-
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Neumim si tohle auto vůbec zařadit….SUV nebo SUC ..je to něco jako SangYong Actyon?? asi bych se radši podíval jinam při nákupu..
Myslím si ,že je jedno jaká je to kategorie auta (obzvláště dneska se až zbytečně škatulkuje),důležité je ,že se bude líbit.S tím korejcem si to přehnal, páč mě se dost zamlouvá a já teda o něm uvažuju.
Měl jsem možnost s tímto vozem jet a řídit jej- 1,5dCi. Opravdu mě překvapila pružnost tohoto motoru. Při akceleraci je znát, že je to nafta. Uvnitř, zejména vzadu toho místa není nazbyt, škoda, že nejdou posouvat zadní sedadla, či lépe sklápět. Ve většině barev vypadá velmi hezky, jen né v té "sprosté! stříbrné – v té vypadá lacině.
Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré, trochu možná delší seznamování vyžaduje řízení. Je to auto "akorát"!
Souhlasím, auto je akorát. Mě se docela líbí, ale mrzí cena. Jestli základ bude začínat na půl mega, tak těchto aut moc neuvidíme.
máte pravdu, v základu by to snad ještě šlo, ale ve vyšších výbavách je to již hrůza, a to nemluvím o 2,0dCi, to bude asi drba!!!
je to skrap ahlučny podvozek
Chcete-li menší skoroSUV, 4170 mm délky, sežeňte si SX4 Suzuki, 1.6 4×4, za skvělých 450.000. 105 HP, volitelný náhon na přední nebo automat na 4 nebo LOCK. Stoupání 12% v 20 cm rozbředlého sněhu, několik týdnů v zimním prostředí Krkonoš, naprosto žádný problém, již nikdy sněhové řetězy ! A kupte dobré zimní pneumatiky, např. Pirelli Snowsport, 205/60 R16…
Máme najeto od 20.12.2006 v prostoru Harrachov, Příchovice, Vysoké nad Jizerou 2040 km, spotřeba 8,1 l/100 km, v létě po dálnicích to půjde určitě o litr dolů.
vim ze to sem mozna az tak nepatri ale mnel sem otazku k tomu cteni nazvu autpmobilu …. nedavno sem tu videl clanek o VW Scirocco a vazne newim jak bych to mnel precist … vim ze to mozna nekdo bude povazovat za debilitu ,ale diky za odpovedi
Scirocco se čte "široko". Jméno je (podobně jako u mnoha jiných Volkswagenů, Passat, Bora atd.) původně názvem větru. Scirocco vane ze Sahary a nad severní Afrikou, středozemím a jižní Evropou často dosahuje rychlosti hurikánu. Název pochází z řeckého "sirokos", což znamená prostě "vítr". Zajímavé je, že v Chorvatsku tomu samému větru říkají Yugo.
V Yugu jsem sice nikdy nejel, ale vsadím se, že "Sciro" je o dost lepší…
Teď jsem se díval na stránky Nissanu a jedinej diesel, kterej nabizi je 1.5 dci…
Maji i dvoulitry, ale musi se na cekat dost dlouho