Praga R1 – nový český supersport je tady!

13 fotografiísilniční doprava

Škoda Octavia není jediná zajímavost, která se tento týden dostává do povědomí veřejnosti. Představuje se i nový český supersport Praga.

Diskuze

21 komentářů

    pylot

    Zda se mi to, nebo mate z octavi a i z dalsich koncernovych aut nejaky komplex? Co vam tak vadi ze se o ni porad opirate? Nepovazujete ji za dobre auto? Pokud ne, tak vyjadrete nazor a jdete od toho. Pokud ji povazujete za dobre auto, tak se do ni vsude neopirejte. Ja jsem tu od vcerejska necetl jediny clanek, kde byste se o Octavii neopreli. Nebo vam vadi ze jsou na svete i lide, pro ktere je auto predevsim dopravni prostredek a nepotrebuji se za jeho volantem nutne bavit? Co mate vlastne porad za problem?

    mára

    no, podle mě se redakce opírá spíš do celé té hysterie kolem nový škodovky. Všichni se z ní totiž můžou všude vyloženě posrat, jako by to byl nějakej novej ježíš, mesiáš nebo já nevim co. Tim neříkám, že to bude špatný auto. Podle mě to bude dobrý až dost.

    \“… můžou všude vyloženě posrat\“ . klidne, ale radeji u vas doma.

    Anas

    No jsou lidi kteri nevedi co chteji zavidi ostatnim, a kdys maji neco dobreho tak pohrnou nos. Clove muze byt hrdi co jeho narod umi udelat. a VW nekoupila Skodovku za to ze ji bylo jiloto.

    Anas

    Jak jsem precetl titul na FB, tak jsme hned kliknul a mel jsem radost ze Skodovka neni jedina radost a jejich toho uz vic a dokonce i takovy sportak, ale stacil jsem precist jen prvni radu a zastavil jsem se. Tik doufam ze prectu o Praga R1 nekde jinde, uz se tesim o ne neco precist.

    Anas

    Jak jsem precetl titul na FB, tak jsme hned kliknul a mel jsem radost ze Skodovka neni jedina radost a jejich toho uz vic a dokonce i takovy sportak, ale stacil jsem precist jen prvni radu a zastavil jsem se. Tik doufam ze prectu o Praga R1 nekde jinde, uz se tesim o ne neco precist.

    pylot

    Ja jsem ale nikde zadnou histerii nezaznamenal. Jediny co jsem zaznamenal byla malem vyrazka na zdejsim webu. Ja nechpu proc ma Autoweb takovej odpor ke vsem tuctovejm a ryze praktickejm vozum. Vzdyt to jsou auta na kterejch ty automobilky stojej a nebejt jich tak plno dobrejch znacek davno zkrachovalo. Co je tak spatnyho na tom ze u obycejnejch rozpoctovejch aut typu rapid se resi spotreba? Dyt ucelem toho auta je bejt levny. Ono dela dobre to k cemu je urceny. Pro me je auto dopravni prostredek a uplne chapu proc je zakladnim motorem alej ctyrvalec o vykonu okolo 100 koni. To je taky motor kterej bych si sam vybral, protoze jezdi usporne. Na blbnuti mam motorku. Zaroven neodsuzuju ze ma nekdo trilitrovej sestivalec protoze ma na blbnuti auto, ale nechapu proc se ty s tema sestivalcema opiraj do tech se ctyrvalcema. Dalsi vec kterou nechapu jsou ty keci o oktavce f tedeicku a na hlinach… Co je za problem s tim ze nejlepsi motor do octavie byl na naftu a ze proste ne kazdej chce mit na aute plechace? Me to cely prijde jako nejakej syndrom zdejsi povysenosti…

    honza

    ta Praga je krásná a autoweb se prezentuje malostí a trapností, která do profi sféry nepatří. Vy jste fanzin a zabředáváte do toho čím dál víc. To chcete být?

    Dalibor Žák, autoweb

    Odpor? Ale jděte! Přečtěte si některé naše recenze. A pak nám zkuste tvrdit, že nenávidíme praktická a obyčejná auta.

    mojito

    Konečně jsou tady informace o autě, o kterém se dlouhou dobu jen šušká. Souhlas s tím, že O III je všude plno, docela to leze krkem, přitom je to jen další kus v řadě, na autě není nic převratného a to se týká i designu, takže mě ty narážky redaktora docela pobavily.

    pylot

    Chodim sem uz pres rok v podstate denne, takze obrazek mam. Naopak treba golfa vynasite do nebes, ale to jak se neustale otirate o \’oktavii ftedeicku\‘ a zajmu zakazniku o spotrebu a velikost kufru mi prijde uz trosku nemistny. Stejne jako me posledne namichlo ze nekoho oznacite za trapnyho kdyz chce mit vyrazny lakovani na aute. Proc porad nekoho soudite?

    Dalibor Žák, autoweb

    Protože nám to A) ještě Evropská Unie nezakázala a B) si můžeme psát, co chceme. 🙂

    pt30

    bohuzel znacka Praga uz par let cechum nepatri. Koupili ji slovaci. Firma ma sidlo na Slovensku a aj testovani, z nehoz jsou ty fotky, probiha na slovakiaringu.

    pylot

    To samozrejme muzete, stejne jako ja, vas pravidelny ctenar, muzu svobodne vyjadrit ze mi vadi vas povyseny pristup k vyse jmenovanym vecem a myslim, ze se to do novinariny nehodi.

    Vita

    Jste si nevšiml že poslední dobou se tady snaží všechny články psát tak, aby do něho nacpali co nejvíc linků na jiné články? .. hlavně do prvního odstavce.. Důvod je jednoduchý. Aby lidi klikali a pomáhá to i do vyhledáváčů, to vše zvyšuje trafic. A Octavka je teď v ČR téma číslo jedna, takže je ideální obětí

    cestny.pirat

    skor Praga kupila Race4Slovakia ktora postavila K1 Attacky.

    http://auto.etrend.sk/auto-biznis/race4slovakia-sa-meni-na-praga-cars.html

    spooon

    jj, nemá to škrabku na led ve víčku nádrže, tak to mít úspěch nebude 😀 (ta škrabka je strašně srandovní…)
    Já mám podobný narážky rád. Však autoweb není tuctový web, je tu pro nás, co máme rádi auta jako hračky, ne jako věci. Tak proč si z ostatních nedělat srandu? Pro škodofili tu jsou jiné weby. A dokuď nám to tu EUSSSR nezavře, tak budu za podobný narážky rád 🙂

    spooon

    já s tím problém nemám, však z něčeho to financovat musí…a dokuď to nebude vyloženě otravný (jako třeba ta vyjížděcí reklama přes celou obrazovku…)
    A když mi za to naservírujou kvalitní čtení o kvalitních autech jako je třeba Praga R1, no problemo

    spooon

    nádherný auto, teď jen doufat, že bude i civilní verze. A asi by jí slušel i výkonnější motor…no necháme se překvapit

    PRAGA Cars

    Pravda je, ako to uz casto byva, niekde uprostred. PRAGA kapitalovo vstupila do slovenskeho vyrobcu racingovych automobilov race4Slovakia. My to auto jednoznacne vnimame ako cesko-slovenske a myslime si, ze nanho mozeme byt hrdi spolocne:) Miesto vyroby a vobec testovania asi nema na \“narodnost\“ auta prilis velky vplyv; v januari planujeme testovanie vo Vallelunge, ale Taliana to z PRAGY asi nespravi:)

    punmpičkář

    Je to krásnej kousek auta. Osobně mi připadá vždy sympatičtější kombinace nízké váhy a menšího motoru než opačně.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist