Peugeot 407

17 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

S neotřelými tvary a slušnou užitnou hodnotou je 407 trefa do černého, a to i na trhu aut z druhé ruky.

Diskuze

7 komentářů

    Paja

    Testy vsech renomovanych casopisu charakterizuji podvozek P407 jako tvrdy, takze pochybuji, ze vznikla specialni edice pro AAA!

    lukin

    presne toto auto ma vazne povedeny podvozek tak nevim kde jste to vzali uz me ty vase debilni clanky vazne nebavi pripada mi to jako ze acka nakoupi 30oktavek neumi je prodat tak je na nezavislem vebu hezky vychvalime a prodame rychle. je to tu vazne sit. dik za poctenicko a ja jdu radeji na nejaky opravdu moto web protoze tady mate jen obrazky ale o autech vite pekne……Preji vsem hezkou nedeli. a lituji chudaka co si koupi auta dle vasich rad a instrukci lukas cerny

    Kamil Vítek

    Souhlasím s Vámi chlapci,pořád tu jen vychvalují ty německé účelové hajtry s VELKÝM kufrem,ve kterém zřejmě asi jezdí!Když jsem se do toho posadil,rozhlédl jsem se,jestli nejsem někde v parku na lavičce.Přístrojová deska u Octávie mi připadá,jak faceliftová Škoda 120L.Auto postavené pro odborníky,kteří se 3x měsíčně stěhují,protože větší kufr nenadejte!!!

    Ovšem nejlépe se jezna zadních sedadlech,kde je přebytek prostoru.Tyhle rádoby automobilky skoupily většinu patentů a licencí (přední pohon,šikmé ozubení,samonosnou karoserii a další…)

    Zdraví příznivce frantíků Kamil Vítek

    Jaster

    No pokud si sednes treba do posledniho VW Pasat, nebo A4 tam je podvozek oprvdu vyjmecnej (v ramci tridy) a 407 je sice dobrej, ale porad komfortnejsi a mekci, ale i kdyby byl u 407 tvrdej podozek tak ti to bude stejne k nicemu, kdyz ma preposilovany rizeni a gumove razeni.

    407 se me zvenku libi a to moc, ale interier zadna slava, Octavie je o tridu niz a mozna je stroha, ale pusobi hodnotneji, a ty desitky malejch tlacitek co ma 407 na stredovym pnelu ..no hruza

    chris

    Chtěl bych vidět 607 s 2,0 Hdi.

    Snowman000

    V garáži nám trčí služobná 407 SW 2.0 HDI z roku 2004 a v súčasnosti má cca 215tisic km. A??? Je to pojazdná katastrofa, a to je ešte slušné pomenovanie.

    Najprv motor. Sila záťahu sa dá považovať za dostačujúcu, ale hmotnosť 1,7tony robí svoje a vozidlo je na rovnakej úrovni ako VW PASSAT B5,5 1.9 TDI 74kW(odskúšané). Čo je katastrofálne je reakcia na stlačenie plynu typu: 3 sekundy meditovania na pedály plynu kým sa začne motor preberať. Odhlučenie OK ale po prekročeni 3tis. nepríjemne hučí a celá palubka drnčí. Na motor je napojená tá najhošia prevodovka akú som mal čest zažiť. Radenie pripomína miešanie horúceho pudingu a človek do poslednej chvíle netuší čo mu v tej lotérii padlo. Aspoň, že sprevodovanie funguje uspokojivo. Brzdy okrem katastrofálneho preposilovaného pedálu sú taktiež v poriadku, ale váha zase robí svoje a rýchlo vadnú.

    Podvozok ostáva stálou záhadou, čo sa týka zamerania. Je neprimerane tvrdý a alergický na ostré reakcie ale rozbredlý a nestabilný na vlnách na asfalte. Predná náprava odoláva nedatáčavosti slušne, ale tupé a nepresné riadenie bráni akémukoľvek využitiu jej kvalít. Interiér, bežne smrdí po lepidle, hlavne na slnku, kedy celú palubku vidíte zrkadlovo v čelnom okne. Sedadlá sú pohodlné, ale majú božné vedenie tých montovaných do autobusu.

    A teraz k skvelej elektronike…vyhrievanie funguje iba na sedačke spolujazdca a aj to na princípe všetko alebo nič. Displej palubáku to vzdal už asi pred 50tis. km. Rádio má zvukovú kvalitu a výkon ktorú prekoná akýkoľvek mobilný telefón. Panoramatická strecha ide odhrnúť ale znovu uzavrieť už nie. Furt otravné pípanie,keď je klúč v zámku a otvorené dvere. ESP, ktoré je nevypnutelné od 50km/h a reaguje s 2 sekundovým oneskorením, do vtedy už problém dávno vyriešený zásahom soféra a tým vozidlo ESP znovu rozhodí(skvelá to vec). Myslím, že to by aj stačilo. Vlastné peniaze by som radšej investoval do SAD a slovenskýh dráh.

    PS: Servis vozidla pri 180tis. vyšiel na 1520EUR, za základné úkony a repas DPF.

    PS2: V garáži je ešte spomínaný Passat, ktorý má nalietaných 350tisíc, bez jedinej poruchy, so všetkým funkčným a neporovnateľne komfortnejšim podvozkom, presnejšim riadením a o 1000rokov presnejšou prevodovkou.

    SORRY ALE PEŽROUT UŽ NIKDY!

    Jozef medved

    ja mam od nova 407 mam 150 000km a nemal som apsolutne ziadny problem je to dobre auto.Zhodou okolnosti moj svokor ma pasata firemneho tiez ma okolo 150 000 a dako si ho velmi nechvali a kvoli elektrike bol uz 3x v servise ktori je mimochodom 2x drahsiako servis peugeot.Toto su zase moje skusenosti tak tu nevipisuj somariny zato ze aj ty by si chcel 407 ku ale nemas na nu

    dik

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist