Mercedes-Benz CLS: další Němec na odpočinku
Mercedes-Benz
S odchodem prvního z moderních čtyřdveřových kupé končí jedna éra německých supersedanů. Nahradí je rozumnější auta. Není to škoda?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Mercedes-Benz
S odchodem prvního z moderních čtyřdveřových kupé končí jedna éra německých supersedanů. Nahradí je rozumnější auta. Není to škoda?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tehle styl nebo-li tento nový automobilový segment by měl být určitě zachován i do budoucnosti. Obávám se, že nové CLS-ko už nebude ono, to co staré, protože velmi mě zklamaly nové řady Mercedesů hlavně C a E. Ten hranatý design a laciný vzhled mdlých a fádních interiérů nových řad je přímo odpuzující. Starší řady byly vrcholem elegance, vkusu a krásného designu. Jedinou vyjímkou je luxusní kupé CL, které si zachovalo krásné oblé tvary.
Asi máte pravdu, byl jsem se podívat nedávno na \“nové třídy\“ C a E. Céčko by ještě šlo, co se týče vnějšího designu (líbí se mi verze se znakem v masce), ale uvnitř mi to přijde hodně strohé a materiály nebudí takovou důvěru jako předchozí generace (ale ono je to obdobné i u konkurence BMW, Audi). Éčko má zvláštní design vnějších zadních světel, takový korejsko-japonský a interiér je možná na tom o něco lépe než v Céčku, ale žádná velká sláva se také nekoná, zvlášť když se pak podíváte, kolik za to chtějí peněz, o servisu ani nemluvě. Audi, BMW, MB – zdá se, že zaspali dobu. Konkurence je rychle dotáhla. Tady nejde o peníze, zda na takové auto máte nebo nemáte, ale člověk by měl dostat odpovídající kvalitu, ne jen znak na kapotě. Viděl jsem uniklé fotky nového CLS, jo, je pěkný, ale žádné překvapení se nekoná. Mercedes se drží obvyklého designového konceptu jako u předchozích modelů. Staré CLS-ko mě osobně oslovuje mnohem víc a stalo se legendou, na kterou německá konkurence Audi a BMW nedovedla dlouhá léta ani zareagovat, protože nezapadalo do žádného designerského konceptu. Myslím si, že sám Mercedes byl velice překvapen jeho prodejem a zájmem u klientů o toto auto.