Nový Mercedes-Benz třídy S bude řídit sám
Mercedes-Benz
Na svět unikly informace o chystaném Mercedesu třídy S, hlavně tedy o jeho bezpečnostní výbavě. Tohle auto už pojede prakticky samo.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Mercedes-Benz
Na svět unikly informace o chystaném Mercedesu třídy S, hlavně tedy o jeho bezpečnostní výbavě. Tohle auto už pojede prakticky samo.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Teď už jen chybí krabička, která v momentě, kdy řidič pojede rychleji než rychlostní limit, převezme řízení, spoutá řidiče a odveze ho na nejbližší policejní stanici.
přijde to jen mě trošku na hlavu, že když si auto bude myslet, že do vás chce někdo ze zadu narazit, aplikuje plný brzdy? Ano, možná zachrání nárazník autu před vámi, ale náraz ze zadu ve velký rychlosti není to nejlepší pro posádku.
nechci znít nijak omezeně, ale nemyslíš, že na to maj v M-B krapet jiný hlavy, než seš zrovna ty?
možná díky bohu 😀
jo, tomu já věřím, ale v článku je napsáno, že když systém pozná, že se auto za vámi i přes zapnutá výstražná světla stále přibližuje, tak bude na plno brzdit, aby uchránilo auto před sebou před nárazem. Podle mě je to prostě kravina, a já bych to nechtěl. Možná dokážu situaci vyhodnotit pomaleji, ale můžu ji třeba vyhodnotit, že než plný brzdy, abych zachránil týpkoj před sebou nárazník a sobě uštědřil prudký náraz zezadu, tak se třeba vyhnu autu před sebou a pošlu to mezi něj a svodidla/na prázdnou louku kolem silnice/na pole/parkoviště/kamokoliv. Já prostě nemám rád, když za mě někdo ovládá auto, o to víc, je-li to jen počítačový chip, který se spoléhá na svoje senzory a dál než dosah senzoru nevidí, nehledě na to, že má jen omezený počet řešení vzniklých situací. Ne děkuji. A ještě bych chtěl připomenout, že to je všechno za předpokladu, že vše na 100% funguje, co třeba, když na jednom senzoru bude moucha/skříplý drátek/voda v senzoru/cokoliv jinýho a počítač vyhodnotí, že za vámi je auto a je potřeba na plno brzdit. Co naplat, že zrovna předjíždíte kamion na dálnici v levém pruhu a z prudka za vámi dobržďuje mastodontí SUV…
tak vono to asi půjde přemluvit, když šlápneš na plyn. taky se radši rozjedu, aby to do mě ten zezadu nenarval, ale vono většinou neni kam…
jen aby to šlo přemluvit…
Ta krabicka uz je vymyslena, dokonce je i ukoncen vyvoj a beta testovani, ale zatim se pro ni nepodarilo vymyslet patricny marketigovy nazev, aby to vypadalo dobre v katalogu.
Nejvetsi mozky EU nad tim ale badaji dnem i noci, pracovni navrh je aktualne CoptecSrandy.