Mazda v emotivním videu tvrdí, že jí na požitku z řízení pořád ještě záleží

Japonská automobilka rozjíždí novou kampaň se základní myšlenkou, že na požitku z řízení i v dnešní době pořád ještě záleží.

Nebudeme se tajit tím, že je nám automobilka Mazda velmi sympatická, a to především svým přístupem ke stavbě aut, který poslední dobou předvádí. Charakterní atmosférické motory Skyactiv jsou krásným příkladem vztyčeného prostředníčku downsizingu a jako bonus je tu další generace Mazdy MX-5, se kterou jsme sice ještě nejezdili, ale z poznatků zahraničních kolegů usuzujeme, že bude prostě skvělá.

Mazda v Severní Americe nyní rozjíždí novou kampaň nazvanou „Driving Matters“, volně přeloženo „Na řízení záleží“. A že nejde jen o plané řeči, ale automobilka to myslí skutečně vážně, v tiskových materiálech se dočteme např. tento úryvek: „Záleží na bezpečnosti, technologiích, kráse nebo úspornosti, když vám auto nepadne do ruky?“ Je skvělé vidět, že se lidé pořád chtějí bavit a v dnešní době se stále najde automobilka, která jim to umožní.


22.5.2015 10:30| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist