Mercedes-Benz 124/E (1984 – 1995)
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Mercedes 124 můžete pořídit doslova za pár korun. Pokud ale chcete zachovalý kousek, počítejte minimálně s cenou okolo 50 000 Kč.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Mercedes 124 můžete pořídit doslova za pár korun. Pokud ale chcete zachovalý kousek, počítejte minimálně s cenou okolo 50 000 Kč.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tohle auto s třílitrovým benzínem mi říkalo úřed pár lety pane a musím potvrdit pověst o jeho kvalitě. Hodně moderních aut se mu nevyrovná.
jo, jo i já jsem ho vlastnil- kombi 250 D, komfort parádní, moře místa a kdyby nerezlo mám ho dodnes.:-(. V tomhle autě má řidič pocit , že pluje, dlouhá kapota, na ní hvězda a důstojný pohyb vpřed- zkrátka nostalgie…..
V tomhle autě jsem si uvědomil, že ve svých autech už vždycky když sedím za volantem chci vidět kapotu. Kdo nezažil, nepochopí.
ten držák na mobil velikosti dnešních 3 na jedné z fotek. Holt tak to bylo, a jakej to byl masakr mít tam šupnutej foun v té době. Luxus!
Víc takovýchto starých klasik. BMW E30 1.8 nebo 2.0 BRING IT ON.
124 E samozřejmě, omlouvám se-).
Redakce by mohla objet pár vesnic a otestovat třeba škodu rapida… nevím jaký má v dnešní době smysl psát články o autech starých přes 20let…
Když už jsme u stáří oněch aut, i "nejnovější" Rapidy budou už dnes min. 20 let staré, takže váš point jemně nechápu. Navíc proti proti Mercedesu je Rapid hromádka plechů s nulovou hodnotou.
…asi ironie…
šťourale,prostě recenze o tak starých vozech nečti a hotovo.Možná Ti to ještě nikdo neřekl,ale tenkrát se dělala poctivá auta,u této značky to platí dvojnásob.O dnešních autech už se to tvrdit nedá.V současnosti jde jen o spotřební zboží.I já raději sáhnu po 20let starém Mercedesu než po nějakém novém autě.Osobně mám 18 let starého Saaba a nedám na něj dopustit.Ty dnešní auta už za moc nestojí a rozhodně nemám na mysli design.
neaktualne clanky, nezaujimave recenzie.
Co sa deje_?
Pre mna zaujimavy clanok, to aut je historia a ako pise par prvych prispievatelov. Ani niektore dnesne auta sa mu nevyrovnaju. Osobne bysom si ho kupil radsej ako novu fabiu. A za polovicnu cenu. A jazdis v niecom co dycha historiou. Viac takych zaujimavych testou ojazdenych aut.
Bude tu i jeho konkurent, BMW E34? 🙂
Tohle auto je to, který mám nejvíc na světe rád, měli jsme 2, 200d a 260e, na 200d si nepamatuji, to jsem byl ještě malý, ale s 260 již jsou zážitky jinačí….., to napíšu příště.
Musím uznat, že recenzí na tento vůz je velice, velic málo, snad jen jediná na tipcars.cz, takýe jsem za ni rád.
Ba co víc – NAPROSTO MNE ZASKOČILO, že tahle recenze byla svěřena AMATÉROVI, ani jsem nekoukal, kdo to psal, ale vždyť tam nejsou žádné informace, ten člověk o těch autech nic neví!
A ty fotky, člověče, kdes to vyhrabal, rezavej vylítanej vrak, to snad neni ani pravda a závěr článku řeší jenom sedačky, kde se prokazuje, jak je autor neznalý ale nakousává jádro věci.
Ty sedačky se prosedí tak po 400tkm, to co je na fotkách je auto s nájezdem daleko přes 500.000km, což naznačuje i koroze př. blatníků, pokud auto nemá najeto přes 300tkm, koroze blatníků tam není!
Jestli tedy ale znamená, že se sedadla snadno prosedí, dobře, ale je potřeba uvést, že se prosedí po tolika kilometrech, což se mi nezdá áž zas tak snadné!
Že se dá zachovalí pořídit za cenu 50.000km a výš, no pokud je zachovalý kus novější roku 90 a má najeto do 200tkm, počítejte s cenou okolo 100.000Kč, pokud jsou kilometry originál, viděl jsem stovky inzerátů w124, proto si dovolím posuzovat stav těch vozů.
Pro Admina:
Prosím, smažte ty fotky v galerii, je to ostuda, vím, že Vám stydlo kafe, ale raději mi napište na email, já Vám seženu nějaké důstojné obrázky.
Honza
Vážený pane redaktore, kdo Vám řekl, že 2.8 24v měla 124kw?
Asi nějaký jouda, nevím, jak jste k tomu přišel, no nicméně, ve skutečnosti měla 145Kw/197K (k dispozici mám dobový katalog)
Vzdy sa tu najde nejaky stoural co bude drzkovat ze je to zle, ze:-). O tom aute neviem nic, len to ze existuje a hladke diesle mal skoro neznicitelne, ale korozia si nemyslim ze suvis s km, skor s vekom…A mam dojem ze to hodne pouzivali taxikari v Nemecku, cital som clanok ze mal 2000000km bez generalky, ale tomu moc neverim.
Kdyby jenom taxikáři v německu….i tady to kluci používali a ještě používaj, no 2 miliony nevím, ale 1milion při nějaké rozumné údržbě to auto udělá bez generálky v pohodě, pkud je dieselový, ale pokud bych sám nebyl 1. majitelem, tak bych si asi auto, co má tolik nalítáno nekoupil.
Jinak proč jsem šťoural?
Ten chlap, co odflákl tuhle recenzi o takovym kusu historie Auto s velkym A za to, že to napsal dostává zaplaceno, tak ať to za něco stojí, ne?
máš pravdu je to poctivá práce ,dneske se to fakt srovnat nedá vše je odfláknuté a roboticky zrychlené a taky neuměrně drahé ,mercedes 124 e je raritka mam možnost ho koupit bratru za 1300 eur tak přemlouvám manželku
Protože pořád ještě jezdí! Za 6,5 litru, bez údržby a s maximálním komfortem…
líbí se mi ty mínusy, povětšinou od kravaťáků nudících se v práci co tyhle auta znaj max. od vidění
pro každýho není středem vesmíru \“oktávka na lýsing\“ aby sousedi čuměli