pokutach ani silnejsie auta nepotrebuje..

    m

    no môžem iba súhlasiť s autorom článku. máme ho vo firme v tejto dieselovej verzii. pri 130 hučí ako o život a ak na diaľnici zafúka bočný vietor auto je dosť nervózne. Interier je na prvý dojem pekný možno by som povedal až \“luxusný\“, hlavne v béžovej koži, ale všetko sa zmení po nasadnutí a osahaní materiálov.. No a k tomu ovládaniu navigácie sa ani nevyjadrujem.. Je jednoduchú a intuitívne, ale som zvedavý kedy sa stratí alebo niekde zapotroší ten ovládač..

    m

    no môžem iba súhlasiť s autorom článku. máme ho vo firme v tejto dieselovej verzii. pri 130 hučí ako o život a ak na diaľnici zafúka bočný vietor auto je dosť nervózne. Interier je na prvý dojem pekný možno by som povedal až \“luxusný\“, hlavne v béžovej koži, ale všetko sa zmení po nasadnutí a osahaní materiálov.. No a k tomu ovládaniu navigácie sa ani nevyjadrujem.. Je jednoduchú a intuitívne, ale som zvedavý kedy sa stratí alebo niekde zapotroší ten ovládač..

    Má lepší podvozek je mnohem hezčí a momentálně za mnohem lepší cenu!

    Michal

    Taky bych asi volil Cruze, dát 400t za Renault mi přijde jako holé šílenství. To už je podle mně lepší připlatit si a jít do Octavie 1.4 TSI, rozdíl podle mně není tak veliký 20t/Kč, nebo si koupit Ceed Sportywagon nebo i30cw. Všechny tyto možnosti jsou lepší volba než Fluence, (např. Hyundai i30cw 1.6 CRDi) 390.900,- , nehledě na to, že všechny tři výše zmíněné alternativy za Fluence jsou výrazně praktičtější, (byť Octavia je s benzinovým motorem pravda).

    olso

    Neviem presne cenove zrovnanie, ale Ceed ani Bravo nie su horsie volby. Bravo za tie peniaze je mozne kupit tiez, len nie je v kombiku, ale Ceed ano.

    Ronault

    Pane redaktore, mám pocit, že jste snad testoval jiné auto. Doporučuji vám se svézt (evidentně jste tak neudělal) v konkurenčním (minimálně cenou) sedanu Linea, nebo srovnat s interiérem Ch. Cruze, nebo i30, C´eed. Kritizovat interiér Fluence ve verzi Privilege je snad vtip.

    Ron

    Vy s tím ovladačem budete ovládat telku doma na gauči? Nebo proč jej budete vynášet z auta?

    B.May

    No teda nevím že by to ve škodovkách uvnitř vypadalo bůh vík jak skvěle.Jenom se posaďte do staré fábie třeba 2004 a stejně starého clia.Clio je daleko útulnější a propracovanější.Škodovky jsou celkově předražené a je mi zle ze všech lidi co jsou posrání z koncernu Wolsvagen,audi a škoda…jako by lepší auta neexistovala.Přitom po cestě jezdí většinou jako prasata,ale hlavně že mají tvrdý podvozek,přesné řízení a řazení.Ať jdou raději závodit na okruch.Renault Fluence je velmi podařené auto a tolik kritiky jako bylo v tom článku si určitě nezaslouží!!!

    m

    neviem ci je rozdiel v kusoch urcenych pre DE a SK, ale fluence podla mojho nazoru nedopadol zle ani v hodnoteni ADAC. (komfort, hluk, jazdne vlastnosti,…)
    Je to v nemcine:
    http://www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/default.aspx

    Milan

    Ten, kdo řekne, že škodovka má lepší interiér než renault, tak je asi někde mimo. Když se podívám do jakéhokoliv němce typu Pasat, Octavie, Fabie atd., tak zde nenacházím nic co by se mi líbilo. Strohost, fádnost, prostě hnus. Motor 1,5Dci od Renaultu nemá chybu, protože takhle úsporný motor žádný němci nenabízejí. Pravda, menší výkon, ale pokud s tím nechcete jezdit jako ty vrazi v Pasatech a Octaviích tour, tak dostačuje. A co se týče poruchovosti jsou na tom mnohdy hůře než Renault. Co se týče jízdních vlastností, respektive stability na silnici, určitě vedou Němci, ale brzdy zase nejlepší u Renaultu. A kdo se směje novinkám od Renaultu, tak si je za čas koupí u woklsvagenu. Např. bezklíčkové startování a nebo v historii kotoučové brzdy, které měl renault už u renaultu 8. A co potřebuje normální uživatel? Auto, které zaujme, které je bezpečné, má nízké provozní náklady a v kterém se cítí dobře. A to bezesporu Fluence splňuje. Takže ty co by jste nikdy nekoupili Renaulta, tak si ho nekupujte a kupte si radši nezajímavý, předražený, konzervativní německý auto.

    Pane vy jste blázen.

    Vietnamci také někdy prodávají hezké věci co se ale za chvíly rozpadnou nebo jsou nefunkční.Takto já chápu RENAULT.Kdyby tato firma začla dělat spolehlivější výrobky neměla by konkurenci.Toto se ale bohužel nestane.

    Petr

    Mě by hlavně pánové zajímalo, jestli máte všechny zuby z těch vašich škodovek nebo volkswagenů atd. to je otřes co tenhle koncern dělá za auta. Pohodlí je nejhorší, které jsem kdy viděl a na vlastní záda vyzkoušel na našich tankodromech. Takže když už jsme u toho srovnávání s renaulty, tak to snad ani nejde srovnávat otřesnej dřevěnej povoz s francouzským kočárem. Pánové, je třeba si uvědomit, že lidé nemají zájem jezdit jak o život a bezkonkurenčně tvrdý auto za dvojnásobnou cenu. U nás jsou lidi, kteří nemusí a nechtějí závodit na rozbitých českých silnicích, lidi chtějí pohodlí a přijatelnou cenu a to Renault dává, tak přestaňte závidět cenovou politiku Renaultu a hledat chyby ve kvalitě. Konečně si před svými výjevy začněte si ověřovat nejlépe, že si auto, které kritizujete sami otestujete, protože tvrzení nějakých pisálků \’\’odborníků\’\‘, kteří nemají vůbec ánung jak objektivně psát články, aby čtenáře neodradil už při prvním odstavci.

    brec001

    .. ale zaslouží. Mám tu \“čest\“ používat Fluence na služební cesty a je to fakt špatné auto. Lepší pocit z jízdy jsem měl i kdysi ve svém Ford Escort z roku 1995.

    Adam

    Vážený pane co tady píšete o špatných cestách tak jsem si vyzkoušel na vlastní pěst. Ve firmě si náš obchodák vybral Lagunu III Blacka edition a najel za cca 2 roky 67 tis. Jen výčet…22 tis.km porucha ESP,(4control v záruce oprava) cca 34 tis. km. praskl koženkový potah sedačky. (měl být kožený) Vrzání přístrojovky, šílené zvuky (nechápu kde se berou), 58 tis.km. filtr oleje se prý musel vyměnit, stále to psalo chybu v diagnostice….3x ! prasklá žárovka v xenonech, ale celkově při jízdě na těch našich tankodromech je hrůza. Auto jako by nejistě poskakovalo na cestě. Zlatá oktávka, kterou měl předtím. Výhled z auta jako z tanku. Pánové nezlobte se, ale kdybych v tom autě s ním nejezdil tak bych tohle nepsal. No, dle toho se i vedení rozhodlo, že laguna půjde do světa jak skončí leasing, což bude v polovině roku. Takže u nás určitě nazabodovala.

    contrass

    S recenzí vůbec nesouhlasím, jsem majitelem Fluence a ty jejich stále dokola omílané recenze ( opisujete od sebe?) o nedostatcích auta už mě nebaví..např. hlučný motor – co to je hlučný motor ? Já si myslím, že je tichý ( mám benzín) a tak bych mohl pokračovat….

    Rob

    Fluence mám a to co tady píše ten trouba jsou nesmysly.Pochybuju,že jsi v tom autě vůbec seděl,natož v něm jel!

    jur

    co si ten člověk vlastně myslí,že když budete jezdit pomalu a podle předpisů…,pokud nechci dodržovat předpisy,tak si koupím auto úplně jiného ražení na uzavřený okruh a tam si mohu jezdit třeba i 300km/h

    jiří

    Jsem dva roky majitelem právě tohoto typu Fluence. Mám najeto přes 60000km, ne na cestách na zahrádku ale po celé Evropě. Podotýkám, že nejsem žádný začátečník, celkově má najteo přes 1200000km.Pochybuji, že redaktor Plaštiak ve Fluenci seděl. Nebo jen v showroomu a převáděcí jízdě okolo prodejny. Ostatně jeho hodnoceníjsou jak podle kopíráku zarytých příznivců koncernových aut a zcela evidentně jej irituje slogan o opravdové limuzíně.
    Tak podvozek: ano, je měkčí, jistě není sportovně laděný, ale to je právě to co se mi na Fluenci líbí, nechci auto s tuhým podvozkem, kde bude cítít každý hrbol. Ale není vůbec nejistý. Zcela běžně jezdím na dálnici 130 a v Německu 150 a auto sedí v pohodě i při bočním větru.
    Interier: pokud odkazuje na test interieru Meganu, skutečně to potvrzuje, že v autě neseděl. Fluence je o 10cm širší, má úplně jiná sedadla (velmi pohodlná) a delší rozvor. Ani po dvou letech nic nevrže, vše lícuje a sedí a funguje. Ani po 1000km nebolí v autě záda.
    Motor1,5 dCi: je fakt, že turbo zabírá okolo 2000ot. a do té doby je motor líný. Pak-ale bez turboefektu-jede v pohodě a krouticí moment opravdu využijete. Navíc já s ním tahám obytný přívěs a ani při stoupání na Brenner nejsem brzdou provozu ale jedu naprosto v pohodě stejně jako ostatní vozy s karavanem. A to při spotřebě 8,5 s karavanem a samotné auto za 4,9!! Hlučnost? vůbec, tenhle diesel je i při 130km tichý. Zcela potichu si můžete povídat i spolujezdci sedícími vzadu.
    Závady? Nevím jak Plaštiak, ale já na Flunci vady ani venku ani uvnitř nevidím. Lak je bezvadný, včetně narazníků, vše je stále plně funkční. Obecné řeči o jednotlivostech s vadou? Které? Jaké kompromisy přetékají ve Fluenci? Co se ale redaktor vůbec nezmínil? Bezklíčové startování, otvírání auta aniž vyndávám kartu z kapsy a automatické zamknutí, dešťový a světelný senzor, šestistupňová převodovka s přesným řazením, ASP,ESR, roletky integrované ve dveřích, 8 airbagů, 5 hvězdiček v testu…atd.
    Fluence je opravdu pohodlná limuzina a to i na dlohé cesty.

    Kony

    Tady v této republice je obecně nálada na francouzské vozy přehnaně kritická. Sám zvažuji koupi Fluence. Měl jsem Lagunu II 1.9 dci. S autem jsem najel cca 300000km s jedinou závadou a to podávací čerpadlo oprava 10000. Teď vlastním VW Passat 2.0.TDI najeto 136000km. Ověřená německá kvalita byla tři měsíce v servise, kde vyměnili vše co se dalo a ani přes mou 60000 investicí do jejich oprav \“pokus omyl\“ auto nejezdí. stojí mi před barákem a nejradši bych ho podpálil. Importér VW od toho dává ruce pryč a bylo mi řečeno, že by snad bylo lepší koupit nový motor. Ať jde celý koncern do pr… Od nich si nekoupím ani boty. Na to že auto stálo 750 000 mi to teda jako ověřená kvalita nepřijde. Radši vyhodím cca 350 000 za francouze než korunu za Němce.

    Karel

    Dobrý den, já jsem nedávno narazil tady: https://www.2din.cz/montaze-renault/renault-fluence-vymena-reproduktoru/ na dobrý článek, kde jsem se dočetl, jak na montáž renault repra.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist