Peugeot 306 (1993 – 2002)
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Automobil Peugeot 306 potěší odolnými vznětovými motory. Tvary dnes už ale neoslní.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Automobil Peugeot 306 potěší odolnými vznětovými motory. Tvary dnes už ale neoslní.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
jen bych rad rekl ze je to mnohem prostornejsi auto nez naprosta vetsina dnesnich aut a to i z vyssich trid….
jako obvykle autor nepise kompletní informace a napriklad vynechal i jednu benzinovou motorizaci….
nedávno sem měl tu čest =) 1,9 turbodiesel, ale nevim jakej výkon ani rok výroby.. tak pár pocitů.. nevim jestli je to problém všech, ale konkrétně tenhle kus měl strašně tvrdej a krátkej chod spojky a zabírala hrozně brzo.. jinak řízení celkem pohodlný na tak velký auto, krásně se s tim couvá, jak s výkladní skříní =D řazení mi nepřišlo nijak nepřesný, nestalo se mi, že bych měl pocit, že nevim kam tu páku fláknout =D při jemný práci s plynem auto prakticky nijak nereaguje, musí se na něj trošku víc šlapat aby to bylo znát na rychlosti.. auto má dost síly v níznejch otáčkách a celkem slušnej zátah ve středních otáčkách skoro až k omezovači.. nejspíš mi to tak přišlo taky díky tomu, že nejvíc jezdim s benzínovou 1,3 a tam je charakteristika motoru úplně jinde 😉
3O6-ky maju tvrdu spojku. Jazdim na sedane 1.4 benzin. Motor je vyborny ked v tom aute sedim sam pripadne s mojou 50 kg vaziacou priatelkou :-), s vacsim zatazenim je to potom utrpenie. Podvozok je prijemny makky a napriek tomu naozaj auto dobre sedi na ceste aj v zakrutach, zrejme to bude velmi nizkym posedenim-taziskom. Pri jazde po kvalitnych cestach je to prijmna makka jazda ale po nekvalitnych je pocut klepanie od prednej napravy. Prevodovka ma dlhsie drahy a pri zaradeni rychlosti ju je pocut, ale funguje presne, zatial. Trochu rychlejsie sa opotrebuje spojka. Predna naprava sa uz takmer cela vymenila po cca 170 000 km a nesmieme zabudat na klasicky problem peugeotov- torzna tyc na zadnej naprave, tiez menena po cca 170 000 km.
No nevim kde pan pisálek přišel na to že 306tka má problém s korozí. Ano možnost koroze je, ale pouze u bouranejch kusů. Sám vlastním jednu z roku 1993 a po korozi ani památka, kromě jednoho místa, kde bylo bouráno. Takže opět nesmysl. O zadní nápravě, která má svoje mlouchy tu moc nepíšete. Tyhle Pažouty jsou pozink a ve srovnání s auty z let 93 a víc patří spíš k nadprůměru co se týče ochrany proti korozi. Když se vezme Golf III, Astra, R19, Escort, tak všichni hnijou podstatně víc.
To je pravda, 306 nereznou!
I 306 rezne, ale ne nějak dramaticky. Příkladem slabého místa je uchycení zadního bezpečnostního pásu na levé straně. Schválně se podívejte pod polstrování, kolikrát je tam díra skrz:-)
Palubní deska že neoslní ? Dnešní auta střední třídy mají kolikrát hnusnější palubku a z plastů co vypadají jak z blešáku …. autor asi nemá moc srovnání ..