Porsche 911 Carrera S

33 fotografiíPorsche 911

I když má pod kapotou automatickou převodovku, pořád se jedná o skutečné Porsche. Ale jak moc se změnilo od minulé generace?

Diskuze

8 komentářů

    vzteklej pes

    Sakra, to je nová 911 fakt tak odtažitá?

    Franta

    V německém \“sport auto\“ testovali totéž auto. V jednotlivých kapitolách dostávalo toto Porsche 9 – 10 bodů tedy téměř maximum. Ale jízda na mokru pouze 1 bod.
    Přiznám se, že mě to zarazilo. Vím, že 911-ky nebyly na mokru žádný zázrak, ale takový propadák jsem nečekal! A sport auto je německý časopis, který \“poršata\“ často testuje…
    Ale sám jsem s tímto vozem nejel, tak vlastní zkušenost nemám.

    watchtower

    Pan Rakovan je hračička. Stejný případ jako u fotogalerie VW CC. Samý detail a na celkový pohled na palubovku místo nezbylo. Přitom to je to, na co celou dobu jízdy bude řidič čumět a ne na klíče na sedačce. Že by si tady někdo \“testoval\“ novou zrcadlovku nebo jen honil své rádoby umělecké ego?! Jděte prosím do sebe a foťte i trochu té každodenní reality a to co řidiče opravdu zajímá. Děkuji

    vitek

    Proč se autor tolikrát zmiňuje o množství tlačítek?? Nehledě na to, že já třeba tlačítka mám rád a čím jich je více,tím lépe.

    Dalibor Žák, autoweb

    No, 911 vždycky byla o řidičské jednoduchosti. V té nové si už ale člověk připadá tak trochu jako v kosmické lodi. Ale mohlo to být i horší, protože u Porsche mají aspoň docela zvládnutou ergonomii.

    C2S

    S Carrerou S PDK mám najeto za tři roky 79 tis. km a s novou jsem jezdil minulý týden celý den. Takže několik postřehů i v kontextu výše uvedeného: nová S má kola 20 palců, nikoliv 19; i přesto je mnohem pohodlnější, než moje na 19; vnitřek je super, tlačítka jsou výborný – nedám tři míče za auto, abych nastartoval a jel – já si chci vše namačkat. Mnohem důležitější je, že PDK páka je výš, než předchozí a líp se s ní řadí – jako to vidíte v TV ve WRCéčkových autech z MS. Tím pádem se čudlíky hůře mačkají, protože se přesunuly z vertikální části středové konzole do horizontální v okolí páky. Ale…vadí to někomu? Neustále nechápu, že i po čtyřech letech neustále někdo omílá nelogičnost řazení na volantu – je to NESMYSL!!! Odpovídá to PDK páce, odpovídá to předchozímu Tiptroniku a je to super. Žádnýho Poršistu opačný systém řazení ala Ferrari nezajímá. Koho ano, koupí si volant s pádly – navíc je levnější, než kolíbkáč, protože není multifunkční. Motor – žádnou prodlevu nemá, je to nesmysl – subjektivně méně táhne při prudkým šlápnutí na plyn na rozdíl od předešlé – jeden důvod je objektivní – max. výkon a hlavně krouťák se posunul o 1200!!! otáček nahoru na 5600. Všimli si toho testéři, když charakterizují motor??? Že potom má motor charakter jako GT3 souhlas, ale na normální ježdění je možná lepší charakteristika předchozí generace navíc s kitem, který má o 8 PS více, než 991, ale max. krouťák zachovává ve stejných otáčkách ( 4200). Řízení souhlas, je gumovější, ale nemám na to jednotný názor: na místě se s ním lépe kroutí, dále lépe filtruje rázy od vozovky ( zde rozpor se zhoršenou zpětnou vazbou od kol, ale já nejsem závodník). Na něco je lepší ( normální ježdění), na něco asi horší ( zpětná vazba pro ty, co to s autem opravdu umí). Normální lidi dokážou s 991 jezdit rychleji, než s 997 – je stabilnější( delší rozvor), tolik se netřese, řízení není tolik nervozní, zadek auta není cítit tak těžký. Na limitu ovšem nebezpečí, že to přeženete a není cesty zpět. FANTASTICKÝ ZVUK!!! Pustíte plyn a chrchlá a dáví se to jako motorka. Neuvěřitelný, jenom kvůli tomu bych ji chtěl :-))). Subjektivně uživatelsky lepší brzdy – mnohem lehčí nástup brzdné síly než u 997, na normální ježdění lepší. Zde by závodníci opět asi nesouhlasili. Další nesouhlas: zadní kola utrhnete hned, když chcete. I na leťákách a na suchu. Samozřejmě třeba ve dvou kilech to jde fakt těžko a dobrovolně to nikdo asi zkoušet nebude. Dále – motor není gumový – režim Normal je na civilní ježdění a charakteristika řazení a motor managementu tomu odpovídá. Kdo chce závodit, má tam Sport plus. A tak dále..:-).

    Michal

    Konečně někdo kdo ví a ne jenom hltá kecy tady pánů testérů. Díky ti za fajn komentář a hodně spokojených km v 997. 🙂

    Bushman

    Zrovna vcera jsem se s timhle Porsatkem honil na klikatych a hodne hrbolatych cestach mezi vesnicemi. Kdyby to bylo na rovine, tak bych se svym Subaru Legacy asi nemel sanci, ale tam to bylo docela vyrovnane.
    Na rovinach mi ujizdel a v zatackach zase dojizdel ja jeho. Asi se bal ze neco urve na spodku a mozna nebyl zrovna nejlepsi ridic.
    Po par kilometrech mi bliknul, abych ho predjel, tak jsem dojel na jeho uroven, zamavali jsme si a ja si jel po svych.
    Ale musim priznat, ze Subarko jelo na hranici svych moznosti. Kdyz jsem vletel do tahle zatacky 160km/h, tak uz jsem myslel, ze opoustim vozovku.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist