Radosti a starosti týdne: Viper nebude?!

Ty nejlepší a ty nejhorší zprávy za uplynulých pár dnů. A také to, co je nám úplně, ale úplně volné...

Velká radost: Toyota už dokončuje roadster GT86
Už s tím budeme asi trochu nudní, ale Toyotu GT86 vážně milujeme. Takže je jenom dobře, že vznikne i otevřená verze, která by mohla konkurovat Mazdě MX-5. Trochu se obáváme o ztracenou torzní tuhost a s tím související nárůst hmotnosti, ale buďme rádi za každé takovéhle auto. Snad jenom dál inspiruje ostatní automobilky vyrábět podobná auta pro radost, že ano, BMW?

Radost: Alfa Romeo dostane motory od Ferrari
Nemám pocit, že by Alfy nebyly charakterní, ale pravdou zůstává, že to poslední dobou trochu přestalo být ono. Takže na spojení sil s Ferrari při vývoji budoucích motorů vidíme jenom přínos. Doufejme, že se nebude jednat jenom o marketingovou nálepku na víku ventilů, a motoráři Ferrari skutečně vetknout kus své magie i do obyčejných rodinných aut. Naposledy tu s motorem Ferrari byla Alfa Romeo 8C Competizione, ale ta je, upřímně řečeno, trochu mimo dosah…Nezájem: Elektrický Ford Focus nikdo nechce
Na jednu stranu mě tahle zpráva těší, protože to je další vítězství rozumu zákazníků nad snahou politických představitelů řídit naše životy a určovat, co je správné. Jiný důvod existence elektromobilů neznám. Dokud se budou nabíjet půl dne, aby dojely do vedlejší vesnice, a potom v nich cestující umrzli, přeji jim neúspěch. Na druhou stranu ale chápu, že v sobě skrývají určitý potenciál a nějakou podporu potřebují. Nikoliv však ideologickou, nýbrž zákazníků, kteří si je koupí pro reálné schopnosti.Starost: SsangYong Rodius už nebude ošklivý
A komu se tedy budeme smát? Přestože bych rád potkával na ulici jenom hezká auta, časem by to byla trochu nuda, nemyslíte? Svět potřebuje otloukánka, kterému se můžeme posmívat, i když je to trochu škodolibé. SsangYong v tomto ohledu pro nás udělal velkou službu především velmi nepovedenými imitacemi Mercedesů. Tomu asi bude brzy konec…

Velká starost: Dodge Viper se v Evropě prodávat nebude
Sporťáky s nekorektně velkými motory mám moc rád, bohužel se americké automobilky už tradičně soustředí více na domácí trh a nejeví moc velký zájem prodávat taková auta v Evropě. Naštěstí tu je odvážný Chevrolet s modely CorvetteCamaro. Stejně to je ale velká škoda, už jenom kvůli té představě showroomu přímo před Evropským parlamentem v Bruselu

3.2.2013 3:00| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist