Peugeot 306 (1993 – 2002)

7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Automobil Peugeot 306 potěší odolnými vznětovými motory. Tvary dnes už ale neoslní.

Diskuze

8 komentářů

    Dan

    jen bych rad rekl ze je to mnohem prostornejsi auto nez naprosta vetsina dnesnich aut a to i z vyssich trid….

    Dan

    jako obvykle autor nepise kompletní informace a napriklad vynechal i jednu benzinovou motorizaci….

    Lookyn

    nedávno sem měl tu čest =) 1,9 turbodiesel, ale nevim jakej výkon ani rok výroby.. tak pár pocitů.. nevim jestli je to problém všech, ale konkrétně tenhle kus měl strašně tvrdej a krátkej chod spojky a zabírala hrozně brzo.. jinak řízení celkem pohodlný na tak velký auto, krásně se s tim couvá, jak s výkladní skříní =D řazení mi nepřišlo nijak nepřesný, nestalo se mi, že bych měl pocit, že nevim kam tu páku fláknout =D při jemný práci s plynem auto prakticky nijak nereaguje, musí se na něj trošku víc šlapat aby to bylo znát na rychlosti.. auto má dost síly v níznejch otáčkách a celkem slušnej zátah ve středních otáčkách skoro až k omezovači.. nejspíš mi to tak přišlo taky díky tomu, že nejvíc jezdim s benzínovou 1,3 a tam je charakteristika motoru úplně jinde 😉

    Michal

    3O6-ky maju tvrdu spojku. Jazdim na sedane 1.4 benzin. Motor je vyborny ked v tom aute sedim sam pripadne s mojou 50 kg vaziacou priatelkou :-), s vacsim zatazenim je to potom utrpenie. Podvozok je prijemny makky a napriek tomu naozaj auto dobre sedi na ceste aj v zakrutach, zrejme to bude velmi nizkym posedenim-taziskom. Pri jazde po kvalitnych cestach je to prijmna makka jazda ale po nekvalitnych je pocut klepanie od prednej napravy. Prevodovka ma dlhsie drahy a pri zaradeni rychlosti ju je pocut, ale funguje presne, zatial. Trochu rychlejsie sa opotrebuje spojka. Predna naprava sa uz takmer cela vymenila po cca 170 000 km a nesmieme zabudat na klasicky problem peugeotov- torzna tyc na zadnej naprave, tiez menena po cca 170 000 km.

    Enzo

    No nevim kde pan pisálek přišel na to že 306tka má problém s korozí. Ano možnost koroze je, ale pouze u bouranejch kusů. Sám vlastním jednu z roku 1993 a po korozi ani památka, kromě jednoho místa, kde bylo bouráno. Takže opět nesmysl. O zadní nápravě, která má svoje mlouchy tu moc nepíšete. Tyhle Pažouty jsou pozink a ve srovnání s auty z let 93 a víc patří spíš k nadprůměru co se týče ochrany proti korozi. Když se vezme Golf III, Astra, R19, Escort, tak všichni hnijou podstatně víc.

    escobar

    To je pravda, 306 nereznou!

    Sagic

    I 306 rezne, ale ne nějak dramaticky. Příkladem slabého místa je uchycení zadního bezpečnostního pásu na levé straně. Schválně se podívejte pod polstrování, kolikrát je tam díra skrz:-)

    Tomáš (majitel)

    Palubní deska že neoslní ? Dnešní auta střední třídy mají kolikrát hnusnější palubku a z plastů co vypadají jak z blešáku …. autor asi nemá moc srovnání ..

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist