Právě testujeme: Subaru BRZ

O tomhle autě toho bylo napsáno už tolik, že by další teoretizování bylo prázdným plýtváním časem. Konec řečí, startujeme motor a jdeme jezdit!

My víme, že jde o (pro Subaru nezvyklou) zadokolku se čtyřválcem s protiběžnými písty. Atmosféricky plněný motor má objem dva litry a výkon 200 koní. V našem případě mluvíme o vybavenější verzi se „špérou,“ tedy se samosvorným diferenciálem, šestistupňovou manuální převodovkou a elegantní modrou barvou.

Sourozence Toyoty GT86, od které „zdědil“ výměnou za plochý motor přímé vstřikování, máme na klasický redakční test, a pokud jsou tady otázky, které vás zajímají, tak prosím sem s nimi, pěkně dolů pod článek do diskuze. Pokusíme se zodpovědět vše, co vás zajímá.

DOPORUČUJEME: Toyota GT86 vs BMW M3 E46

Z naší strany můžeme prohlásit, že mimo obvyklé „tuzemské“ ježdění po oblíbených okreskách vyrazíme také na jednu poměrně známou zahraniční jednosměrku kdesi v německých lesích pod hradem Nürburgem. To poslední, co máme v hledáčku, je čas na kolo, který nebude asi nijak oslnivý. Zajímají nás jízdní vlastnosti jako takové, chování na limitu, trakce, fun faktor.

Autoweb.cz

10.5.2013 9:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist