Poškození auta servisem, nezahájená reklamace

Vážený pane doktore,
v servisu při sundávání kola mně bylo poškozeno auto při opravě defektu (poškrábaný blatník, potlučený ráfek). Na toto jsem servis upozornil, ale odmítli se tímto zabývat. Řekli, že opravu defektu nebudou účtovat a tím je celá záležitost vyřízená. Oponoval jsem, že opravu defektu zaplatím, ale poškozené věci chci řešit. Toto ovšem nikdo nereflektoval, takže nemám žádnou fakturu za opravu na 0Kč, nebo zápis o poškození vozidla servisem. Prosím o info, jak dále postupovat. Již jsem kontaktoval ČOI. Děkuji

Odpověď

A je výše škody vyšší než cena opravy defektu? Pokud ano, rozhodně trvejte na náhradě škody. Poškození řádně zadokumentujte, nechte si opravu nacenit a náklady vůči servisu uplatněte. Samozřejmě podmínkou je, že bude možné prokázat, že tu škodu způsobili oni.

22.11.2017 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist