Na silnicích umírá méně lidí
Zajímavosti o autech
Za první půlrok zemřelo na silnicích nejméně lidí od roku 1990.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Zajímavosti o autech
Za první půlrok zemřelo na silnicích nejméně lidí od roku 1990.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
…pripadam po vetsinu casu jako v dzungli? nebude to tim,ze ridicak udela kdejakej priblblej mamlas? ze relativne silny auto si dneska za par svestek poridi i pologramotna lopata,ktera se bez pravopisny chyby nedokaze ani podepsat? nebo ze by to bylo tim,ze se kazdej utaplej jouda/utapla pipina ze sebe snazi delat alespon za volantem neco vic? nehod je stale stejnej pocet,ale obeti klesaji proto,ze nejakou pet,sest let starou ojetinu si vazne muze dovolit koupit i smudla,kterej dela tamhle nekde poskoka za 12000 cistyho mesicne …ale i takova – relativne uz tezka – ojetina je mnohem bezpecnejsi nez kdejaka skodovka,favorit nebo felicie
no to víš, když ten pologramot vyleze z autoškoly a ani neví naco má takový ty 3 sklíčka ve kterých se odráží to co se děje za ním, jízdní pruh je pro něj celý takový to černý co vidí před sebou, tak to je pak těžký.
Navíc pod silou masáže, že když má airbagy tak se mu vlastně nemůže nic stát, je ochoten vletět kamkoliv a jakoukoliv rychlostí.
Pak už zbývá nám co už něco odjezdíno máme (jak se říká, nacouvali jsme toho víc co ti druzí najezdili popředu), koukat na ty mameluky a klidit se jim z cesty.
Bohužel už neplatí, že stačí vidět kloubouk na hlavě….
Asi žijem v jiné dimenzi. Neříkám, že je to nějaká ukrutná slast, ale jestli potkám za 100km jízdu dva magory, tak to je moc… někdy jednoho, někdy žádného.. když ho potkám, uhnu mu, ať se zabije o něco jiného, než o mé auto. Já prostě nemám problém. Stačí předvídat a mít nadhled. Každý se někdy přehmátneme, proto nemůžeme očekávat, že všichni kolem nás budou jezdit jako roboti, nemyslíš turbo?
Možná v Německu – taková filcka r.v. 1996 – tam je vrcholem techniky obvykle jen přímé vstřikování. Ale jinak má autor článku vcelku pravdu.
Priame tazke, elektronicke jednobodove, v lepsom pripad viac bodove nepriame vstrekovanie. Ale suhlas, 96 ABS a ani Airbagy vacsina nemala.