Nissan Leaf (2013)

61 fotografiíNissan LEAF

Jak chutná elektrická budoucnost? Vyrazili jsme do Norska, abychom okusili elektromobil Nissan Leaf, který v červenci konečně zamíří i do našich končin.

Diskuze

8 komentářů

    joseph

    \“S podporou státu a výraznějším počtem dobíjecích stanic by byla cesta za elektrickou budoucností o poznání snadnější.\“

    Nasrat! Žádný dotace, ať se trh rozhodne sám, co je lepší a co zákazníci chtějí. Elektromobil je pořád nahovno a vždycky nahovno bude, dokud se nebude nabíjet max 15 minut. A ta ekologie taky neni uplně košér, když máme všude uhelný elektrárny.

    Ondřej Lilling (Autoweb.cz)

    Tím jsem úplně nemyslel, aby stát elektromobily dotoval. Jde třeba o neskutečné množství papírování, než se vám vůbec podaří dobíjecí stanici vybudovat.

    S uhelnými elektrárnami máte samozřejmě pravdu, takhle se jen problém emisí přelévá ze silnic do elektráren. Ve zmíněném Norsku je 99 % elektřiny z obnovitelných zdrojů.

    Hezký den,
    Ondřej L.

    adrian

    Takze bodovito:
    1. Cena na SK bude stat cca 30000 euro. Myslim ze viac ako porovnatelny Juke za 15000 je lepsia kupa. Za 15000 euro najazdim celkom slusne vela kilometrov.
    2. Baterie – neviem ako to bude so zivotnostou, ale nepredpokladam dlhsiu ako 5 rokov. A potom co? Do zberu? Kde je ta slavna ekologia. Cenu baterii som nasiel tu: http://jdem.cz/2zsc2 cca $15000 co je skoro polovica ceny auta.
    3. Podla inych testov http://jdem.cz/2zsd7 kurenie ovplyvnuje dost vyrazne dojazd a myslim ze u klimy to nebude ine.
    4. Norsko vyrazne dotuje elektromobily a silne zdanuje auta s beznym motorom. Cize rozsirenost elektromobilov je tu umela.

    Clanok mi pride zial ako PR nissanu pre Leaf.

    joseph

    „S podporou státu a výraznějším počtem dobíjecích stanic by byla cesta za elektrickou budoucností o poznání snadnější.“

    Nasrat! Žádný dotace, ať se trh rozhodne sám, co je lepší a co zákazníci chtějí. Elektromobil je pořád nahovno a vždycky nahovno bude, dokud se nebude nabíjet max 15 minut. A ta ekologie taky neni uplně košér, když máme všude uhelný elektrárny.

    Ondřej Lilling (Autoweb.cz)

    Tím jsem úplně nemyslel, aby stát elektromobily dotoval. Jde třeba o neskutečné množství papírování, než se vám vůbec podaří dobíjecí stanici vybudovat.

    S uhelnými elektrárnami máte samozřejmě pravdu, takhle se jen problém emisí přelévá ze silnic do elektráren. Ve zmíněném Norsku je 99 % elektřiny z obnovitelných zdrojů.

    Hezký den,
    Ondřej L.

    adrian

    Takze bodovito:
    1. Cena na SK bude stat cca 30000 euro. Myslim ze viac ako porovnatelny Juke za 15000 je lepsia kupa. Za 15000 euro najazdim celkom slusne vela kilometrov.
    2. Baterie – neviem ako to bude so zivotnostou, ale nepredpokladam dlhsiu ako 5 rokov. A potom co? Do zberu? Kde je ta slavna ekologia. Cenu baterii som nasiel tu: http://jdem.cz/2zsc2 cca $15000 co je skoro polovica ceny auta.
    3. Podla inych testov http://jdem.cz/2zsd7 kurenie ovplyvnuje dost vyrazne dojazd a myslim ze u klimy to nebude ine.
    4. Norsko vyrazne dotuje elektromobily a silne zdanuje auta s beznym motorom. Cize rozsirenost elektromobilov je tu umela.

    Clanok mi pride zial ako PR nissanu pre Leaf.

    J5

    Trh nerozhodne sám, jako tomu už bylo opakovaně v historii. Úspěch toho či onoho se holt musí občas popostrčit.
    BTW, stále se nadává na dotace elektromobilu, ale když se dotuje spalovací dinosaurus, je vše OK…
    Tím netvrdím, že jsou dotace v poradku, nýbrž že je třeba říci A i B.
    A co se nabíjení týče, když je možné nabít na 80% za cca 20-30minut Leaf, když nebude vycucnut na mraky, je ta vaše ctvrthodinka mozna.

    Jan

    Norsko a jeho draze vykoupená rádoby ekologie. https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/norsko-ropa-ropna-plosina-tezba.A210114_153637_eko-zahranicni_tbr

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist