Poškození auta servisem, nezahájená reklamace

Vážený pane doktore, v servisu při sundávání kola mně bylo poškozeno auto při opravě defektu (poškrábaný blatník, potlučený ráfek). Na toto jsem servis upozornil, ale odmítli se tímto zabývat. Řekli, že opravu defektu nebudou účtovat a tím je celá záležitost vyřízená. Oponoval jsem,...

Diskuze

0 komentářů

    Zpět na článek

    Čtěte dále

    Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

    Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

    Chyba: Email není ve správném formátu.
    OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

    *Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

    TOPlist