V Česku je na prodej Žigulík s nájezdem pouhých 10 652 km, je až neuvěřitelně levný
17 fotografiíLada 2101
V Česku můžete aktuálně pořídit zachovalý Žigulík s minimálním nájezdem za hodně zajímavou cenu.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
17 fotografiíLada 2101
V Česku můžete aktuálně pořídit zachovalý Žigulík s minimálním nájezdem za hodně zajímavou cenu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jde o VAZ 21011 a ne 2101. Podle stavu má spíš najeto o 100 000 km víc.
Exteriér je 21011 (motor 1,3), interiér nese určité prvky 2101 (např. volant, kaplička ve stříbře, atd.
Buď je autor neználek nebo chce lákat lidi na stránky…asi neviděl, jak vypadá auto s nájezdem 10.000 km…zbytečné o tom vůbec psát.
Chápu, že jde o překlep autora článku, protože předpokládám, že nespolupracujete na podvodu, jistě jste chtěli říct 110657km.
Hodnotit stav u těchto vozů podle tachometru je přinejmenším úsměvné. Vypovídá to do jisté míry i o gramotnosti autora článku a jeho schopnosti přemýšlet v souvislostech. Již při letmém pohledu je jasné, že žigulík má pětimístné počítadlo. Určit skutečný nájezd je tedy velmi obtížné. Kdoví, kolikrát se tachometr přetočil? Sám jsem už několik žigulíků v životě kupoval a tachometr bylo to poslední na co jsem koukal. Stav interiéru také nelze posuzovat podle ochmataného volantu a šaltrpáky jako u moderních vozů…. Hlavice a volant je z tvrdých plastů. A například u typu 2101 či 21011 bývá častá porucha ukazatele stavu paliva. Než rozebírat celou přístrojovku, je mnohem jednodušší tu rozbitou „vycvaknout“ (není na žádných šroubech), odpojit konektory a vložit tam jinou s jiným nájezdem….