Nafta a tři turba: BMW M550d, X5 a X6 M50d
33 fotografiíBMW
Představily se první modely M Performance. Dvě SUV i sedan a kombi řady 5 dostaly třílitrový šestiválec s 380 k a 740 Nm. Pohon všech kol je samozřejmostí.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
33 fotografiíBMW
Představily se první modely M Performance. Dvě SUV i sedan a kombi řady 5 dostaly třílitrový šestiválec s 380 k a 740 Nm. Pohon všech kol je samozřejmostí.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Voni se fakt posrali v kině! To už rovnou můžete znáček M nalepit na hajzlpapír. Co uděláte příště? Jízdní kolo M? Dodávku M?
Hlavně vole, že Z4 M neni, M1 neni, M8 neni atd. BMW, shoř v pekle!
Trh je svině , to už tak holt je
Priste tomu pridaji dalsi tri turba aby bylo na kazdy valec jedno. A k tomu prihodi dalsich pul tuny hmotnosti. A nakonec si budou mnout ruce i autoskoly protoze na takovy \“osobak\“ ti uz Beckovy ridicak stacit nebude.
Ze neni plno M, on za chvili nebude ani zadny atmosfericky benzin.
JEŽIŠMARJA PANI MILEROVÁ… oni se už fakt podělali, za chvíliu bude turbo na každej válec nebo co. kde jsou časy spolehlivejch motorů bmw kdy se na motor kromě oleje nemuselo šáhnout klidně 6-8 let. teď? hromada turb čidel vstřikovačů a nesmyslů kdy servis auta bude za cenu raketoplánu?
super.. diesely už dávno nepatří na pole nebo koleje. Znáček M si rozhodně zaslouží, protože na pružný zrychlení si tenhle motor určitě poradí se spoustou benzínových sporťáků.
A na to si dosiel ako? Nebodaj z ciselka o krutiacom momente?
Ako? Posadil ses někdy do 530d? nebo snad 535d? sešlápnutí plynu při jakékoliv rychlosti (řekněme do 150km/h) by tě přesvědčilo. ty ciesilka jsou holá fakta!
viz http://www.youtube.com/watch?v=KSwVGkjbshQ
No hen ho. Dalsi dizlovy expert. Pytal som sa, ci si na to dosiel z ciselok o krutiacom momente a evidentne si mi svojim postom potvrdil ze ano. A tym padom si mi potvrdil, ze o tom vies houby.
Pretoze udaj o krutaku na kluke je udaj uplne o hovne, kedze ku kolesam, ktore hybu autom sa dostava cez prevodovku a diferencial.
P.S.: Siel som v GT-Rku, stavim sa ze ten by svojim zatahom sfukol akekolvek dizlove auto s vacsim udajom krutaku na kluke…
opravdu reaguješ tím, že to porovnáš s GT-Rkem? 😀 to je trochu nepoměr nemyslíš? To bych teď mohl argumentovat s audi R8 V12 TDi, ale to je přece hloupost. Dobře vím, že ve výsledku záleží ná zpřevodování. Jenže taky dobře vím, jak se chová 535d. Takže když si z těch čisilek vyčtu, že posílí o cca 70kW a 150Nm, tak asi vím , co můžu čekat…
Jo, jezdil jsem ( respektive občas jezdím) 530d. Je to nudný až za hrob. Do zatáček je to těžký, v handlingu je to na neobratný, pružný zrychlení je údaj zajímavej tak při pohledu na tacháč nebo při závodění s oktávkou do kopce. Koupil bych si to pro sebe možná na dojíždění po dálnici z Ingolstadtu do Mnichova. A vlastně ani to ne, na to bych si dneska už radši koupil e-kládu Mergla.
muj ty boze za co nas trestas ?? tohle nechapu !! proc proboha bmw dela takovou hloupost ?? M znacek a M technika je jedine benzinova a nemuzou to davat na diesli…tohle bych zakazal 🙁 tak to vypada ze bmw smeruje do peknejch s.r..aceeekk 😀 no koukam ze je cas si koupit M3 z roku 99 a 2004 a mit je v garazi do budoucna pro nadsence jako ja a me podobnym kteri nemuzou diesel cejtit natoz na nem videt znacek M 😀
Nádhera, v kombíku ideál rodinného auta. Hned bych ho za svou 330xd vyměnil. Jedinou nevýhodu vidím ve váze, ale tak to se na dálnici ztratí.
Jako rodinný kombík – paráda. Velký kufr, obstojný výkon a točivý moment, takže by to mělo i slušně jet, a i ta spotřeba nepůjde při velké zátěži přes 15 litrů nafty na sto, takže nevím, na co nadáváte. Že to má znáček M? Za volantem vám to bude jedno. 🙂
On měl ten John pravdu. Po Saabu je další na řadě BMW. Ztráta identity je nasnadě. V Němencku si to kupuje opravdu kde kdo a na odlišení jsou tu už jiný značky.
Problém ovšem je, že VW s Fordem (rozuměj pro masu) dosáhnou kvalit BMW v řádu let.
je to těžký, ale není to tak strašný. M5 je ještě o 200kg těžší. v zatačkách může být s trochou šikovnosti i zabavný. Na tom ale nezáleží… psal jsem právě o pružném zrychlení. To je to, co u auta ocením. Když při předjíždění nemusím podřazovat na 3ku a můžu si užít ten pocit zaražení do sedačky.
Co se vztekáš, ty hysterko? Benzínový modely nezrušili, tak vo co gou? M1 navíc je, zjisti si info.
Nejlepsi na tom je, ze ty co se tu nejvic rozcilujou si takovy auto stejne nemuze dovolit. Clovek kterej o takovym aute v danym sagmentu uvazuje to neresi, vzdycky je tu moznost volby.
S automatem taky nemusíš řadit. Mě zrovna podřazování při předjíždění nijak nevadí 😀 Když si člověk podřadí z meziplynem(pod kapotou musí být otík!)… Motor zaševelí, zařve a vyrazí vpřed. Jo a udělá to bez černýho oblaku z výfuku :-).
Máš pravdu, pokud si chceš užít sportovní vyjížďku, tak podřazování není na obtíž, (tohle si dost užívám na motorce) ale při každodenním ježdění už to může obtěžovat 😉 zkrátka když si přesednu z dieselu do stejně silného benzínu, tak mi přijde, že ten benzín prostě nejede.