Mazda3 MPS přichází
Co na to říct? Sexy tvary, velká kola, zesílený podvozek a pořádná porce výkonu. Sem s ní!
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Co na to říct? Sexy tvary, velká kola, zesílený podvozek a pořádná porce výkonu. Sem s ní!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mazda3 MPS přichází – myslel jsem, ze se uz davno prodava, dyt MPS prichazi uz aspon rok! A porad jeste neprisla… Nekdy by to meli trochu urychlit, nez opadne zajem… Mazda3 uz je prece na trhu tak dlouho, proc s MPS tak otaleji? Kdo ma o HH zajem, uz davno nakoupil OPC, GTI ci ST…
260 koni, 4×4 – to vsechno je uzasny, ale co je to naplat, kdyz soucasna Mazda3 uz je za zenitem a v porovnani s konkurenci na poli nizsi stredni tridy (Golf, Civic, Leon, Focus) pusobi zastarale a nedokaze nicim zaujmout…
NewKy: aha, to je mi novinka. Jaký podvozek má Mazda a Focus – nemají náhodou stejný? Ano- mají. Koukám, že odborník promluvil 🙂
Nejsem žádný odborník (zřejmě narozdíl od Vás :-)) a nemluvil jsem o podvozku. Snažil jsem se jen vyjádřit svůj dojem coby potenciálního kupce. Designově a pocitově pro mě tato Mazda patří někam na přelom století a v kontextu dnešní nabídky zkrátka nemá absolutně nic, co by mě dokázalo zaujmout a přimělo mě rozhodnout se právě pro tento model. U verze MPS to možná bude poměr výkon/cena, protože 4×4 a 260 koní se pod 900k kupuje dost obtížně, ale ani to v mých očích toto k uzoufání nezajímavé auto nezachrání. A pokud bude cena nad 900k, tak už se není vůbec o čem bavit, to už je teritorium Golfu R32…
Jsem zvedavej na porovnan s novym CTR, GTI a RS 🙂
CTR, GTI i RS mají pod kapotou poněkud skromnější stádo a 4×4 jim také chybí – adekvátní soupeře pro tuhle Mazdu bych hledal někde jinde. 😉
Omlouvám se – přečetl jsem si ten článek pořádně a zjistil jsem, že tahle kočka nemá ani pohon 4×4, což bylo v mých očích její poslední výrazné plus…
NewKy: Jestli si psal o designu, tak budiž – to je myslím jenom subjektivní pohled každého z nás. Ale všichni nekupují auta jako ženská, že má hezkou barvu a tak podobně 🙂 Takže zrovna podvozek mi příjde jako hodně důležitá část automobilu – hlavně pro mužskou populaci 🙂
Ale jestli seš ženská, tak se pokorně omlouvám!!! 🙂
Mohl by ses pokusit místo urážek vyplodit nějaký argument? Velmi by to prospělo naší konverzaci. Nevím, podlě čeho si vybíráš auta ty, ale já nechodím do autosalonu s kalkulačkou a nestuduji technická data. Já se do auta posadím, projedu si ho, podívám se na něj… a buď se mi líbí, nebo nelíbí. A tahle Mazda je pro mě absolutně o ničem.
Ale už jsem toho napsal dost – ty jsi zatím nenapsal nic, kromě toho, že "to má podvozek z Focuse" a že "jsem ženská a odborník". Zkus taky napsat něco o tom autě.